Sayfalar

18 Kasım 2013 Pazartesi

ÇİKOLATALI COOKİE TARİFİ



Tarif sevgili AYLİN den 



İçindeki çikolatadan kaynaklı çokkk lezzetli çokkk.




100 gram Bitter çikolata
1 Yumurta
1 Yemek kaşığı kakao
1 Su bardağından 2 parmak eksik un(ben tam buğday unu kullandım o yüzden benim eklediğim oranda değişti.)
50 gr Tereyağ
1/2 çay kaşığı kabartma tozu
1 Çay kaşığı vanilya
Bir fiske tuz (çok çok az )
Yarım çay bardağı şeker
3 Çorba kaşığı iri kırılmış fındık(yine farklı olarak evde fındık olmamasından dolayı ceviz parçalarını üzerine kondurdum:)


Yapanlara şimdi den afiyet olsun

16 yorum:

  1. çikolata içine girerde güzel olmaz mı:) tam benlikmiş:)

    YanıtlaSil
  2. Kakaolu her tarife bayılırım. ve yerken kendime asla engel olamam. Ellerine sağlık Bigom.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında yapmak güzelde mesele yerken biraz kendimize hakim olmak sanırım :)

      Sil
  3. Ellerine sağlık canım,nefis görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  4. Nefis gozukuyor :)) ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  5. aaa bu benim beceremediğim tarif değil mi :) ellerine sağlık arkadaşım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgi :))ona beceremediğin değil de unuttuğun diyelim:))

      Sil
  6. Harika gozukuyorlar tarif icin tesekurler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim yorum için.:)

      Sil

elleriniz dert görmesin:)