Sayfalar

26 Ağustos 2014 Salı

HER ŞEY UNUTMAMAK ADINA

               

                         Uzun zamandır yazmamak böyle karman çorman bir kayıt yazmayı gerektirdi.Her şey unutmamak adına efendim;
  
     **************************************************************************      


                      Bu resim benim 4 aylık gebe halim, illa bulunsun istedim ,maşallah resim çekmekten çektirmekten nefret eden bir eşim var o yüzdendir ki bulanık dahi olsa yükledim bloğa.



O gün pikniğe gittik ,hoş bizim için piknik demek teferruatlı  yemek değil açık hava,ekmek arası ve bir örtü de olabiliyor çoğu zaman. 


Maşallah iyi yiyiciyimdir.

**************************************************************



Burası Bakırköy Botanik park


Ramazan da akşamı değerlendirmek Mert'i gezdirmek için gittiğimiz bir akşam.


burada da 5 aylık hamileyim.


Bu arada Ramazanın son haftası yine gittiğimiz piknik alanında(ki tahminimiz o yönde) Mert'i kene ısırdı.Evde tuvaletten çıkan oğlum kasığını kaşırken siyah bişey gördüm önce yara kabuğu sandım ve çektim ama elime gelmeyince oğlumun büyütecinden yararlanarak tekrar baktığımda keneden şüphelendim.Gerçi o kadar küçüktü ki emin olamadım ve eve yakın olan sağlık ocağına gittim.Doktor da bir türlü emin olmamakla birlikte bizi hemen devlet hastanesine acile yönlendirdi.
Neyse gittik ve keneymiş Doktor cımbızla keneyi aldı sonra kan tahlili yaptırdık.Üç gün arayla toplam üç kere kan tahlili yine yaptırmak için hastaneden ayrıldık.
İki gün sonra Mert tuvaletteyken beni çağırdı ve kasığın alt tarafına doğru siyah noktayı gösterdi,dikkat ettiğimde iki tane minik (ki minik demek bile az bile o kadar küçük )nokta vardı ve yine  aldı bizi bir telaş doğru acile.
Gittik yine keneymişyine Dr müdahalesi ,bu sefer cımbızla alınamayacak kadar küçük olduğundan iğne ucuyla didiklemek suretiyle almaya çalıştılar.Mert 'i hiç anlatmayayım garibim "yandım,yandım" diyerek inletti ortalığı.
bu sefer bizi aldı bir telaş ,nerden nasıl tekrar olmuştu ya da önceden de vardı biz ilkini görünce direk heyecanla gittiğimiz için kontrol etmek aklımıza gelmemişti .
Dr ile konuşunca "kuş kenesi" olduğunu ,yeşilliğin bol olduğu yerden olabileceğini ve zararsız olduğundan korkmamız gerektiğini söylemesiyle rahatladık.
Önlem olarak bütün evi ilaçladık ve giysilerini ütüleyerek giydirdik(yıkamayla ölmeyebiliyormuş)
Şükür tahlillerimiz de temiz çıktı. 

*********************************************************


Ağustos ayı hızlı başladı bizde,badana yaptık izne çıkan eşimle


Daha doğrusu o yaptı bende yardım ettim.hala da tam anlamıyla temizliği bitirmiş değilim ama gayretliyim bitecek:)


ayın 10 'unda seçimde oyumuzu kullanıp



Ailecek pikniğe gittik.(amma pikniğe gidiyormuşuz biz de yahu buraya yazınca fark ettim da ha buraya eklemediklerim de var)

O gün Mert'in doğum günüydü,ananesinin süpriz mini pastasıyla çok sevindi küçüğüm.



Halay çekiyormuşuz gibiyiz:)


Be resimden sonra indim bizimkiler devam etti sallanmaya





                               Biz üç kardeşiz(kızkardeşim ve abim var) ve bunlarda kardeş çocukları ,bu resimde bir miniğimiz  gözükmüyor 2 aylık ,bir de gelecek Rüya' mız .Allah sağlıkla gelmeyi nasip eder inşallah.



Mert o gün bu salıncağın dibine vurdu resmen ,gitti geldi sallandı.

*********************************************************************

Bu sene tatil yapamayacaktık,günübirlik Mert i denize götürmek yetecekti.


ama sonrasın 2 sene önce gittiğimiz yere cadır kurma fikrini düşündük ve uyguladık.


Benim için zor olacağı belliydi 6.5 aylık hamile halimle kamp işi biraz zordu kabul ediyorum ama imkansız değildi ve oğlum için değerdi.


Bol bol kitap okuduğum ve uzandığım iki gün oldu.(saç baş dağılmış:)


Denizde fazla kalamadım nedense.


Sezo ile Mert ise tam su kuşlarıydı ve sonrasında tabi dinlenme.



Oğluma kumdan kale yaparken ben ,
kocaman bir yalan 


           sırf resimde çıkayım diye ,yoksa bütün zamanımı şenzlog da kitap okuyarak yada bizimkileri izleyerek ya da elimden düşürmediğim telefona bakarak geçirdim.


Mert çok çok şanslı Sezo gibi babası var,allah başımızdan eksik etmesin.




Ata Mert ,ismini çok seviyor hatta iki isim koyduğumuzda çocuk sıkılır hangisine bakacağına diye tepki bile almıştım.Mert dememize rağmen ilk ismini özellikle kullanan bir oğlum var.


********************************************************************



Mert'e gebeliğimde nedense fazla resmim yok.şimdi fırsat buldukça çektirmeye çalışıyorum ,tipime dikkat etmemem işte hep bu yüzden:)
6,5 aylık gebeyim burada.

******************************************************************

                       Haşimato hastalığım için Devlet Hastanesine rutin gittiğim bu sefer


 değil oturmak için yer ,yaslanacak duvarı buldum diye sevindim resmen.Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin .İşin ilginç yanı genellikle kadınlar duvar diplerine çökmüş erkekler bekleme sandalyelerinde oturuyordu.
EĞİTİM ŞART!!!!!

**************************************************************

Buluşmaya gittiğim Aslı ile çok güzel muhabbetler ettik ve anı ölümsüzleştirmek adına resim çekilmek istedik ne var ki ya karanlık çıktı ya bulanık:)


 bu resmi çeken arkadaş türk bile değil ama azmim sayesinde(dil sayesinde diyemiyorum :()resmi ona çektirdik.



rica minnetle farlı üç kişiye resim çektirilir,



kocaman alışveriş merkezinde doğru dürüst resim çekene rastlamamak da bizim kaderimizmiş,Düzgün diye çektiklerimiz hep bunlar.
 çok seviyorum seni aslı , çok şükür bu sene yine buluştuk.




Buluşmadan dönerken ilk öz çekim denemesi yapmak istedim hep birileri yama oldu,neyse yabancı değiller:)


*******************************************************************************

                                                Gecikmeli de olsa üç kişilik kutlamamızı yaptık



Canım oğlum hep güzelliklerle karşılaşırsın inşallah.


                                           biz bu pozu özellikle veriyoruz,


daha önce iki kere aynı şekilde  verilmiş pozumuzla karşılaştırmak hoşuma gidiyor.


geçen sene niye atladıysak .


  ******************************************************************************




                                           burada 7,ayıma girerken .özellikle seçimim siyah:)

Bu arada 7, aya nasıl geldim nasıl zaman geçti pek anlamadım.Hala ve hala hamile olduğumu unutuyorum belki de ikincilerin kaderi böyle.Kaçıncı hafta da olduğumu bilmiyorum çoğu zaman ve ilk gebeliğimde ki gibi netten hafta hafta hamiliğime hiç bakmıyorum yani aklıma gelmiyor hiç,halbuki Mert'e hamileyken nasılda incelerdim hatta gelecek haftaları bile okurdum daha sonra yine okuyacağımı bile bile.
Ama bu kız bir cadı hakkını aramayı biliyor zira dakika durmuyor hep kımıl kımıl.Mert de hareketlerini duymak için çikolata yer ,uzanır beklerdim ki kımıldasın .
Neyse zaman geçiyor ve merakla bekliyorum Melek Rüya mı(şimdilik de adı böyle:)



8 yorum:

  1. Çok güzel bir post olmuş, allah mutluluğunuzu daim etsin :)

    YanıtlaSil
  2. Masaallah hamileleik cok yakismis, ATA MERT`in yeni yasida kutlu olsun annesi,öpersin onu yanaklarindan,böyle postlari seviyoruz biz,hepsini bir arada okuyunca rahatliyoruz sen dert etme,ee kac ayin kaldi yazmamissin,simdi 7 aylik ise kizinda Terazi burcu olacak demekki!?Yaniliyormuyum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol:)
      öpmem mi?:) valla yazamadığım zamanların acısını çıkarırcasına yazıyorum sanıyorum:)
      2 ayım kaldı allahın izniyle kasımın ilk dünleri yada ekim sonu.Hiç bakmadım hangi burç diye bir bakayım nedense merak etmemiştim ya da aklıma gelmemişti.Senden fikir alırım eğer teraziyiyse:)
      sevgiler

      Sil
  3. Ayyy maşallah canım,ben bir önceki yazıyı görmemişim çok çok tebrik ederim,sağlıkla gelsin prenses inşallah,çok sevindim senin adına..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çok teşekkür ederim çok sağol.inşallah inşallahh.
      sevgiler

      Sil
  4. Her zaman ki gibi tatlı tatlı anlatmışsın birgülcüm, Mertide Allah korumuş büyük geçmiş olsun. Kızımızda epey büyümüş hayırlısıyla sağ salim gelsin inşallah çok öpüyorum canım sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok sağol.
      Evet çok şükür atlattık sorun çıkmadan.inşallah az kaldı gelsin sağlıkla inşallah.
      sevgiler bizden.

      Sil

elleriniz dert görmesin:)