Sayfalar

26 Ocak 2015 Pazartesi

3. AYIMIZDA BİTTİ\BİZE KALANLAR



Kızım büyüyor ve yarın 3 ayını doldurmuş dolacak .




Gülmelerimiz  yoğunlaştı, "agu"lar dikkat çekmek istediğinde daha çok sanki:)




Benim "getir götür işleri müdürüm"bir tanem ,ona bakınca çok şanslıyım diyorum.Bu minik kız da abisine hayran ,ne anlıyor bilmiyorum ama abisi önünden geçse gülücük atıyor.


Rüya'm 
şükürlerim sonsuz seni bana verene.



Bir gün yine boks maçımız var:)


Karneyi aldı Mert 'İm ,devamında da Allah utandırmasın çok güzel karnemiz,Tek falsomuz var o da çok ağlaması:)Anladım duygusal çocuk da bazen "yeterrrrr" dedirttiriyor.



En sevdiği arkadaşı.


Annem de mevlüt yaptım,Mert de yapmamıştım kuş gribi vardı Rüya için çok istiyordum ama bizde ki uzun süren grip,kar yağışı felan derken kızım 2.5 aylık olduğunda yapabildik.
Allah razı olsun annemle babamdan hazıra kondum misafir gb gittim mevlüde .





           Ve bunlarda mevlüt te dağıtılan süsler ki onlardan bile bi haberdim.Ben dışarı fazla çıkamadığım dan ne hazırlığa yardımcı olabildim ne de alınanalara.
Sepeti sağ olsun Ayşecim(abimin eşi)hediye almış gelmiş,süsler de yine hediye, annem,babam ve kız kardeşim eminönünden gidip almışlar.
Çok şanslıyım ,farkındayım.
Çok şükür.








3 yorum:

elleriniz dert görmesin:)