Sayfalar

12 Mayıs 2014 Pazartesi

ANNELER GÜNÜ


Dün anneler günüydü şu ana kadar yaşadığım  en anlamlı anneler günüydü.İliklerime kadar hissettim.Okulda yapılan gösteride kah ağladım kah güldüm.
İçime işledi her davranışı.



Şarkılar söylediler hep beraber,şiirini okudu sırası gelince ve en sonunda hediye paketi içinde ,



hediylerimiz geldi o minik ellerinde.Nasıl duygulandım anlatamam.Okumamı istedi yarısını okuyabildim yutkundum gerisi gelmedi:)
Allah hep böyle güzelliklerinde ağlayı nasip etsin.



Öyle büyüdü ki bir an da ,boy atıyor o ayrı ama düşünceleri ,kendini anlatım biçimi sezo ile beni mest ediyor.
Hep duamız isteyen herkese nasip eylesin yüce mevlam.



Anneler günü için kayınvalideme hediye almak için AVM gittim.(daha doğrusu Sezo ile Mert beni bırakıp eve geldiler )Bende saat kavramı,"hadi hadileri"n olmadığı ve kendime anneler günü hediyemi de aldığım güzel bir kaç saat geçirdim.Watsons da anneler günü indiriminden yaralanıp ne zamandır dışarıda yemek istediğim fakat bazı nedenlerden dolayı yemediğim kumpir'e gömüldüm.





Gözümüm nuru tam bir Fenerbahçe taraftarı ,işin tuhafı bizim evde hiç maç izlenmez hatta konuşulmaz(şükür ki böyle evlenmeden önce pazar günleri benim en sevmediğim gündü.Babam ve abim Fenerbahçe hastası olup bütün maçlar seyredilir ,maç seyredilirken ses çıkmaz ,akşam tekrarlarına bakılır ve tartışılır,hatta yemek saatleri ona göre ayarlanırdı.Oldu ki tv nin önünden geçtin ve pozisyon oldu vahh senin haline:))Bizim oğlan neden bulaştı bilemiyorum.Abim ve babam asla bu konu da onu yönlendirmediklerini çok iyi biliyorum çünkü bizi biliyorlar:)Ama işte sevmediğin ot dibinde bitermiş hesabı .



Bu arada Mert kardeş için ölüp bitiyor ve onun için kardeşlerini çok seviyor.
(büyük cimcime-kız kardeşimin kızı- ondan 41 gün küçük ve abi olmanın mutluluğunu ilk onda tattı.Ufak cimcimemiz -abimin kızı-ve o da Mert için çok değerli. 







9 yorum:

  1. Çok şirinler:)) ve büyük mutluluk olmalı gerçekten. Anneler gününüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  2. bigom canım benim anneler günün kutlu olsun.. mertim annesini nasıl da mutlu etmiş aferin ona.. gurur kaynağımız hepsi.. kumpire bayılırım.. afiyet bal şeker olsun..
    öpüyorum çok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seninde sevgicim.hemide nasıl şükür onları verene.bende bayılırım birgün beraber yeriz belkim:)
      sevgilerrrrrr

      Sil
  3. Mert ne güzel şeyler hazırlamış sana , aferin yakışıklıya. Maşallah büyüsün Bigom, büyümeyince de küçük kaldı diyoruz ( ne istediğimizi bilmiyoruz galiba :)))
    Hediyelerini güle güle kullan canım , allah Mert oğlana güzel bir kardeş nasip eder inşallah...
    Çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen biz ne istediğimizi bilmiyoruz bacım:)sağolasın.ayyy inşallahhhh:)

      Sil
  4. Ne mutlu sana canim,Allah size bagislasin. Demek fblik kaninda varmis. Pasalarimin deyimi ile;yapcak bisi yokkk;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın sevtapcım.
      kimse de girmedi ki kanına :)hahaa iyiymiş:))

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)