Sayfalar

30 Kasım 2014 Pazar

1. AYIMIZ BİTTİ

                                   Bugün tam bir aylık oldu Melek Rüya

7
Rüya doğmadan hazırlıklıydım sanıyordum.Mert gibi zor bir bebeği tek başıma büyütmüştüm yani gardımı almıştım.Ne olabilirdi ki diyordum ama gazlı bir bebeğin zorluğunu unutmuşum.

                       
      İlk 15 gün rahattı her şey annem bendeydi,emen ve sonrasında hemen uyuyan bir bebeğim vardı yani hayat bana güzeldi:)





sonrasında gaz sancısından dolayı uyuyamayan ,uyutmayan bir bebekle baş başa kaldım .Annem evine gittiği için pert olmuş bir haldeydim.Gece tutan bu sancılarda yalan yok sinirlerime hakim olamayıp ağlama noktasına geldiğim oldu ama bazen öyle bir bakış atıyor ki yorgunluğum bir çırpıda geçmese de(hep öyle derler bence yalan :)sakinleşmeme yetiyordu.



Sonra Mert'in küçüklüğü aklıma geliyor ve" geçecek biliyorum " diyorum kendi kendime.
Mert'im ilk göz ağrım çok şükür ondan yana çok sorunsuz geçiyor bu günler.

Geçenler de hapşıran kardeşine ;
-senin hapşırmana kurban olurum kardeşim diyerek beni bitiridi:)
Rüya ağladığı zaman Mert'in kardeşine seslenenşi;
-canımmmm,cicimmm,Meleğimmm,güzel Rüyammm
(hepsini uzatarak bide:)
Yine gecenler de uykudan uyanan Rüya ağlamaya başladı ben duydum ama ellerimi yıkamam biraz zaman aldı,geldiğimde gördüğüm manzara,Mert de iki gözü iki çeşme ağlıyor(dayanamamış ve de ben geç kalınca korkmuş çok ağladı diye:)




14 yorum:

  1. Canim güle güle neseyle büyüt Rüya kizini,günler zor olsada cabuk geciyor,bir bakmissin alti aylik oluvermis,abiside cok tatli severmis onu,aferin ona,sevgiler sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yorumlara cevap yazana kadar bir ay daha geçti bile:),bizdende sana sevgiler

      Sil
  2. Canlarim Rabbim uzun ömürler versin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim:)
      sevgiler

      Sil
  3. Ay ben Rüya'yı mı yesem yoksa Mert'i bilemedim.İkisini de yedim gitti.Maşallah ikisine de.Ay canım iyi günleri ya uykusuz muykusuz ama daha kolaydı be günden güne zorlaşıyor gibime geliyor.Ya da unuttuğumdan mı öyle geliyor bilemedim ki :S Ayrıca katılıyorum bence de yorgunluk falan geçtiği yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))))))sağolasın sevtapcım.evet oyalamak zorlaştıkca bugünleri arıyacağım ama gündemim uyku:)dimi ama:)öperim

      Sil
  4. mert sen ne guzel bi abisin beni cok duygulandirdinnn aslanim benimmmm. canimm gaz icin bitkisel damla varya dereotlu onu tavsiye ederimmmmm masaj ve sende yediklerine dikkat et sicak tut. kimyon cayi dene birde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavi mert beni bile duygulandırıyor bu olgunlukla.bir sürü şey denedim ama geçmedi azaldı biraz.
      öperim mavimm.

      Sil
  5. Oyy maşallah,sağlıkla büyüsün kuzucuk..

    YanıtlaSil
  6. Oy kuzum benim. Merhametli Mertim. Kıyamam ben sana ve kardeşine olan sevgine.
    Benimki daha bir cadı abla.
    Ah bu gaz. BEn sab simplex kullanıyordum.
    Dediğin gibi geçecek Bigom.
    Ela şimdi elimizi yakıyor ..suruğuyla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaa ilahi nilhan napsın küçük onlar daha:)
      kullandım onu da nilhan bi o azalttı.:)))))))))))
      öperim.

      Sil
  7. maşallah çok güzel günleri olsun inş.
    Kıyamam abimiz de duygusalmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.evet çokkk:)
      sevgiler

      Sil

elleriniz dert görmesin:)