Sayfalar

11 Temmuz 2014 Cuma

RÜYA' MA DAİR :)

Çok istiyordum oğlumun bir kardeşi olsun  , zaman geçiyor ve hüsranla sonuçlanan iki gebelikten sonra artık zamana bırakmayı ve düşünmeyi kestim.
Her ay hamile miyim diye beklediğim günlere tezat bir ay hiç bir belirtiyi gebeliğe yakıştırmadığım ay günümün geçmesiyle "acaba"lar uçuşmaya başladı kafamda .Açıkcası hüsran öyle bir durum ki gebelik testinde ki artı işaretinde bile emin değilsiniz.
Çıkan test sonucuna göre gittiğim Dr kontrolünde kalp atışını duydum çok şükür.
Bu sefer de önceki düşüklerin psikolojisini tekrar yaşamamak adına kendimi kaptırmak istemedim.
Yaşım(35),Haşimato hastalığım önceki düşükler hep riskti Dr'lar için ve başladı hastane ev arası mekik dokumlarım.Araştırma Hastanesi bu konuda çok hassas bir çok kan tahlili yapıldı çok şükür temiz çıktı bu arada ben ne kadar kendimi kaptırmamak adına gebeliği düşünmesem de sağ olsun o bana kendini hep hatırlattı.
İlk 4 hatta 4,5 ay dahil mide bulanması ,yemeklerden tiksinme ,mide yanması ne varsa hepsini yaşatarak ben buradayım kabullen artık dedi. Kilo kaybı yaşadım ama maşallah şimdi arayı fazlaca kapattım sayılır:)
Sonra bir bakmışız bir "Rüya" mız gerçekleşiyor yavaş yavaş içimde.(bunları yazarken bile ağlamamak için zor tutuyorum kendimi,Allah isteyen herkese nasip eylesin inşallah bu mübarek ay da tüm kalbimle diliyorum).
Şuan 22.haftayım ve çok şükür her şey yolunda .Dualarınıza talibim Allah sağlıkla kucağıma almayı naip etsin inşallah.

Mert'e ilk dört ay söylemedim sebebi ise ,sorun olursa açıklamam hem zor olacaktı hemde biraz zaman geçerse onunda bekleme süresi kısalıcaktı.
4.ay kontrolün de onun da yanımda götürdüm .Mert hep bir kardeşinin olmasını istiyordu hatta karnımın şişmesinin nedenini bana sorup anne 
-şişmanladın mı ? 
bilmiyorum annecim Dr 'a gideceğim o söyleyecek dediğimde ise 
-keşke bir bebek olsa ,derdi.
Ultrasonla karnıma bakıldığında babasının kuçağın da ağzı açık dinledi .Bebeğiniz kız denildiğinde çok sevindi.Hoş o hep bir erkek kardeş istiyordu ama kız 'ı duyunca hiç tepki vermeden  sevindi.
İsim konusunda Mert ile ikimiz Rüya istiyorduk ama canım oğlum bir türlü söylemeyi beceremediği için bir isim daha düşünüyoruz.İlk zamanlar RÜYA'ya  YÜYA diyerek sorun yapmayan Mert herkesin tekrar etmesinden rahatsız olup ben söyleyemiyorum triplerine grip ikinci ismi ortaya attı 'ELA':)
Şimdilik bizden haberler bu kadar
 SEVGİLER


24 yorum:

  1. Dünden beri seni düsünüyorum telepati bu olsa gerek! Face e de girip bir türlü bakamiyorum seninle görüsemiyoruz diye hayiflandim,ne güzel bir haber bu,uzun zamandir yazmayisinin sebebi tatli bir bebekmis demek,cok ama cok sevindim,ben burda bir okulda,türkce, (türkcesiyle halk egitim merkezi)ögrendigimde cok sasirmistim,kadinlar yumurtladiklari zaman eger o sirada eger heyecan yasiyorsa iste hamile kalacakmiyim kalamayacakmiyim düsüncesi,iste o sirada(resimlerini de gördük!) sevgili yumurta kendini kapatiyor ve icine hicbirsey giremiyor,öyle derin farkediliyorki o an,hayret edersin,o yüzden oluruna birakmak gerek,ama insan iste yapabilse...(bir arkadasimda dördüncü yildan sonra pes etti her ay beklemekten aglamak istemiyordu,ayni ay hamile kaldi,hersey o saniyelere bagliydi halbuki,yada kismet ,iste ne dersen,Allah`tan dilegim sag salim al kucagina,hemde bir KIZ yuppiiii!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten mi?:)
      evet bende stresin etkilediğini duymuştum ne kadar kendime telkinde bulunsam da elde değil bekleme sürecinde biraz da olsa stres işin içine giriyor malesef.çok şükür iyiyiz şimdi.
      amin amin inşallah:))kız annesi olarak yuppi dediğine göre güzel birşey kız anası olmak:)
      sevgiler

      Sil
  2. Kıyamam ben ona ELA nız sağlıkla sıhhatle gelsin inş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın ,inşallah inşallah:)
      sevgiler

      Sil
  3. Allah gönlünüze göre, en hayırlısını versin. Sağlıklar mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim çok sağolun .
      sevgiler

      Sil
  4. Canım benim,Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Bundan bir ay once ya dedim kendi kendime sezo hamile değilmiydi niye hiç birsey yazmıyor ki diyip bloğunda eski yaziları tek tek okumustum.Ve bir postunda hamile olduğun ima etmistin ama soramadım.Ozelden yazsammi dedim yok sevtap sorma dedim. Gecen facede ruyam diye paylastin ya,yuzumde kocaman bir glumd
    gulumse ile yorum yazdım.Inan senin adina cok mutlu oldum. Dusuk yapmanın ne demek olduğunu iyi bilirim bende 1haftalikken dusuk yapmistim hatırlarsan ama hepsi geciyor ve geriye sadece uykusuz geceler alıyor,Allahin izni ile uykum var iletilerini okuruz faceden.Esini ve seni cani gonulden tebrik ediyorum. Mert yakışıklısınında gözü aydın olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin sevtap amin.ya sorsaydın aslında söylemek istedim lakin diğerlerinde hemen söyleuip sonrasında açıklama yapmak hem zor hem yıpratıcı o yüzden biraz zamn geçsin istedim.
      sağolasın canım.
      :)) bol bol yazarım ya da bu bebek Mert in aksine uykuya düşkün olur rahat rahat yatarım:)
      çok çok teşekkür ederim çok sağolasın.

      Sil
  5. yaaa ağlattın beni burda aşkolsun.. allahım sağlıkla kucağına almayı, kokusunu kana kana içine çekmeyi nasip etsin.. hadi bakalım, bu ara blog dünyası şenlendi zaten.. blogger bebeler çoğalıyor yavaş yavaş.. hayırlısı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevinçtendir değil mi?:)
      sevgi darısı başına inşallah inşallah.evet ya ikinciyi duyuran duyurana:)
      sevgilerrrrr

      Sil
  6. facede duyunca çok sevinip tebrik etmiştim.zorlu bir sürecin en zorlu kısmını atlatmışsın maşallah.
    sağlıklı ve mutlu buluşmaya az kalmış.senin adına çok sevindim.Rabbim isteyen ve sahip olamayan tüm anne adaylarınada versin.kendine iyi bak.sevgiler..
    rüya ismi çok güzel bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanay hep çok güzel yorumlarla beni mutlu ediyosun allah da seni mutlu etsininşallah.
      Sevgiler bizden :)

      Sil
  7. Rabbim tamamına erdirsin. Sağlıkla sihhatle kucağınıza almak nasip etsin inşaAllah sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için çok sağolun:)

      Sil
  8. Cok duygulandim.Inanin yazdiklarinizi okurken kendimi tutamayip agladim.Insallah rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin.Bu isler hem zor bir okadar da guzel.Allahim hep guzelliklerle, iyiliklerle karsilastirsin.Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah allah isteyen herkese nasip eylesin.Aynen her istediğimiz hemen öyle kolay olmuyor malesef inşallah sonu hayırlı olsun.çok çok teşekkür ederim.Duygularıma ortak olduğunuz için ayrıca teşekkür ederim.
      sevgiler

      Sil
  9. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin, Tebrik ederim...

    YanıtlaSil
  10. hani derler ya kendim olsam bu kadar sevinirdim diye yazını okuyunca aynı böyle oldu benim de hissettiklerim... Sağlıkla sıhhatle gelir minik prenses inşallah ve mert paşaya da ömür boyu başından atamadığı tatlı bela olarak yapışır :))) eee abi olmak kolay değil :D

    YanıtlaSil
  11. Ayy inanmıyorum...... Ne güzel bir haber böyle ... Maşallah, Allah tamamını erdirsin, sağ salim kucağına al bebeğini inşallah...mertin ve ailenizin gözü aydın olsun. Seni çok öpüyorum canım.....Sevgiyle, sıhhatle kal inşallah:))

    YanıtlaSil
  12. Yazının başında içim burkuldu, sonunda da çok sevindim. O kadar içten yazmışsın ki yaşadığın hayal kırıklığı da mutluluk da yansımış. Umarım içindeki bebeğin, kaybolan kardeşlerinin bütün güzelliklerini almıştır. Tebrik ederim...

    YanıtlaSil
  13. Hayırlısı ile kucağınıza alırsınız inşallah...Tebrikler...

    YanıtlaSil
  14. bayramın kutlu olsun arkadaşım.nice mutlu sağlıkla geçecek bayramlara....

    YanıtlaSil
  15. Bloglar Yarışıyor ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı ilk tur dahilinde düzenliyoruz. Siz de başvurun. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkür ederiz.


    Saygılarımızla,
    Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel: +90212 330 9707


    YanıtlaSil
  16. sağlıkla hayırlısıyla kucağına alman dileklerimle ... zaten bir kucağına aldığında zaman , günler aylar yıllar su gibi akıp geçecek inşaAllah ....

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)