Sayfalar

30 Ağustos 2013 Cuma

30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN


22 Ağustos 2013 Perşembe

TATİL BİTTİ SIRA DA NE VAR?



Uzun zamandır plan yapıyorduk Sezoyla , böyle uzun bir yolculuklu tatil hep hayal ettiğimiz ama hep başka sefere deyip kısa  molalarla tatilimizi geçiştiriyorduk.Bu sefer şeytanın bacağını kırıp düştük yollara,

ama ne  yol git git bitmedi 12 saat bir fiil yol dinlenmelerle 13 saati buldu belki de geçti.



Ben şunu anladım ,yaşlanmışım bea:(
valla iki gündür geldik yol beni haşat etti resmen:)Hala uykum var deyip dolaşıyorum evin içinde.



Durulan her mola da kendimi dışarı attım ,verilen mola Mert için olmalıydı belki ama ailenin mızmızı bendim:)
Şikayet değilde bu dediğim bünyem kaldırmadı bir yerde bir sorun var ama ne?Her fırsatta elimi yüzümü yıkadım çünkü uyku hapı içimiş gibiydim:)

 (şimdi düşündüm de troid ile ilgili de olabilir çok yorulmam)

Mert'in maşallahı vardı ,hoş arada şimşek makkuin dvd si kurtarıcıydı ama yine de bizi hiç yormadı desem yeridir.


 Garibim sonlara doğru eeeee daha gelmedik mi demekten bitap düştü:)
 Gelince de haklı olarak tadını çıkardı,öğlen uykularını rafa kaldırdı-k .Zaten çok erken yattığı için tolere ettik açığımızı.
 Çok mutlulu olduğunu her fırsatta dile getirdi miniğim.
-anne burası bizim evimiz olsun
ister misin Mert gerçekten?
-şeyy evde bütün oyuncaclarım kaydı ama oysun siz yine alıysınız
:))alamam Mert
-hıı ii o zaman bende hiç  oyuncac istemem.




Gerçi bir hafta sonunda evini ve oyuncaklarını istemeye başlamıştı:)






 Allah Sezo dan razı olsun gerçekten çok ilgili bir baba ve genel yapı itibariyle sinirli olan Sezo konu Mert olunca sınırlarını çok zorluyor ,bazen bana niye o kadar anlayışlı olmuyorsun diyorum ,yok öyle bişey dese de  ,yalan yok evde eşitsizlik var buradan belirteyim:)




Mert her yere götürdüğü arabaları ile hasret giderirken,kendinden geçiyor arabaya oynarken.







 yaz'ın bittiğini hatırlatan leylekler


resmimi çek diye ısrar eden Mert :)Aynı annesi:) Biz ne kadar seviyorsak Sezo o kadar çekmekten de çektirmekten de nefret ediyor:)


bu ve bunun gibi yüzlerce videolarımızdan biri de burda olsun.

video

*Bu arada belirteyim biz Bodrum-bitez e gittik tatil için ve Risa hotel de kaldık.Çocuklu ailerle için kalınabilecek ,temiz ve güler yüzlülükte özel eğitim aldıklarını düşündüğüm bir yerdi.Çok ilgililerdi gerçekten.Yemek konusunda fazla bişey diyemeyeceğim bildiğimiz her türlü kızartmaların ve yoğurtlu yapılabilecek tüm salataların çeşitlerini konulan açık büfe de günlük ana yemek  3 çeşit olup çok da güzel değildi.Ama biz eğlendik ,dinlendik hoş karşılandık ve hoş tutulduk yemek konusunu da biraz geçiştirince fiyatına göre iyi bir tatil yaptık diyebilirim.Fiyat o civardaki Hotellere göre en iyisiydi,biz erken rezervasyonun da fiyata yansımasını gördük.

          ***************************************************************

Bu arada geldiğimde okudğum ,gördüğüm gazetlerdeki haberler herkes gibi benimde içimi yaktı.Suriye deki katliama üzülmemek mümkün değil,Çekilen videoları ben izleyemedim oradakiler yaşıyor:((((((((

İnsanlar orada insafsızca öldürülüyor hele bebeklerin çocukların resmi gözümün önünden gitmiyor:(
Ama şunu da anlamakta zorlanıyorum illa bişey üzlülmemiz için ismimizin önüne sıfatlar mı koymamız gerekiyor bu konunun ayrışması mı olurmuş,Sen şucusun buna üzülemezsin zaten ,sen bucusun ne bilirsin zaten...........
gibi hep karşımızdakini suçlayarak mı olanlara tepki vereceğiz ,üzüleceğiz .İnsan olmak yeterli  acıyı paylaşmaya .
ALLAH ŞUANDA YARDIM DİLİYEN HERKESİN YARDIMCISI OLSUN.
ELDE BİŞEY GELMİYOR DUA DAN BAŞKA
En kötüsü de bu sanırım bakıyoruz seyrediyoruz :(

12 Ağustos 2013 Pazartesi

BLOĞUN KAZANDIRDIKLARI

Bloğu yazmaya başlarken bu kadar içten sevebileceğim insaların olabileceğini hiç düşünmemiştim.Bazı bloglar da görüp hadi canım demişliğim bile vardı:)




 ama ne zaman ki ilk buluşma gerçekleşti,sonrası 2. buluşmayla devam etti.Ve bugün  son buluşmayla sohbetin dibine vurduk.Hoş biz face de öyle güzel paylaşımlarımız oldu ki ,yan yana gelince kırk yıllık tanışıyormuşçasına anlattık da anlattık:)


                           kahkahalarımız bol oldu şükürler olsun ve devamı gelsin inşallah.


aslım ruh ikizim çok seviyorum onu hep gül inşallah  bi de yakın olaydın:)


ilknur'um güzel yüzlü bacım ,yüzü gibi içi güzel dostum.dost herkese denmiyor ama o kadar aynı şeyler yaşadık öyle şeyler paylaştık ki başka bişey diyemiyorum.
aaaa gülom unutulur mu unutulmaz bol bol kulaklarını çınlatıp güldük:)neden acaba?:))
SEVİYORUM SİZİ 

11 Ağustos 2013 Pazar

DOĞUM DÜNÜN KUTLU OLSUN MELEĞİM

İyi ki gelmişsin hayatımıza ,güzel yüzlüm güzel gözlüm güzel ahlaklı oğlum İyi ki varsın.
ATA MERT
10/08/2009(11;05)








video

Bayramın üçüncü günü Mert in doğum günüydü.Annemler (teyzesi,eniştesi,yengesi,dayısı ananesi,dedesi,zepnet' i,elifsu ve barış abisi)bir gün önce güzel bir süpriz yaptılar.
Kapı çaldı açtığımızda manzara böyleydi:)

Ve bayramın 3. günü Mert i eğlendirmek için lunapark a götürdük.


ne anlıyor bilmiyorum ama 3 kere bu boş boş dönen hiçbir atraksiyonu olmayan atlı karıncaya bindi ,eee tabi bizde:)


 uçak ille de kırmızı olacakmış.şimşek mekkuin delisi olması etken tabi


                                        ben bu filmi daha önce görmüştüm , ahanda burdan:)





Baba aşkı bir başka.
Küçük adamım



Akşam ise amcası ve yengesi yemeğe davet etti bizi,sağolsun yegesi Mert için pasta bile yapmıştı.


                                           ve oradan doğru Beylikdüzü sahile (akşam pazarı)

Bu sene daha anlayarak ve daha eğlenceli bir gün geçirdi doğum günü çocuğu olarak.
Geleneksel görüntümüzü( pozu1  poz2 )vereceğiz aklımda:)
SEVGİLER

9 Ağustos 2013 Cuma

BAYRAM TATLISI


Herkese iyi bayramlar


Bu bayram tatlı için yine bir baklava yapabilir miyim düşünce olarak geçse de geçen sen gibi düşünce de  kalmasına  karar verip  aşağıdaki zatı şahanelerini yaptım.
Kalburabastı


Yapılış kısmında en çok zora sokan beni şekil vermek idi.evde bir kalbur -elek her ne ise bu tatlıya adına veren aletin olmamasıydı.


Ama ben pes etmedim ,evde delikle ne varsa önüme serdim çare olarak imdadıma "rende" yetişti.Pek de fena olmadı .


                                       Tadı "uğraştığıma değdi" dedirtti.


Malzemeler;
1 paket margarin ya da tereyağı(ben tereyağ kullandım)
1su bardağı süt
1yumurta
1tatlı kaşığı karbonat
yarım su bardağı sıvı yağ
bir tutam tuz 
alabildiği kadar un(ele yapışmayacak kıvamda olması yeterli)
içi için 
bir kase ceviz (iri çekilecek yada işiniz yok zamanınız bol ise bıçakla kıyın-ben asla oyalanmadan hoppp çektim gitti ama ufaltmadan)
şerbeti için 4 su bardağı su
4su bardağı şeker 
yarım limonun suyu
eğer görüntülü görmek istiyorsanız benim öğrendiğim adres burası buyrun


KALBURA BASTI TADINDA İYİ BAYRAMLAR:)

Bayramın tadı gezince çıkıyor bizde ilk kayınvalidemler in yanına gittik.


Sonrası Mert için bayram bitmiş su savaşının ortasına düşmesiyle eğlence başlamıştı



Bayram hediyelerinden biri de bu su tabancasıydı ve de yer müsait olunca kahkahaları hava da uçuştu.


Tam beş kez üstünü değiştirdik.Allahtan hava sıcak ıslananlar çabuk kurudu.Su kuyu suyu olunca buz gibiydi ve kimse ona maruz kalmak istemedi.


                                       Burada zaten leğenin arkasında saklana nı


burada kendini savunmak için cola şişesini gözdağı vermeye çalışan Sezo yu görmektesiniz:)


                                              güzel yüzlüm hep gül inşallah:)



                                 oyuna katılmayan bir bendim herkes nasibini aldı soğuk sudan .


                                                 burada pili yavaş yavaş biten Mert



Sonraki adresimiz annemlerdi.Mert artık uçmuştu çünkü sabah 07;30 ve akşam 18;00 kadar hep oynadı uyumak istemedi ve fırsat bulamadı tabi.


*bu arada üstümdekini ben diktim.Sabahleyin bayram için önce bu elbiseyi  giyidim ama diktiğim bütün parçalar gibi bunu da bir türlü beğenmedim-emin olamadım O yüzden çıkarıp  farklı kıyafet giyip ziyaretlerimizi yaptık sonra annemler de kızlara ve anneme(kızlar=kardeşim ve gelinimiz)göstermek için giydim .onlar çok beğenince üzerimde kaldı.
Biraz pratik yapsam olacak gibi ama cesaretim hala yok sanırım:)

SEVGİLER