Sayfalar

26 Ekim 2014 Pazar

VUSLATA 3 KALA:)



                     Görmemişin ilk gebeliğinden resimleri olmayınca vurmuş kendinin fotoğraf çekmeye:))



33.hafta

34.hafta






36+4


37+4


                                                                        37+4



38.hafta




sanırım bundan başka resim yüklemem kendimle alakalı,ilk hamileliğimde resmim yok diye acısını çıkardım bir de güzel çekebilseydim tam olacaktım lakin buna da şükür .
Bu arada göbeğim baya düştü ve rahim doğum hazırlığına başlamış o yüzden 38+4 (Perşembe =30 ekim )de sezaryene giriyorum bir engel çıkmaz ise.
Ufaktan tırsmıyor değilim hani.
Açıkcası bir an önce doğumun gerçekleşmesini ve üzerinden bir ay geçmesini istiyorum rutinimi oturmak için.Düzen insanıyım sanırım ve belirsizlik beni huzursuz yapıyor.
Neyse şimdi den her şeyi düşünüp şu anı kaçırmamalıyım:)

*Bu arada resimleri kendim çekiyorum son resimler hariç Mert sağolsun çekeceğim deyip bana destek oldu  da pek tutturamadı zilyon tane resimden bunlar çıktı:) 

Dualarınıza talibim.
SEVGİLER



20 yorum:

  1. Allah yardımcın olsun gülüm.. selametle ve kolaylıkla kavuşun inşaallah... katlanarak artsın mutluluğunuz... öperim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın müminem,inşallah.gece rüyamda(ig deyazdığm gb)gündüz blogda iyi dileklerini duymak ne güzel.
      sevgiler

      Sil
  2. canım benim öncelikle Rabbim yardımcın olsun diyorum.her şey yolunda gidecek ve sağlıklı bir şekilde yavrunla kavuşacaksınız Allah'ın izniyle.dualarım seninle.
    ve fotoğraflayarak çok iyi yapıyorsun.anı toplamak biriktirmek ne güzel şey ..
    ve son söz:çook yakışmış :)
    merti ve seni çok öpüyorum.
    Allaha emanet...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın Alanay.inşallah inşallah.evet çok seviyorum fotoğrağ biriktirmeyi eşimde bir o kadar nefret ediyor:)o yüzden kaç gündür tembihliyorum bakın ben ameliyattan çıkana kadar mutlaka resim çek ,oğlumun ilk karşılaşmasını çekmeyi unutma diye:)
      bizde seni öpüyoruz.

      Sil
  3. Bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Yaradan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayla çok çok teşekkür ederim sağolasın duan için.

      Sil
  4. Allah yardımcın olsun. Fotoğraflar çok güzel bence. Kucağında da çekersin inşallah bol bol ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice bu başlangıçtı ,ama azimliyim ve korkarım ki fotoğraflamaktan ben bile bıkacağım gibi geliyor:)
      sevgiler.

      Sil
  5. Umarım en güzel şekilde dünyaya gelir en dertsiz şekilde büyür :) Bende 1,5 ay sonra bunlarla uğraşıyor olacağım inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy ne güzel ,inşallah sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız miniğinizi :).
      sevgiler

      Sil
  6. Rabbim yardımcın olsun. InşaAllah kazasız belasız kucağına alırsın. Allaha emanet ol:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah inşallah .allah razı olsun.
      sevgiler

      Sil
  7. Evet artik bebek yola düsmüs bile,geliyor! Ne güzel,ama neden sezeryan oluyorsun yazmamsisin,yada benmi kacirdim? Bir sorujmu var yoksa kokrkudanmi? Allah sag salim kavustursun,ama yaa biz sevemiyoruz,kucagimiza alamiyoruz! Yeni dogan gördügümde aglarim ben hep...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karnımın son şekli itibariyle diyorsun dimi?:)en ilk çocuğumda kendim istemiştim sezaryeni ,korkudan yani:)
      inşallah inşallah.Ya yalan yok ben fazla dert etmiyorum o anı yaşamadığıma sağlıkla gelsin tek derdim o şu an.Yaa sen üzülmüşsün baya:( bence takılma bak ne güzel sağlıklı çocukların var ,Allah acılarını göstermesin.
      sevgiler

      Sil
  8. ay inanmıyorum bigom 2 gün sonra bir meleğimiz daha geliyor allahın izniyle.. ne çabuk geçti zaman.. her şey yolunda gitsin, sağlıkla gelsin kuzucum inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgim sona yaklaştım evet:)darısı başına inşallahhh.inşallah canım inşallah.
      öperim.

      Sil
  9. Tabi ben yazana kadar doğurdun bile. Belki evindesin şimdi ve mis kokulun kucağında. Rabbim analı babalı büyütsün Bigom.

    YanıtlaSil
  10. Herşey yolundadır umarım;) sevgi ve selamlar:) haberlerinizi bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şükür iyiyiz:)teşekkür ederim ilgin için.
      sevgiler

      Sil

elleriniz dert görmesin:)