Sayfalar

23 Aralık 2013 Pazartesi

HEPTEN KARIŞIK

Yazacak öyle tek bir konum gündemim yok o yüzden karışık bir yayın sizi bekliyor buyrun;

Açılışı İstiklal Marşı ile yapıyoruz.
   Tek kanal olan TRT  de  gece İstiklal Marşının okunmasıyla kapandığını görüp yatan çocuklardık biz:)Nedense aklıma geldi:)
Üzerimizin kusuruna bakmayın güzel giyseydi bu kadar içten ve istekli söyleyemiyebilirdi,istedi videoya çektim.

video

***********************************************************************

Şu an yediğim şey öyle lezzetli ki hemen uzun zamandır uğramadığım bloğa uğrayıp tarifi vermek istedim.Tarif Aylin e aittir.

                                   Çikolatalı Sufle





Üç tane çıktı bu malzemeyle ,benim kaplarım orjinal sufle kabı olmadığından porsiyonlar da tam benlik doyumluk:)

Tarifi aynen aktarıyorum.Bir de küçük not Aylin de belirtmiş ama buraya da yazayım eğer ki o an yiyemeyeceksiniz sorun değil,ısıttığınız da içindeki akışkanlığı tekrar elde edebiliryorsunuz



  150 gram bitter çikolata                                                                                                                               

 2 yemek kaşığı tereyağı

1 yemek kaşığı toz şeker

2 adet yumurta

1 yemek kaşığı un

Yumurta aklarını köpük olana kadar çırpıp içine şekeri ilave ediyoruz.Tereyağ ile çikolatayı benmari usulü eritip ılınınca içine  yumurta sarılarını ve unu ekleyip yumurta beyazıyla karıştırıyoruz(tahta kaşık ile-valla öyle diyodu öyle yaptım neden bilmiyorum belki yumurta akları sönmesin diyeydir-karıştırıyoruz)
sonra da yağladığımız kaplara paylaştırıyoruz.
180 C de 8-9 dakika -ki çok önemli fazla tutarsanız içindeki çikolata akışkanlığını elde edemezsiniz yapanlar var biliyorum:)-pişirilir.
Afiyet olsun.
****************************************************************************


Başka neler yapıyorum;


Görmüş olduğunuz bu yuvarlak katlanır koltuğun döşemesin de yırtıklar oluşmaya başladı.


Bende gazete yi koyarak ölçüsünü aldım ve kalıp çıkardım.



                             Son hali budur efendim.Hem çıkarılıp yıkanması bakımından da iyi  oldu.


*********************************************************************************

Son 10 gündür hasta ATA MERT hemde hala öksürükten kafasını tam anlamıyla kaldırmış değil.



Salgın olarak çevremde etkilemediği insan-çocuk kalmadı.


Az bir zaman sonra  yeni yıla gireceğiz .Bu sene çok hareketli geçti bakalım yeni yıl neler getirecek bize.

17 yorum:

  1. ya ben yerim onu yer! sakın okumasın bu satırları korkar valla :) ama o kadar tatlımkiiii;! hem çok beğendim hem gurur duydum.afferin benim oğluma.aman çabucak iyileşir inşallah.ben tam bir ay oldu düzelemiyorum.doktora gitmeye utanır oldum yaa.:(
    koltuk örtüsü süper olmuş.güle güle kullanın tekrar.
    sevgi ve selamlar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))hiç korkmaz acayip gaza geliyor bu tür cümlelerde:))inşallah alanay da 12 gün oldu öksürük kaldı yadigar:(
      sana da geçmiş olsun seninki bir ay mı sürdü?:( vuuu çok olmuş ya ne illet bir virüsmüş yıktı geçti ortalığı.
      çok teşekkür ederim sağolasın

      Sil
  2. Mert'ime geçmiş olsun, hemen iyileşsin hemen hemen...
    Bu hastalık faslı bu yıl bıktırdı resmennnn :(((
    Bigom cidden akrışık olmuş, tariften ,koltuk örtüsüne kadar her şey var :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın canım benim.daha da kış yeni başlıyor nasıl bitecek bilmiyorum bu yıl:(
      hahaa ben başınızı döndürmeye geldim zaten:))öperim .

      Sil
  3. Sezoom hic sufle yemedim dicem guluceksin hicde yapmadim valla ama bi sor nie:)) sufle kabim yok hani bide sufle tarifleri soyle baslar bes paket cikolata yok soyle yok boyle ay bu ne kolay ne pratik demwk ki cam kaselerde oluyoyormmus bunu gordugume yapip yemeliyim cok guzel olmus cnm bmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  4. mavim mutlaka yamalısın bende de sufle kabı yoktu evde fırına giren bunlar vardı yaptım oldu:).ama çok lezzetli be mavim şöyle ortasından çikolatayı akışkanken yiyosun hımm:))bende zor bilirdim kolayı görünce yaptım.yanlız sufle kaplarının ebatları küçük yani 4-5 kap çıkabilirken bu tarifte bende 3 tane çıktı:)
    öperim bende.

    YanıtlaSil
  5. canımmm nasılsın yaaa ne az görüştük biz bu sene lütfen 2014 de öyle olmasın :) oğluşuna geçmiş olsun sanada maşallah diyeyim becerikli blogdaşım benim:)) Bu arada Yeni yılını tüm yüreğimle kutlar daha nice yıllar sağlıkla başarıyla sevdiklerinle birlikte görmeni ve geçirmeni dilerim. Sevgiler Şule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyiyim şulecim şu face çıktı blog bozuldu:)oradan buraya uğrayamıyorum. inşallah dicemde 2014 daha ağır geldi sanırım:)
      çok çok teşekkür edeeim inşallah görüşmek üzere.
      sevgilerrrrrrrrrrr

      Sil
  6. mutlu yıllarrri! yeni yıl sağlık mutluluk başarı ve bereket getirsin.sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alanay çok çok teşekkür ederim sana da mutlu yıllar istediğin her ne varsa gerçekleşmesi dileğiyle.
      sevgiler

      Sil
  7. Geçmiş olsun umarım iyileşmiştir.Bu arada canım şu anda sufle istedi, yani hamileyim de birazcık :) bu arada benim yeni blogum http://ilknurolmez.blogspot.com/ beklerim, takipçim olursan sevinirim, facebook sayfamı da beğenirsen, arkadaşlarına tavsiye edersen çok mutlu olurum https://m.facebook.com/profile.php?id=271999649591896 sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi iyiyiz teşekkür ederim.aaa ne güzel allah kucağına almayı nasip etsin inşallah.buluştuk orda:)
      sevgiler

      Sil
  8. ben sufle tarifine takıldım. teşekkürler
    mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla takılmayacak gibi değil tadı harika:)
      sevgilerrr

      Sil
  9. sufleeeeeee oyy nefis görünüyooor, bu arada katlanır koltugun kılıfı da çok daha hoş ve renkli olmuuuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mekilacım teşekkür ederim canım.sevgilerrr

      Sil

elleriniz dert görmesin:)