Sayfalar

2 Şubat 2015 Pazartesi

ÖRDÜKLERİM


Evde otururken boş durmayıp yaptıklarım;



bu örnek olarak bulduğum örgü servisi ben bir sıra daha büyüttü ve sehpanın üzerine koydum.Bu arada bu sehpa zigon sehpanın en küçüğüydü 3 sene önce beyaza boyamıştım.


yine nette bulduğum bir örneği yastık da kullandım.


Arkası da bu şekilde.


Ve ikisi bir arada.


Ve minik kızıma yaptığım bere:)



Mert im ilk göz ağrım ,okullar kapalı ve can sıkıntısından kendine oyalama cabasında.
Güya karışımlar yapıyor ,Bilim adamı olacakmış.



15 yorum:

  1. Minik kızınızın beresine bayıldım, nasıl da tatlı olur o şimdi. Bir de o yastık koltuğa çok uymuş, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. suplaya, bereye, yastığa bayıldım, hepsi birbirinden güzel olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sağolasın::)

      Sil
  3. yastığa bayıldım ellerine sağlık canım harika olmuş...bu a rada paşa çok tatlı maşallah..

    YanıtlaSil
  4. Eskiden ne kadar çok örerdim tığ işi. Şimdi hep yarım bırakıyorum başladığım işleri. Oysa ben çok seviyorum danteli.
    Bere çok ama çok cici
    Bilim adamını es geçmemek olmaz tabi. İnş MErtoş o günleri de görürüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya şimdi bir moda sorma bende heves ettim ama bu aralar yine bıraktım:))
      ayy inşallah

      Sil
  5. Ellerine sağlık Bigom , Mert bilim adamı oluyor Yağız Bilgisayar Mühendisi olacakmış ,ooo çok şanslıyız çok :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın ilknurcan.inşallah olurlar onlar mutlu biz mutlu:))

      Sil
  6. ne diyebilirim ki hepsi birbirinden güzel emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. merhabalar canım
    nasılsın maşallah kızın dünyaya gelmiş
    hayırlı sağlıklı bir evlat olsun inşallah
    Rabbim bütün kötülüklerden korusun kuzularımızı
    benim artık hiç boş vaktim olmuyor biliyormusun
    benim oğlum 15 aylık oldu ve artık hiç durmuyor
    kal sağlıcakla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba:)
      amin inşallahh,evet geldi 4,5 ay oldu bile.oooo senin ki baya büyümüş alllah bağışlasın.görüşmek üzere:)

      Sil

elleriniz dert görmesin:)