Sayfalar

17 Eylül 2013 Salı

BİZDE KONULAR BU GÜNLERDE HEP " MERT'İN OKULU"


Her şey güzel başladı,Okul için gerekli resim çekileceğini öğrendiği andan itibaren 
-ne zazan gitcez çektirmeye diye ,dolandı durdu.


Gittik ,oturdu sessiz ,sakin ,uysal ve istekli olarak,




Çektirdik geldik vesikalık ve dağıttık ananeye,babaanneye,teyzeye ve kimi gördüysen gösterdi heyecanla resmini.


Okuldan verilen listeyi tamamlayıp



tek tek etiketledik beraber.Her aşamayı beraber yaptık hayatımın en güzel günlerinden biriydi,heyecanı paylaşıyor olmak paha biçilemez.




Sonra okul için hazırlandık beraber.





sabahları seni okula götürmenin heyecanıyla kalkıyorum artık ki uykunun benim için önemini bilen bunu niye yazdığımı anlar:)



Sakin sakin giderken 


ne oluyor da okulda ağlıyorsun bilmiyorum:(


Şimdiye kadar toplam 4 gün gitti.



İlk gün ;yanında sınıfa girdim ve kapının önünde beklememin etkisi sanırım yarım saaatlik zamanı iyi geçirdin

İkinci gün;oturduğun sandalyenin rengi ilk günküyle aynı olmadığından (ki kurallar Mert için çok önemli hep aynı yere oturacağını düşünüp başkası oturduğunda tepki gösteremeyip hep ağlamış ve derdini anlatamamış)

Üçüncü gün;yeni tanıştığı arkadaşı sayesinde pek mutluydu ,yarış yaptılar daha da kaynaştılar.Sınıftan çıkarken herkesin elinde meyve suyu ve halley ,kafalarında fon kartonundan yapılmış kral taçları varken Mert de de yoktu.Hemen panik yaptım:)
-Mert sen niye meyve suyu ve halley almadın?
-yok gerek yok içmicem ,yemicem(ilk ve ikinci gün verilen aburcular hala duruyor yemedi.)
-Mert senin kral tacın nerede annecim?
-gerek yok ben beğenmedim!
-Peki oğlum ne yaptınız bugün?
-otuyduk
-Oğlum oturmaya mı gittin,hiç oyun oynamadınız mı?
-(hoşuna gitti bu soru kahkahalarla gülüyor)anne onlar oynadı ben oynamadım
-neden?
-azcık oynuyup oturuyolar oynamak istemedim.Ben seyrettim .
(yarım saatlik zamanda anca bu kadar olur diyemedim gülmekten.Numune işte benim oğlum:)

Dördüncü gün;Kendi isteyerek içeri girdi,gidip pencereden bakayım dedim ,bakmaz olaydım,Köşeye çekilmiş içli içli,sessiz sessiz ağlıyor.Seslendim beni görünce ağlamasını durdurup konuşamadı.O sıra da  Öğretmeni gelip bizi uyarıp uzaklaşmamızı istedi,Almaya gittiğim de susmuştu(ki gün içinde biraz ağlamış biraz susmuş:(
.Sezo da süpriz yapıp gelmişti.Babasını görünce anlattı anlattı ama içini çeke çeke anlattıkça biz Sezo'yla bakışıp üzüldük.

Beşinci gün;Gittik tam öğretmene teslim edicem bizim ki yapıştı başladı ağlamaya ,tabi ikna konuşma ve sonrasın da öğretmeni araya girdi .Öğretmene "Mert 'i ikna etmek için konuşmanın önemli olduğunu ,oyunla ,çikolata vs ile onu kandıralamıyacağını söylerken ,Öğretmen 'peki bizde konuşuruz öyleyse'diyerek bizimkine  döndü ve Mert sustu.Sanki bu cümleyi bekliyordu.Çıkışta almaya gittiğimde keyfi yerindeydi şükür.
Yani sözün özü atlatacağız bu dönemi ama biraz sıkıntılı gececek gibi.Yine de binlerce şükürler olsun daha fenası da olabilirdi. 

İşte bizde durumlar böyle.
sevgiler


24 yorum:

  1. Allah hepsinin yardımcısı olsun zor bir dönem inşallah çabuk atlatır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağolun .inşallah inşallah.

      Sil
  2. hayırlı olsun canım
    güzel haberlerini de bekliyoruz mertin
    ağlamak konusunda ben de çaresiz kalırdım sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şükür iki gündür iyiyiz ve mert ağlamıyor artık ,bir de istediği şeyi söyleme de cesaretli olsa gerisi gelecek sanırım.
      sevgiler ve de teşkkürler yorum için.

      Sil
  3. Biz de de durum biraz can sıkıcı uyum haftasında yoktuk.Dün ve bugün ben de sınıfta onunla beraberim.Biz de sınıfın kapısına gidene kadar herşey yolunda ama beni bırakmıyor,öğretmenimiz alışacağını söylüyor ama;((Bu arada mert kaç yaşında?Ege 4,5 sene ye de anasınıfa gidecek...
    Umarım hakkımızda hayırlısı olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mert 49 aylık yani tam dört yaş.
      umarım sizde de düzelir ,yani düzeleceğini biliyorum hem sizin için hem kendim için sanırım sabıra ihtiyacımız var.
      kolaylıklar dilerim size de.

      Sil
  4. Ilk günler zordur tabi kiyamam ikinize de. Allah kolaylıklar versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz ve darısı başına diyelim tabi ağlamayan kısmından:)

      Sil
  5. Canim allah kolaylik versin,ben ozamanlari kotu atlattim,5ay nerdeyse,o aglardi ben aglardim,simdi 2.sinif ve hic zorlanmadi.kosa kosa gidiyor,alisir uzulme,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok uzun sürmüş sizde 5 ay nasıl dayandın?:(
      şükür güzel günleri görmüşsünüz.teşekkür ederim.

      Sil
  6. Burada cocuklar üc yasindan itibaren yuvaya basladiklarindan midir nedir bilmiyorum,aliskinlar disarda olmaya,o yüzden aglama yok,hic gitmediyse cocuk yuvaya onlrda cekingenlik oluyor sanirim...

    Neyseki sizde cok cok büyük bir kaos yok,sevindim,hayirli ve ugurlu olsun canim,hersey istediginiz gibi gecsin,sevgiler sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel.Biz fazla bağlıydık sanırım:)
      bu arada bloğun yok sanırım iade-i ziyaret yapmak istedim ama:)
      yorumun için teşkekkür ederim.
      secgiler

      Sil
    2. Bende neden kimse ugrmaiyor yahu diyorum,google+yi kaldimistim neden bilmiyorum yaptim,ondan olabilir,yeniden bir sayfa acmam gerekecek,yinede ilgin icin sagol canim,kolay gelsin sizede.

      Sil
    3. ee blog ismini yaz buraya yine gelemedim.:)

      Sil
  7. hayırlı olsun bigom.bende 1haftadır kırtasiye eşyası almaktan ve aramaktan helak oldum listede bi ben eksiğim gör yarılırsın.neyse bu gün bitti ama yarın başka bişey isteyecekler diye korkuyom şimdi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın serpil tekrardan hoşgeldin.
      :))))ayy evet bi de illa tek marka da direttikleri için bizde de aman farklı olmasın diye dolandım durdum bende:):)))

      Sil
  8. Ya bende yorum yazmıştım ama. Bak bakim iyice oralara spam olarak gelmiş olmasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok baktım yorum yazmışsın doğru sana geldiğimden yayınlamayı unutmuşum:))

      Sil
  9. artık alışmaya başlamış:)güzel haberler.bu arada fotoğraf kareleri çok hoşuma gitti.merte ne güzel bir hediye olacak bu yazılar.ben hala eski usul koca kızıma günlük yazıyorum elde.birgün okuyacak :)
    mert çook şanslı bir çocuk.sevgiyi her anlamda yaşayarak hissederek büyüyor.ve böyle ilklerde o sevgi duvarının dışında enerji değişimi etkileyebiliyor.ama alışacak hatta çok sevecek binbir heyecan hissederek gitmeye başlayacak.
    öpüyorum merti.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet alanay sevmeye başladı isteyerek gidiyor.sağolasın.
      ne güzel elle tutulur bişey veriyorsun kızına bundan kıymetli ne olabilir ki?,
      eşimin babsı doğduğun birkaç satır birşey yazmış eşim hala onunla mutlu oluyor eminim kızında bu mutluluktan nasiplencek.
      sağolasın güzel ,motive eden yorumun için.çok sağol.
      sevgiler bizen sana :)

      Sil
  10. Mert e basarilar diliyorum..umarim tum okul yillarinda cook basarili olur..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok çok teşekkür ederim.sağolun.

      Sil

elleriniz dert görmesin:)