Sayfalar

19 Şubat 2014 Çarşamba

10-16 ŞUBAT

Hızlı gecen hafta(10-16 şubat)dan 

 Okullar açıldı ve beklediğimiz olmadı Mert ilk gün dahil okula yine koşa koşa gidiyor şükürler olsun.Okulun son günleri ağlayarak gitmesi sebebiyle onu oyun alanına götürmüştük çok sevinmişti. bende bu durumu kullanmak istedim.Ağlayarak gitmediği her gün için ona 10 puan vereceğimi 100 e tamamladığında yine oyun alanına gideceğimiz söylemiştim.son üç gün işe yaramıştı ve okulun açılmasıyla hiç zorluk çekmeden gitmeler devam etti.



pazartesi gecesi annemi acile kaldırdılar ,ağzından gelen kan dolayısıyla.Tetkikler sonucunda astımdan dolayı damar genişlemesi söz konusuymuş.salı günü okul çıkışında Mert ile atlattık anneme gittik.Allah başımızdan eksik etmesin çok korktum.



Arkadaşım sayesinde Mert i jimnastik ile tanıştırdım.


Daha önce yine arkadaşımla götürmüş çekingenliği yüzünden salonun kapasından girmek bir kenara içeri bakmayı bile red etmişti.Okul'un etkisiyle biraz da olsa kendine güveni geldi ve daha aktif(her zaman değil ama buna da şükür umarım daha da açılır.)


Hatta bu konuda fazla esnek olmamasına ve yapılacak hareketleri tam anlamıyla yapamamasına rağmen istekle gidiyor bakalım devamı gelecek mi 




Cuma günü annemin rahatsızlığı nedeniyle gidip gitmeyeceğim kesin olmayan bir randevum vardı.



Kimler gelmiş kimler:)
selmam gelmiş,manoş gelmiş,ilknurcan gelmiş.


İlknur ile 4. buluşmamız yanlış hatırlamıyorsam dahası face de devamlı yazışırız ve gün içinde telefondan onlarca yüzlerce mesajlaştığımız olur.Bloğun bana kazandırdıklarından ,Selma ile Manoş 'la ilk defa o gün yüz yüze geldik.
İyi ki de gitmişim  o kadar çok eğlendim ve güldüm ki.Yıllardır tanıyormuşçasına  anlattık anlattık hatta benim kalkma saatimi(tam 2 saate gittim buluşma yerine ve bunu bir dönüşü vardı ama değdi yine olsa yine koşa koşa giderim ) aştım da aştım.
Selma'yı bloğun da izlerdim nasıl hoşuma giderdi bakmak o özenle hazırladığı evine(özel günlerde), o detayları nasılda hazırladığını düşünüp kendime kızardım hiç yap-a-madığımı düşünüp.
Selma çok sağlam ,şeker ,sevecen ve İlknurla birlikte biraz sosyetikler ama olsun :)
Selmacım iyi ki tanıdım arkadaşım seni umarım devamı gelir yine görmek isterim seni:)
Bu arada Selma yeni işlere girdi bloğunu takip edenler bilir ne kadar beceriklidir buradan takip edebilirsiniz.


Manolya yı Nehir Naz'ın muhabbetlerinden takip ediyordum ama anladım ki anasının kızı böyle anneden böyle kız:)Çok sevdim Manolya bir kez de buradan söylemek istedim.


Bu da manoş'un hediyesi sevgililer günü nedeniyle bizi unutmayıp almış.Eve geldim ve Mert'in yorumu

-Kim aldı bunu anne

-Arkadaşım annecim

-Senin ne güzel arkadaşların var anne.:)



Cumartesi günü Mert dayısına davetliydi


sağolsun Ayşecim bir sürü güzel şeyler hazırlamıştı,abim de girdiği yeni işten aldığı ilk maaşla yeğenlere hediyeler almıştı.sağ olasın dayısı çok mutlu ettin Mert'İ


Aldığı hediyeyi ananesine öyle heyecanlı anlatıyor ki ,ananesi de o ana kadar  hiçççç görmemiş gibi yapmaya çalışıyor:)


Cumartesi gecesi bütün torunlar annemde kaldılar .
Pazar sabahı istediğim kadar uyudum hiç bir yere dokunmadan attım kendimi evden dışarı ,akşam 6 ya  kadar gezdim. Uzun zamandır "hadi hadi"siz "anne hadi ben yoruldummm"suz ,"bigo ben yordunum hadi gidelim"siz saatler geçirdim.Şükürlerime şükürler ekledim.
Allah yokluklarını göstermesin . 


12 yorum:

  1. Çocuk, daha bin aklı gelir. Hiç yapmam dediğini yapar.yaptığı şeyleri bırakır.öyle böyle bir şekilde onlar da büyüyecek. Annenineze de çok geçmiş olsun. Rabbim şifa versin. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısınız zamnla tecrübe ediyorum bende.çok çok teşekkür ederim sağolun.
      sevgiler bizden.

      Sil
  2. oooh sefan olsun ne güzel geçmiş günlerin. Sanal dünya boş diyenlere inat ne kadar güzel arkadaşlıklar doğuyor bloglardan :) Bizde baharda kısmetse başlayacağız cimnastiğe yeniden, kışın bir iki gittik ama havalar soğuyunca bırakmıştık.

    Bu arada annene çooook geçmiş olsun, Allah bir daha yaşatmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şükür yoğun yorucu güzel bir haftaydı(annemin rahatsızlığı dışında)evet onu diyenlerden biri de bendim:)nerden hemen kaynaşıyorlar deyip sonra cançiğer oldum:)
      size de kolay gele o zaman.
      çok çok teşekkür ederim sağolasın.

      Sil
  3. Canim benim annecigine cok gecmis olsun,Allah dermansiz dert vermesin,böyle arkadasliklara bend cok imreniyorum,Türkiye de olsaydim bende seve seve katilirdim herhalde...

    Bana biraktigin yorum ve ilgin icin cok tesekkür ederim ,biraz daha iyiyim ve sanirim yazmaya devam edecegim,yorumlara bu aksam cevap yazacagim aklina gelirse bir ara dolasirsin,biraz gec oldu kusura bakma...

    Face im yok ama su instagram a artik bende katilmak istiyorum,aslinda gec bile kaldim,vakit olmuyor herseye yetisemiyorum bazen,kendime ayirdigim zamanda böylelikle kisalmis oluyor :((

    Mert in okulunu tekrar benimsemesine sevindim,cocuklar sorunsuz olduklarinda hayat daha bi tatli geliyor degilmi,sevgiler canim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağolasın.amin amin.Bende tanışmak isterdim:)
      cevap yazmasan da olur ,biraz daha iyiysen ne güzel zaman zaman insanın dibe vurduğu anlar oluyor bazen bende kendimi kötü hissediyorum önemli olan çabuk atlatabilmek sanırım.
      instagram girersen beni haberdar et mutlak.
      aynen işimiz kolaylaştıkca rahatlıyoruz.
      sevgiler bizde sana :)

      Sil
  4. öncelikle geçmiş olsun canım Allah acil şifalar versin annene... harika güzel günlerin olması dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol.amin.
      teşekkür ederim ne güzel bir yorum:)
      sevgiler

      Sil
  5. Kokoreç yemedik diye sosyetik olduk ya olsem gam yemem :)))
    Yakın olaydık gorusmenin cılkını çıkarırdık kesinlikle :))
    Annenin ciddi bir hastalığı çıkmadığına çok sevindim canımın içi.. Seni çok opuyorum kuzu ; çok sekersin kız sen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) sosyetik sosyetik:)
      aynen neyse böylesi de tatlı oluyor özlüyoruz:)
      sağolasın ilknurcanım.
      sende çok vefalı çok öpüyorum seni çok.

      Sil
  6. Çok çok geçmiş olsun canım.Hem mert hemde senin için çok güzel günler olmuş canım.Mert'in okulda problem yapmamasına çok sevindim canım,bence jimnastiğe de devam edecektir.

    YanıtlaSil
  7. şükür öyle oldu sevtap.evet evde de bir bayram havası okula sevinerek gidiyor diye:)
    inşallah inşallh.
    sevgiler sevtapcım

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)