Sayfalar

27 Ağustos 2014 Çarşamba

MERT'E DAİR

Bu gün Mert'in park için ısrar etmesine dayanamayarak aşağı indik.Üst kattaki çok tatlı bir amca var o da üç torununu aksatmadan her gün dışarı çıkarır yine bu gün aşağıdaydı karşılaştık çocuklar oynarken bizde muhabbet ettik.Yaklaşık iki saat durup daha fazla oturamayacağım için ben kalktım ama Mert gelmek istemedi,sağolsun amca "ben bakarım sen git" deyince eve geldim.çocukların oynadığı yer benim balkonumun altında yeşillikteydi gidip gelip kontrol ediyorum.Neyse komşumuzun torunları acıktık bisküvi vs isteyince benim üst katımda oturan esi bir abur cubur poşeti saldı aşağıya.Bizimki abur cubura fazla meraklı degil amca ısrar ettikçe Mert "yok"diyor sanırım amca da utandığından yemediğini düşünüp ısrarı abartıyor:)bu kısır döngü Mert in bir adet bisküvi alıp başka istemiyorum demesiyle son buldu.
Aradan kısa bir sure sonra eşi bir tepsiyle aşağı indi ve bizimki de kosa kosa yere serilmiş örtüye oturdu ve ufak sahan kapağının açılmasıyla salçalı sosis ortaya cıktı, diğer üç ufaklık yemeğe yumulurken bizimkinin tavrı netti;
-biz hiç almıyoruz iyi bir sey değil!
Himm bi tanecik al be oğlum tadına bak beğenmezsen yemezsin.
Bu arada kadın öyle tatlı ki ,bizim ki yine tavrını koruyor ama ısrara dayanamadığından bir tane alıp
_ben bunu beğenmedim,ömrümde hiç yemedim
diyerek benim de yukarıda rengimin değişmesine sebep oluyor.(işin ilginci yemişti ama çok uzun zamn önce olduğundan unuttu sanırım)
Bu arada abur cubur torbasından cıkan citosu yine ısrarla Mert'e uzatıldığını eve gelince öğreniyorum .Mert in tepkisi
_anne o zararlı cipsi de bana zorla yedirdiler
Bunu söylerken o kadar tatlı ki:)
Onlarla olmaktan çok mutlu olan oğlum yemek konusunda hep şikayet etti .
Bu arada bende mimlenmişimdir sanırım komşularım tarafından
Eve gelince Mert ile yemediği ve beğenmediği ikram konusunda vereceği cevaplar konusunu işledik bu gün.
Teşekkür ederim yeterli bir cevap dedim ona ,beğenmediğini belirterek kırabileceğini belirtince bana
_ama bi defa yiyip beğenmeyince teşekkür ederim doydum dersem inanmazlar ki dedi


geçmişten bir resim,küçük adamım benim

Ve ona sıkıca sarıldım.

8 yorum:

  1. inslh hic yemez aferin merte allah sana bagislasin cnm yavrunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah mavim ama bir yere kadar ben izin vermem sonra ya alışkanlıktan yemek istemez ya da tadını severse beni takmaz şimdilik ne kadar uzak tutarsam o kadar iyi.
      sağolasın.

      Sil
  2. Ben de, ben de sıkıca sarıldım.

    Seni çok iyi anlayan diğer anne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) çiğdem anlamayan da çok:)
      sevgiler

      Sil
  3. Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
    cay-makineleri.com

    YanıtlaSil
  4. özlemişim walla sizi iyiki yüzünü kapatmamışsın bu resimde .. sanada mert e de aferin. biz hiç koruyamadık böyle zararlı şeylerden çocukları başta anne babaları yiyor çocuklarım napsın... o parkda eylül le ege olsaydı şimdi üst kat komşuda yaşamaya başlamışlardı bile :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy ne güldüm ilk okuduğumda şule alemsin ya:))))))))))))))))))))
      öperim .

      Sil

elleriniz dert görmesin:)