Sayfalar

27 Kasım 2013 Çarşamba

ORDAN -BURDAN -ŞURDAN

Bugünlerde hava şartlarının bünyeye yansıması;
 evde pinekleme,devamlı uyku eğilimi ve hiç birşeye ile ilgilenmemek ya da her şeye bir boş vermişlik durumu hasıl.Ama iş yeme konusuna gelince ki bence bu da hava şartlarından kaynaklı hem yiyim hep yiyim şeklinde:)
Şimdi ilk olarak benim çok sevdiğim tahinli çöreği evde denedim.Aylin den almıştım bu tarifi.İlk yaptığımdan tam buğday unundan ikinci yapışım beyaz undandı.Biz ilkini daha çok sevdik belirtmek isterim.yine yapıcam ve yiyeceğim.Beni bu havalar mahvetti :)
İkinci yaptığım tarif ise herkesin bildiği 3 2 1 poğacası  ama bu susamlısı ve bence galete unlusundan daha güzel.tavsiye ederim.
En son taptığım tarif (bu arada  yaptığım" ağlayan kek" var ki yine herkes biliyor diye yazmadım buraya)
bu tarif Suzi ye ait.




                  Görüntüsü öncelikle sizi mest edecek bir tatlı bu.




            Özellikle misafirlere yapmak için ideal.




Havaların güzel gittiği geçtiğimiz haftalardan 


                              Parka  çıktık her zaman ki gibi ,Mert okulla birlikte biraz daha hareketli ve konuşkan,



                                             Öğrendikçe daha mutlu daha konuşkan.




Daha kendinden emin(İçine kapanık ve duygusal halinden tam anlamıyla sıyrılmış olmasa bile zamanla olacak inanıyorum)


Büyümek istiyor hemde çabucak,5 yaşına ne zaman gireceğim sorusu günde onlarca kez sorulmakta. Ve  büyümeyi giydiği terlikten umması da ayrıca şeker:)
Buradaki tüm ciddiyeti tv deki çizgi film için.



                         Gezmelerde beraberiz hep,



                         Öyle mutluyum ki bu anlarda dilimde binlerce ,yüzlerce şükür kelimesi.




Hava güzelse çalışırım ben ,sanırım güneş enerjisiyle çalışıyorum.Bakınız hava güzel koydum önüme sandalyeyi eski halinden sıkılıp yeni kumaşla kapladım ama bu evdeki kumaşlardan biriydi ,tok bir kumala yani döşemelik kumaşla nasıl kaplanır diye baktım ve oluyormuş hiç zorluk çekmedim.İlk hedefim güzel bir duck kumaş yada yine döşemelik kumaş alarak sandalyeleri kaplamak ve masa örtüsü dikmek.




                        Kışın AVMler kurtarıcı olabiliyor.Mert ile gittiğimiz alışveriş merkezinde Mert in yürüyen merdivenin nasıl çalıştığını inceliyor.




Okul mu?harika diyebilirim yani Mert için ,çok mutlu sabah kalmayı asla ikiletmiyor ,benim çekincelerime karşılık o halinden gayet mutlu.




Ve geçenler de gel dedi İlknur Tüyap a gidelim.Hiç aklımda yokken, gittim iyi ki gitmişim:)






Birbirinden alakasız resimler, konular biliyorum ama bugünler de böyleyim.
SEVGİLER

10 yorum:

  1. Tatlı gerçekten çok güzel görünüyor canım ellerine sağlık.Bebeler şükür edilmeyecek gibi değil ki...İyi ki varlar...Maşallah yakışıklıya,okulu sevmesi güzel bir şey.Duygusallık ve içe kapanıklık biraz da yaı meselesi be canım,önemli olan aşırı olmaması bence.Plansız gezme ve buluşmalar daha eğlendirici oluyor kesinlikle...Bende birbirinden alakasız yorumlar yazdım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet görsel acıdan da yemesi de güzel.
      hahaaaaaaa iyi ki de yazdın sevtapcım:))

      Sil
  2. Daldan dala güzel görsellerle geçmişsin eğlenceli oldu Bigom :)) Yerim o Mert in okul sevgisini . Ayrıca o joleli şey muhteşem görünüyor, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen gel aynısından yapayım ilknurum hemşirem:))

      Sil
  3. Iti gezmiş topmuş mamalar yapmışsın ayrıca çok adisiniz:) elbet enselerin ikinizi bi yerde.

    YanıtlaSil
  4. Çok çabuk büyüyorlar canım çok. Maşallah kuzuya. Öp benim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol fadişim.Seninle de bir görüşemedik ya:(
      öperim bende seni ve senden olanı:)

      Sil

elleriniz dert görmesin:)