Sayfalar

28 Ocak 2014 Salı

15 TATİLİMİZ

Evet Mert in ilk karnesini aldık,mutluydu



heyecanlıydı,sabahın köründe "hadi"ler başladı.


İşin tuhaf yanı, bilmediğimden çocuğa  karneyi anlatırken nedense hep sayılarla not verileceğini anlattım:)


Karneyi görüp hep yazıyı görünce hani 5 ler dedi(5 alacağımız da kesin yani:)


sonra hemen  neler yazdığını oracıkta okudum yoksa hemen ağlama moduna girmesi an meselesiydi:)



Öğretmeni bir de hepsi için hediye almıştı.(boya kitabı ve boya kalemi)


Karne de çok güzeldi gerçekten ben bile heyecanlandım.


İlk sayfası Mert'e sorularak doldurulmuş ,soru -cevap şeklindeydi ve işte cevaplar
en sevdiği oyun: araba
en sevdiği şarkı; gamgam style(acaba hiç baştan sona dinlemiş midir, bilemedim) 
en sevdiği masal;küçük prens 
(kitabını almıştım ama kitap kalın olduğu için okumadım tv deki çizgi filmden biliyor ve çok seviyor bende okuyacağım günü iple çekiyorum.Bu kitabın 4 yaş için okunabilir kısaltılmış hali varsa da ben bilmiyorum.)  
en sevdiği renk;larcivert
en sevdiği hayvan;Timsah!!
(izlediği onlarca belgesellerin etkisi olduğunu düşünmekteyim yoksa timsah ne be?:) 
En sevdiği meyve:portaklal(sallamış hiçbir meyveyi iştahla yemez,sevmez)
En sevdiği yemek;makarna(şaşıran var mı?:)
Büyüdüğünde;Savaş Uçağı Pilotu olmak istiyormuş.  


Karne de ise;kibar,nazik ,sorumluluklarını yerine getiren,motor gelişimi yaşına göre gb güzel cümlelerin geçtiği bir karne .Bir tek "songünlerdeki ağlamalarını saymaksak" diye bir bölüm var ki karneyi eline kim alsa çok güldü:)Bir eksiği hırkalarını giymemesi okulda da öğretmeninene giydirtiyormuş.aslında giymeyi biliyor fakat giymiyor diretiyor neyse tek eksiğimiz bu olsun :)


21 ocak günü doğum günümdü,hiç unutmaz dediğim Google:)


video

O gün Mert i okuldan alıp parka götürdüm ve akşama Sezo nun gelmesini bekledim :)Doğum günüm ya beklenti hep var:)
sağolsun çok güzel bir pasta almış.Hoş o pasta da  beni unutuğunu inandırıp ortaya çıkarttığı için daha bir kıymetli geldi:)


bu resimde oğlumun doğum günü hediyesiydi.Uçak çizmiş,uçağım hiç yokmuş o yüzde olmasını istemiş.




Ve 15 günlük tatil demek can sıkıntısından her an" ben şimdi ne yapayım"cümlesini binlerce duymak demekmiş.


bende çözüm üretmeye çalışıyorum ama bazen bana da geliyolar hani:)


İstediği pizzayı burada bulduğum tarifle yaptım.çok sevdik.sadece hamur biraz yumuşak olduğu için tavaya koymakta zorlandım sonra kaşığın arkasıyla daha kolay olduğnu gördüm.Tarifi adrese girip net anlaşılır görülebilir.
     1 adet yumurta
     1,5 yemek kaşığı sıvı yağ
      3 yemek kaşığı yoğurt
      3 Türk kahvesi fincanı un
       1 silme çay kaşığı tuz
       Yarım paket kabartma tozu
        Sosu için:
         1 yemek kaşığı ketçap veya daha az salça
         Kekik
         Zeytinyağı ( Salça kullanacaksanız çok az su ile açıp,çok az zeytinyağı ekleyiniz.)
         Üst malzemesi için:
         1 parça sucuk ,salam vs.
         1 adet yeşil biber
         1 adet küçük kırmızı biber
         3-4 adet kültür mantarı
         Veya sevdiğiniz diğer malzemeler
         sıvı yağ
        1 parça kaşar peyniri rendesi


Ve tatlı atıştırma  için Şule den bulduğum tarifi denedim.Çok lezzetli oldu.Bugün gelen misafirime ikram ettim.


Misafir derken yine Mert in "canım sıkılıyor ,arkadaşıma gidelim yada bize gelsinler" diye tutturmasıyla aynı sitede oturan okul arkadaşını ve annesini davet ettim.


Çaldılar ,oynadılar ve bir günü de böyle atlattık.Yanlız 12;30 dan 14:00 kadar "anne neden hala gelmediler"diyerek beni deli etse de sonuç olarak eğlendiği bir gün geçirdi.




14 yorum:

  1. Doğumgünün kutlu olsun öncelikle :)
    İlk karneniz de hayırlı olsun. Cevaplar çok sirin ama sana çizdiği ucak en şirin. Bizim henüz 2 yaşına gelmemiş kuzu bile her dakika bir aktivite beklerken şimdi sizi düşünemiyorum ;) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ülker hoşgeldin çok teşekkür ederim:)
      :)) oyyy hiç sorma aktivite deyince ögg geliyo o kdar diyim:)
      sevgiler

      Sil
  2. Cok keyifliydi. Tabi sadece okumasi:) Biran senin yerine koydum kendimi de aaaaaa diye sessiz cigliklar attim:)) Yas kemale erince boyle olunuyor haberin olsun:) Senin koca bizim kocalara ornek olsun, ozel gunlerde:) Bu arada madem artik bir ucaginiz var, atlayin bize gelin, eminim Mert buralara bayilir, heryer kir, bayir, istedigi gibi atar enerjisini. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))at at bende öyle yapıyorum:)
      deme öyle ilk zamnlar hediyler süprizler sonra alınan bir pastaya bile sevinecek duruma gelme :))fena aşamalardan geçiyoruz yahu:)
      çok teşekkür ederiz ne kadar incesiniz :)
      sevgiler

      Sil
  3. herşey gönlünüzce olsun minik kuzuyu öp benim için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok sağol.
      sevgiler

      Sil
  4. meslek seçimi harika yalnız, savaş uçağı pilotu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. .:)))bilmiyorum artık iyi mi kötü mü:))

      Sil
  5. Tatlı tatlı anlatmışsın her zaman ki gibi, Hele ki ankete bayıldım. Timsah heee:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nuran çok sağol ne güzel tüm yorumların beni motive edici sağolasın canım benim.

      Sil
  6. Karneden sonrası ne Bigom :) Arada bunları başka posta bölsen hani diyorum :)))
    Timsah sevdalısını öpüyorum ,ilgi istiyor demek ki hırkasını giydirttiğine göre :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahhaaaaa çorba ilknur çorba:)))
      hımmm demek ilgi istiyor diyosun::)
      öperim canıomm

      Sil

elleriniz dert görmesin:)