Sayfalar

25 Ekim 2013 Cuma

GEÇEN GÜNLERDEN BİR DEMET



Çok şükür okula alıştık hatta o kadar sevdi ki sabahın 7'sinde benim kaldırmam gereken oğlum direk yanıma gelip kaldırıyor ve itiraf ediyorum hafta sonlarını ve tatil günlerini ben sayıyorum(biraz daha uyku için:)


Geçtiğimiz haftalardan okul dönüşü neler olduğunu anlatmakta.

video

evet o el niye buruna gider bende anlamam:)



Ve Bayram :)


video
Giydiği kıyafetiyle yemekçi (garson)oldum ben diyerek gezindi:)


Olmadı mı ?yine kutlayalım:)


video
Sonunu niye çiyaklayarak bitirdiğini hemen söleyeyim,"küçüklerin gözlerinden büyüklerin ellerinden öperim"diye uzatmasını istedim tabi çocuk haklı olarak isyan etti:)

Ziyaretler için yola çıktık .



Bayram ilk günü biraz gezmeli geçti ve bitti:)İkinci gün evdeydik,Dördüncü gün annemim memleketten gelmesiyle annemdeydik ve bayram bu kadardan ibaretti.Şikayet yok bol bol dinlendik diyeceğim  de o da olmadı ,ne yaptığımızı valla hatırlamıyorum desem:)

Neyse biz rutinimize dönersek,
sabah okula git,




 Öğlen gel



                                                  Okul içi faaliyetlerine bak:)  (gün içerisindeki yaptıklarını okul panosuna asıyorlar biz  de" oooo, vayyy "diye bakıyoruz:)                    


                                                                     Ödevler yapılsın



ve her gün bu ödev işi tekrar edilsin:)
Yalnız ne zor bişeymiş arkadaş bu ödev ,yaptıkları çizgileri birleştirmek veya boyamak ve her gün ödev için oturulduğunda oluşan tablo şöyle;


-anne ben yapamıyoyoummmmmmm hüüüüüü
-oğlum hiç başlamadın ki
-oysun ben yapamıyacammmmmmm hüüüüü
...........................
................................
uzun bir aradan sonra bigo delirir , biraz söylenilir karşılıklı sonra sarılıp birbirimizden özür dilenir bir daha yapılmayacağına söz verilir ve o hiç yapılmayacağına inandığı ders hooopppp yapılmış olur.Tabi harp den çıksak anca o kadar yoruluruz ve sonra 3-4 saat öğle uykusu Mert için 1-2 saat benim için ,eee o kadar yoruldum ben de yatayım :)

Bu görüntü ne demeyin araya karışmadı,gecen gün pazardan aldığım istavrit balığının içinden çıktı "deniz atı"hemen resmini çektim.Büyüklüğü benim serçe parmağım kadar bişey.Nedense hep büyük düşünmüştüm yada yavruydu bu bilemeyeceğim. 


Ne düşünüyorlar bilmiyorum ama çok seviyorum bu ikiliyi,hoş ikisi yan yana gelince başımı ağrıttıkları kesin (ikisinin de ses volumleri biraz normalin üstü ve oyun oynadıklarında bazen avazım çıktığı kadar "susun" demek geliyor içimden:) ama allah eksikliklerini göstermesin.

9 Günlük bayram tatilinde babaannenin evine gittik ve orada ateş yaktık yemek için;


Mert 'e göre kamp ateşiydi.Öyle hoşuna gitti ki ateşle oynamak hiç sevmediği cevizi güya ateşin üzerine koyup pişirdi ve hiç yemediği kadar o gün ceviz yedi:)









Bizden bu kadar ,daha doğrusu aklıma bu kadarı geldi ,daha çok yazmalıyım ama zorlanıyroum yazarken, face,instagram daha kolay, daha anlık olduğu için çoğunluk oradayım.

13 yorum:

  1. Koşuşturmaca dolu hergün ve çok güzel geçtiği beli Deniz Atı'na ben de şaşırdım kaldım:))) Mert'in kamp ateşi de harikaymış;)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ilk gördüğümde çok şaşırmıştım:)çok teşekkür ederim yorumun için sağolasın.:)
      sevgiler

      Sil
  2. okul panosuna hayran hayran bakmalar bizde de durum bu Allahım daha nice güzel günlerini göstersin herkese....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) amin cümlemize inşallahh.sevgiler

      Sil
  3. Güzel bir bayram geçmiş,Allahım daha nicelerini göstersin inşallah. Oğluşu öp benim için, kocaman olmuş maşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fadişim sağolasın.öperim ne demek:)
      sevgiler

      Sil
  4. severim ben bu yakışıklıyı.çok şeker.Rabbim nazarlardan korusun.ödev işi zordur:) hatta zıcık gözünü korkutayım da 1 sınıfı yazayım desem :) vazgeçtim.en güzeli yaparak yaşayarak öğrenmek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) bende zor olacağını düşündüm de bu kadar değil:)enee bi de ilkokul zormuş dimi yaa:)neyse şimdi düşünmeyeyim canım sıkılmasın.:)
      sevgiler

      Sil
  5. Ben de geldim Bigom.

    Deniz atını kurutsaydın. Biliyor musun ben geçen seneye kadar onların masal kahramanı olduğunu sanıyordum. :)

    YanıtlaSil
  6. yaa nilhanım sen bloğu niye kapadın ya:(
    valla baktım bir yorum var inşallah nilhandan dedim sen çıktın:)çünkü sana nasıl ulaşacağız yazmaya devam et demek istiyorum çok öpüyorum seni.
    masal kahramanı mı?keşke sana çıksaymış :)

    YanıtlaSil
  7. bi tatlı bi tatlı maşallah nice güzel anılar dileklerimle

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)