Sayfalar

27 Şubat 2014 Perşembe

PAZAR GÜNÜMÜZ

Pazar günü demek bizim için tatil günü demek değil çünkü eşimin izinli günü hafta içidir genelde ve benim içinde diğer günlerden farkı yoktur.Bu pazar farklıydı izinli olan eşim oğlumla(pek katkısı olmasa da ben uyurken ses çıkarmayıp mutfakta bulunması bile bir iş)kahvaltı hazırlayıp beni kaldırdılar.Çok nadir zamanlardandır bu durum, bende keyfini süreceğim diye uykum kaçmasına rağmen yastığın altına kafamı sokup üstüne yorganı çektim ve beni çağıracakları ana kadar uyumaya çalıştım :)
Başarmıştım ki oğlum elimde küçük bir broşür
-şey efeydim ne alıydınız kahvaltı da
diyerek uyandırdı.
Kahvaltı sonrası Bahçeşehir de göle gezmeye gittik,uzun zaman önce adını duymuştum ama gitmek yeni kısmet oldu.
Havalar serin olduğun kimsecikler yoktu ,iki tane çift (biri gelinlikle diğeri nişanlıkla)resim çektirmek için gelmişlerdi.Her yer de patlamış ,asılmış rengarenk balonlar vardı.(resim çekildikten sonra orada bırakılmış)
Konser vb etkinlik için kurulmuş sahneyi gören bizim Mert oğlan çıktı veeee


video

"ZÜRAFANIN AŞKI"Adlı eseri seslendirdi.

Meali ;
Zürafanın aşkından filler verem olmuşlar
Zürafanın aşkından filler verem olmuşlar
Bunu duyan kerkeçiler saçlarını yolmuşlar
Bunu duyan kerkeçiler saçlarını yolmuşlar
Kulaklı kulaklı seni gibi maymun suratlı
Kulaklı kulaklı seni gibi maymun suratlı

*Sezo da nasıl gurulanmış"popstar gibi"diyerek:)kuzguna yavrusu şahin görünür misali:)

Bu arada çektirdiğimiz onlarca resimde Mert ile bir resmimiz yok ,şunu anladım bişey istediğim de bu çocuk çok değerli oluyor ve  yapmak istemiyor .Yukardaki resimde "baba resmimi çek "diyen Mert 'in arkasına ona çaktırmadan poz vermeyi başardım derken 
-yaaaaa anne istemiyoyumm!!!
Ne kıymetli pozu var yahu:)


Yazın burasının kalabalığını tahmin edebiliyorum. çok güzel gerçekten.


Beni istemeyen ufaklık babasıyla onlarca resim çektirdi,bende birini koydum onlara inat hihiii:)


TAVSİYEMDİR

 Soğuklar dudaklarımı feci kurutuyor öyle ki çatlayan dudaklarımı oynattıkça kanadığı oluyordu.Birçok şey denedim sonra da birkaç blog  şiddetle bu markayı önerince araştırdım. watsons mağazalarında satıldığını öğrendim ve aldım.
Evet kesinlikle işe yaradı tavsiye ediyorum bende.Mentollü olmasını ayrıca sevdim .

Bu arada cep telefonumu düşürdüm ve kıl kadar çatlağı vardı.Servise götürdük ve 400 tl sıkışmış :( 
Akıllı telefonlar evet çok iyi birçok konuda işinizi görüyor da dikkatli kullanmakta fayda var .


Görüşmek üzere hoşcakalın 

23 yorum:

  1. ooohh ne güzel olmuş kahvaltı üstüne de gezi :) bande daha gidemedim Bahçeşehir Gölete ama merak ediyorum doğrusu, baharda bir uğramak lazım :) Sanırım erkek çocukları sevmiyor poz vermeyi, bizimki de aynı, kızlar nasılda kırıta kırıta veriyor pozları :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o gün şahaneydi:)yakınmısın oralara??
      erkekliğini yerim onların hepsinin havası binbeşyüz:)
      sevgiler

      Sil
  2. Gerceketen güzel bir yermis,sevgiler sana...

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel jest! Yine pazar gelsin yine evden dışarı atalım kendimizi!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende çok mutlu oldum arada olunca ne kıymetli bir an oluyor:)
      aynen:)

      Sil
  4. Telefonsuz Bigo , Bigo değilmiş anladım. Tamirden dönsün gari, yetti bu ayrılık :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sahalara geri döndüm hemşire sen de istanbula döneydin:))

      Sil
  5. ohhh hazır kahvaltıya oturmak gıbısı yok :) Bizim evde de her şey bozuk ama en kotusu bilgisayarlarım bozuk,depresyondayım seni çok iyi anlıyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevtap darısı başına:)oooo bilgisayar can damarımız olmamış:)
      öperim.

      Sil
  6. kıymetli pozu var ha, zaten surat bi karış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy doğru bi de o bir karış surat için atar yapıyor hasbam:)

      Sil
  7. mertt o dillerini yerim ben.. bigom erkek annelerinde o gurur hep var galiba.. hey heyyyy erkek anasıyım ben bakışı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde babamızda:)
      kız anası olaydım bakardım farka :)
      öperim sevgi

      Sil
  8. bu arada blog resmin varya en üstte.. bayılıyorum ona ben ya.. çok huzurlu..
    heeee birde seviyorum sizi..
    muckk..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın sevgicim.duygularımız karşılıklıdır bilesin sevgim:)

      Sil
  9. Güzel bir gün geçirmişsiniz, poz verme konusunda Deniz de çok nazlı, çoğu fotoğrafını o farketmeden çekiyorum farkederse şaklabanlık yapıyor. Oğluşu öp benim için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fadiş ne olacak bizim halimiz erkek anasıyız diye gururluyuz da pek sokulmuyolar artık diimize:)öptürürse öperim.Sende deniz oğlanı öp lütfen.

      Sil
  10. evet çok güzel bir yer.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. sağolasın sevgicim.duygularımız karşılıklıdır bilesin sevgim:)

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)