Sayfalar

29 Eylül 2013 Pazar

BONİBONLU KURABİYE


Görüntüsünü çok beğendiğim,kurabiyeyi bugün denedim.



 Eğlenceliydi yapması çünkü Mert de yapmak için kolları sıvadı.


Bonibonları koymak ona düştü.


Hoş bir kaç tanesine koyduktan sonra bonibonu alıp gittiği için şekil değişikliğine gittik.Bu şekiller bir milyoncu tabir edilen mağazalardan' Gondol' marka kuabiye kalıpları.


Tarifi aldığım adres 



Görüntüsünü çok beğendim.Hem bonibonlar fırında erimiyor yada renk değiştirmiyor bilginize.


Malzemler;


1 paket nişasta(400gr )
250 gr margarin veya tereyağ (oda sıcaklığında)
1 adet yumurta
2 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1.5 su bardağı pudra şekeri
Önce yumurta, pudra şekeri ve nişastayı karıştırdım sonra azar azar unu ve kabartma tozunu ekledim(un 2 bardaktan biraz daha fazla aldı )
Çok kısa süre de pişiyor eliniz üzerinde olsun.

21 yorum:

  1. tam çocuklara göre,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bizimki severek yaptı ve yedi.teşekkürler.

      Sil
  2. benimde çok hoşuma gitti.Renkli renkli Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Görüntüleri çok güzel görünüyor. Elinize sağlık. Afiyet şifa olsun. Aklımdaki sorunun cevabını sormadan aldım sağolun.demek bonibonlar fırında erimiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok erimiyor:)
      teşekkürler sağolun.

      Sil
  4. Ama bunlar cok seker olmus,ayrica yeni kaliplarinizada bayildikk,görseydim alirdim bende,arabali filan Onur bayilirdi,eline saglik canim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet arabalı ,trenli tam erkek çocuğuna hitap ediyor ve uygunda fiyatları umarım bulmuşsunuzdur.
      sağolasın

      Sil
  5. gözlerime inanamadım mert büyümüş de okula bile başlamış. zaman ne fena şey çok fazla geçtiğini hiç hissettirmiyor bile. canım hayırlı uğurlu olsun okulunuz seni zor günler bekliyor he he heeee ben o fasılları atlatmış bir anne olarak ne de keyifle yazıyorum var ya ...kurabiyelerde enfes görünüyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa şulecim büyüdü:):)))darısı başıma canım benim.sağolasın görüşmek üzere.

      Sil
  6. Ellerinize sağlık canım çok güzel görünüyorlar.Kalıplar güzelmiş gerçekten bende bakayım paşalarla yaparım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bulmuşsundur umarım.yaptıysanız afiyet şker şifa olsun.:)

      Sil
  7. Ahh ah kendi telaşımdan ne çok ihmal ettim bloglarınızı =( Nasıl da büyümüş prens bey, çeyiz hazırlığı vs den elimi pastalara miksere değdirmeyeli epey oldu sanırım =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mekilam sen bugünlerin keyfini sür görüşürük elbet:)kolaylıklar dilerim sana ve mutluluklar.

      Sil
  8. Kurabiyeler ne hos olmus ellerinize saglik:)

    YanıtlaSil
  9. ooo ellerine sağlık canımcığım , döktürmüşsün yine. Mert kuşuma afiyet bal şeker olsun :

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilknurum sağolasın canım benim.

      Sil
  10. Bigom naber?
    Kurabiyeler tam bizim kızlık. kesinlikle deneyeceğim. Eline sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya nerdesin sen ,o kadar baktım ki bloğuna ama kaldırmışssın başka yerden de ulaşamadım gecen yine aklıma geldi nasıl ulaşırım ne oldu acep diye çok düşündüm valla.yine yaz çok özledim seni çok öperim çok ya aç bir küçük mucizem face hesabı ordan görüşürüz belki .habersiz bırakma beni:)

      Sil
  11. hemen bende yapacam çok pratik gözüküyor teşekkürler

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)