Sayfalar

16 Eylül 2014 Salı

OKULLU GÜNLERİMİZE YİNE BAŞLADIK

                         Yeni eğitim ve öğretim yılı(2014/2015)başladı ve bizde gecen hafta bir saatlik katılımla uyum sürecini sorunsuz  atlattık şükür.İlk gün ilk dakikalar bacağıma sıkı sıkı yapışıp ağlasa da 15.dakika da benim gecen seneki taktik işe yaradı .sınıfta uslu bir çocuğu gözüme kestirip Mertle yanına gittim ve ona birkaç şey sordum ve Mert 'i de muhabbete ortak edince bingo!Onlar konuşmaya başlayınca bende kaçmadan ama hızlı davranarak ona şimdi sınıftan çıkmam gerektiğini ama kapıda çıkana kadar beklediğimi söyledim ,itiraz etmedi.
Sonraki günler işimiz daha kolaydı, kalkması,okula girmesi ve içerideki uyumu  çok şükür iyiymiş.


giderken anlatıyor, anlatıyor


bu durum en çok beni sakinleştiriyor :)sorun çıkmayacağının işareti olarak.


ilk gün geldik ve öğle uykularımız başladı,bu durum benim içinde köprüden önceki son çıkış olarak bol bol uyuyarak eşlik edeceğim.
ig de paylaşmıştım bu resmi aşağıdaki notla.

Böyle uyumuşsak öğlen uykusuna
 sarılmışsa kollarımız
karışmışsa kokularımız
,huzurluysak böyle 
ne isterim ki daha 
#coksükür #binşukür #senibanaverene








                             Ve okuldan çıkışımız yine anlatıyor eee daha ne isterim ki ben.
                                                            Şükür sonsuz şükür

4 yorum:

  1. Maşallah kuzuya, Deniz de sorun yaşatmadı gidip geliyor okula bakalım, bizimkiler artık büyüdüler canım, sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fadiş büyüdüler de bizimki arada s.o.s verip korkutmuyor değil hani:)
      şükür ama şuan sorun yok.Deniz'e başarılar dilerim.
      sevgiler

      Sil
  2. hayırlı uğurlu olsun inşallah.. alıştırma ve sıvışma taktiğini sevdim.. bizim dila kız için ihtiyaç duymadım ama mutlaka yararlanacak anneler vardır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgicim teşekkür ederim.aman maşallah de çok zor oluyor öyle olunca şükür b sen az hasarlı geçiyor günlerimiz bizim de:)
      sevgiler.

      Sil

elleriniz dert görmesin:)