Sayfalar

20 Ocak 2014 Pazartesi

GEÇEN GÜNLER BİZDE BÖYLE



Bir yıl daha bitti , 2014'e girdik.Hatta yılın ilk ayı geceçek ,ben de hareket yok.Bu zaman zarfında değişen tek şey oğlumun okula gitme isteği yok oldu. Huyu suyu değişti bize karşı daha asi ,daha bilmiş,dışarıda da bir o kadar çekingen ve ben neler yapabilirim'i düşünmekten yorgun.


Yılbaşı nedeniyle öğretmenimizin hediyesi takvim.


Hediyeyi alan Mert mutlu dursa da hiç de öyle değil maalesef.Salgın hastalıktan nasibimizi aldık ve düşürülmesi zor ateşli günlerden sonra o gün okula 1 saatliğine kutlama yapmaya bile zor gitti.


Zaten çekingen olan oğlum okulla birlikte arkadaşlarından da soğumuş.Çocuklar yanaştıkça bizimki kendini geri çekti.


Şu ana kadar öğrendiği onca şarkıyı söylemeyi hatta onlarla oturmayı reddetti,sonra yalvarmalarım sonucu her an kacacakmış gibi sandalyenin ucuna oturup arkadaşlarına ters durdu ve tek kelime bir şey söylemedi.


Yakılan pastaya yakın oturmasına rağmen bitse de gitsem hali beni çok üzse de zorlama bir kutlamayla başladık 31 aralık gününe,Yılbaşı akşamı annemlere gittik neyse iyiydi o gece.


yine resim çektirmek isteyenlerin yanından hızlıca uzaklaştı.


Zoraki bir kare.


ve hep gözü bende "gidiyor muyuz"bakışı.


Önce hep rahatsızlığına verdim.Ama tatil ve hastalığımızın bitiminde okula gitmek istemiyorum diye feryat figan ortalığı birbirine kattı.Öğretmenin alttan alması ,benim saten 4 saat olan okulundan 2 saat sonra almam da fayda etmedi ve konuşup bunun böyle gitmeyeceğini okula gitmesi gerektiğini anlattım.Aslında okulla ilgili sorun yok evde hastalıkla birlikte uyduğu kuralların çoğu askıya alınmasıyla rahata alışmasından çünkü okuldan mutlu çıkıyor ve güzel geçtiğini anlatıyor ama kesinlikle erkenden okula gitmek istemiyor.

*********************************************


Mert in saçını kesmek demek Mert i benim erkek kuaförüne götürüp kulaklarını tutmam ve her yerimizin kıl-saç dolması demek ama büyüyen oğlum daha sakin ve daha cesur oturdu koltukta.

************************************************

instagram

*****************************************

Ve Mert in büyüdüğüne inandığım diyalogdan bir tanesi de yukarıda:)Artık cevap verirken daha çok zorlanıyorum.


Evde olan çocuğu oyalamak ve merak ettiğim şeker hamurlu kurabiyelere yelken açtım


Ancak ne zormuş arkadaş,


daha doğrusu çok oyalayıcı ,benim gibi tez canlı birisi için bitse de kalksam başından dediğim nadir anlardan biriydi.


Görüntü güzel oldu bizde tanıdıklarıma birer adet olsun yapalım dedik.İmece usulu kurabiyelerimiz;
( birimiz şeker hamurunu açtı(ben)fırçayla su sürdü(mert)isimler basıldı(sezo).)

*************************************


Havalar bahar havası
 bana yürüyüş sezo ile Mert'e bisiklet


Bizde değerlendiriyoruz,


Hoş bu bisiklete bindiğimiz günün ertesi günü Mert bu sefer kulak iltihabı teşhisiyle ilaçlara ve antibiyotiğe boğuldu malesef.


Yani bahar görünümlü kış bizi fena çarptı.


Mızmız olan oğlumu bi de asosyallik eklenince Sezo ile Onun seveceği şeyleri düşünerek bir eğlence turu yaptık.



  İlk defa bowling oynadım ,Mert çok istiyordu lakin gücü yetmedi haliyle, eee  o zaman da biz oynadık o da bize top taşıdı durdu.


O da kendini eğlendirecek başka yerler buldu.En azından oynayamayacağına kendi karar vermiş oldu.


:)


yine gitmeye söz verip ondan da ağlayarak okula gitmeyeceğine dair söz aldık ama nerde???
Bugün yine ağlayarak gitti,çıktığında "anne girince hemen sustum" e o zaman niye ağlıyorsun diyorum 
-sizi özlerim,sizin yanınızdayken öğretmenimi özlerim diyerek o anda sığındığı bahanelerle beni susturuyor.






İşte bizde durumlar "huysuz ihtiyar " modunda, şükür ki hasta değil ,atlattık diyerek son gaz Mert oğlanı eğlendirmeye devam. 


10 yorum:

  1. Bence düzelir,sen stres yapma yeter canım.Bazı konularda onlardan cok biz takıntılıyız,önce biz rahatlasak onlarda rahatlayacak gibi.Annemle iyi güldük level olayına,sen çok yaşa emi Mert.Maşallah sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevtap seninkiler bakalım nasıl şeyler söyleyecekler:)evet biraz rahat olmak lazım sanırım doğru diyorsun.
      sevgiler

      Sil
  2. çok geçmiş olsun, acaba ara verince mi soğudu okuldan, yada bir arkadaşıyla tatsız bir olay mı yaşadı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıkcası şüphelendim ama yok öyle bir durum bizimki biraz rahata alıştı sanırım.
      sevgiler

      Sil
  3. takvimdeki pozuna bayildim mertin bizimde oldu ama poz tam takvimlik olmus yerim o suratini cok tatlisin mert allah nazardan saklasin cnmmmm bnm kurabiyeler ilkti ondan zorlandin oyalayici geldi bi iki yapsan elin alisir bence cok guzeller cnmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) okul için çekilen vesikalık:)
      ya ben pratik şeyleri eviyorum sanırım mesela sen ne güzel sofralar hazırlıyosun ya ben hemn yensin de bitsin diye hopp sofra hazır hopp bitti kaldıralım:))
      öperim canım benim.

      Sil
  4. Merhabalar! Üzüldüm olanlara,ama degisir merak etme,cocuklarda böyle fazeler gelir gecer,eve de alisan cocuk disari cikmak bile istemez! Ama ne kadar güzel faaliyetleri var sinifin,bayildim.

    Tiras olayini hic sorma canim yaa,benim oglum kesinlikle iceri girmiyor,birkere kücükken zorla oda benim kucagimda aglayarak kestirdim,sonra büyüdü arik aglamaz dedim,bir saat bekledim,üstelik erkek kuaföründe düsün! Esimle durmaz cünkü,ama yapisti bana ayiramadim kendimden!

    Simdi babasi evde teskilat kurup ,benim elimi tutaraktan kesiyor,ama ne cikolatra sözleri,ne ucaklara binme ne de parka gitme sözlerinden geri kalamayaraktan!

    Bilardoyu bizde istiyoruz bakalim,onun yasi icin biraz kücük tabi,ama istiyorlar yinede:))

    SIK SIK hasta olamamaniz dilegiyle,bu arada kurabiyeler harika olmus,ama zordur biliyorum,sevgiler canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET DEVLET OKULUNA GÖRE faiyetleri ,aktiviteleri gerçekten güzel.Aynen ilk kuaför maceramız zorlaydı bizimde.aynı durumdaymısız seninle :)
      :)))))))neyse kestiriyor ya ona bak:)
      bilardo için de küçükler aa heves işte.
      çok çok teşekkür ederim.çok teşekkür ederim.
      sevgiler.

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun canım. Bu havalar yanıltıcı olabiliyor, Allah şifa versin inşallah. Okul meselesine gelince arada bir hepsi yapıyor bunu, bir bakmışsın hiç gitmek istemiyor bazen de bu gün erken geldin anne eğleniyordum diyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fadişim teşekkür ederim.çok sağolasın geçti giitti şükür.evet çıkınca hep eğlendim ne hikmetese:)
      öperim sağolasın

      Sil

elleriniz dert görmesin:)