Sayfalar

20 Kasım 2014 Perşembe

RÜYA

Bizden kısa bir merhaba;


Şükürler olsun kavuştum kızıma,çok istedim çok bekledim ama hamd olsun RÜYA'm gerçek oldu.




Evde şuan birbirimize alışma sürecindeyiz,oğlum için de beklediği kardeş sonunda geldi .Çok mutlu bunu her fırsatta dile getiriyor.



Ara ara adını koyamadığı bir duygu ile cebelleştiği aşikar.Hiç olmayacak bir şey için ağlamakta ve nedenini kendisi de adlandıramamakta.
Doğumdan sonra özellikle rica ettim kimse"kardeşini kıskanıyor mu?"diye oğlumun yanında sormasın diye.
Sanırım bunun da etkisi var Mert bir şeyler yaşıyor kendi iç dünyasında ama bunun kıskançlık olduğunu bilmiyor.İşin güzel yanı kardeşine zarar verecek boyutta değil sadece ona ait olan anne-babanın daha çok ilgisine ihtiyaç duyuyor ve bu sorunu Sezo  sınırsız sabrı ve oyun arkadaşlığı şimdilik sorunu çözmekte.


30 yorum:

  1. MaşaAllah MaşaAllah. Rabbim nazarlardan korusun hayırlı uğurlu uzun ömürlü olsun inşaAllah.size de çok geçmiş olsun. Güle güle büyütün:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim çok sağolun:)
      sevgiler

      Sil
  2. Hayirli olsun.Allah anali babali buyutsun insallah saglikla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah:)teşekkür ederim.
      sevgiler

      Sil
  3. Hep sağlıklı ve mutlu günleri olsun inşallah Rüya bebeğin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM sağolun:)

      Sil
  4. Allah bağışlasın ikiside çok tatlı :)

    YanıtlaSil
  5. Oy maşallah. Hoşgeldin RÜYA bebek. Allah esirgesin, analı babalı büyütsün Bigom.
    Ece çok zor bir dönem yaşadı. Çok belli etti kıskandığını. Komplo teorileri kurdu, bunu dile getirdi. Şimdi daha iyiyiz şükür.
    Çok çabuk büyüyorlar. Her anını doya doya yaşayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilhan sağolasın:)ayy okudum ilknur a yazmışşsın sizde zor olmuş:(
      biraz büyüsün be nilhan şöyle gaz sancısı gecen ay kadar:)
      sevgiler

      Sil
  6. Allah analı babalı büyütsün. Evlatlarına sağlıklı, uzun ömürler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatice darısı başına sağlıkla kuçağını al inşallah.
      sevgiler

      Sil
  7. Allah sağlıkla huzurla abiyle anneyle babayla büyütmeni nasip etsin.maaşallah kuzuya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgi sağolasın:)amin inşallah.
      sevgiler

      Sil
  8. Maşallah subhan Allah ..... Sezoooooo gözünüz aydın canım çok sevindim, Güle güle büyütün bebeğinizi.. Allah hayırlı evlat etsin, sağlıklı, mutlu, şansı açık olsun inşallah... Çok öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))))))))))) çok çok sağol biliyorum ve burdan bile anlaşılıyor nasıl içten yazdığın ve sevindiğin:)
      öperim seviler

      Sil
  9. Rabbim sağlıkla sıhatle büyümesini nasip etsin çok sevindim senin adına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şerifecim teşekkür ederim canım:)
      sevgiler

      Sil
  10. Allah bağışlasın maşallah:)

    YanıtlaSil
  11. Keşke bizim evde de durum böyle olsaydı. Anladın sen onu Bigom :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyorum ilknurcan allah kolaylık versin allah yardımcın olsun

      Sil
  12. Allah sağlıkla, huzurla, muhabbetle yaşamayı nasip etsin evlatlarınla , sevdiklerinle uzuuuuunyıllar.. milyon kere maşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müminem sağolasın canım benim sağolasın:)
      sevgiler

      Sil
  13. Maşallah hosgelmis küçük melek. Hayırlı olsun sağlıkla huzurla büyüsün abisinin ardından. Ne zor ama paylaşmak anne babayı değil mi? Hoş yıllar geçip birbirlerinin kıymetini anladiklarinda da size teşekkür edecekler bol bol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu an sorun yok gibi ama ilerde dediğin gibi çok daha güzel olacak inşalla.teşekkür ederim.
      sevgiler

      Sil
  14. Hoşgelmiş dünyaya prenses,sağlıklı anneli babalı büyüsün inşallah,çok tebrikler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol çok teşekkür ederim:)
      sevgiler

      Sil
  15. Allah analı babalı büyütün. ..

    YanıtlaSil
  16. Ay ben seni yerim sana benziyor değil mi canım.Maşallah sana gözlere bak yerim yer. Allahım nazarlardan korusun.Ay o lafa gıccık olduğum kadar başka bir şeye gıcık olmuyorum.Lakin yoo kıskanmıyor desem bile kıskanır kıskanır diyorlar.Maşallah Mert'e de harika bir abi olacak

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)