Sayfalar

22 Ağustos 2013 Perşembe

TATİL BİTTİ SIRA DA NE VAR?



Uzun zamandır plan yapıyorduk Sezoyla , böyle uzun bir yolculuklu tatil hep hayal ettiğimiz ama hep başka sefere deyip kısa  molalarla tatilimizi geçiştiriyorduk.Bu sefer şeytanın bacağını kırıp düştük yollara,

ama ne  yol git git bitmedi 12 saat bir fiil yol dinlenmelerle 13 saati buldu belki de geçti.



Ben şunu anladım ,yaşlanmışım bea:(
valla iki gündür geldik yol beni haşat etti resmen:)Hala uykum var deyip dolaşıyorum evin içinde.



Durulan her mola da kendimi dışarı attım ,verilen mola Mert için olmalıydı belki ama ailenin mızmızı bendim:)
Şikayet değilde bu dediğim bünyem kaldırmadı bir yerde bir sorun var ama ne?Her fırsatta elimi yüzümü yıkadım çünkü uyku hapı içimiş gibiydim:)

 (şimdi düşündüm de troid ile ilgili de olabilir çok yorulmam)

Mert'in maşallahı vardı ,hoş arada şimşek makkuin dvd si kurtarıcıydı ama yine de bizi hiç yormadı desem yeridir.


 Garibim sonlara doğru eeeee daha gelmedik mi demekten bitap düştü:)
 Gelince de haklı olarak tadını çıkardı,öğlen uykularını rafa kaldırdı-k .Zaten çok erken yattığı için tolere ettik açığımızı.
 Çok mutlulu olduğunu her fırsatta dile getirdi miniğim.
-anne burası bizim evimiz olsun
ister misin Mert gerçekten?
-şeyy evde bütün oyuncaclarım kaydı ama oysun siz yine alıysınız
:))alamam Mert
-hıı ii o zaman bende hiç  oyuncac istemem.




Gerçi bir hafta sonunda evini ve oyuncaklarını istemeye başlamıştı:)






 Allah Sezo dan razı olsun gerçekten çok ilgili bir baba ve genel yapı itibariyle sinirli olan Sezo konu Mert olunca sınırlarını çok zorluyor ,bazen bana niye o kadar anlayışlı olmuyorsun diyorum ,yok öyle bişey dese de  ,yalan yok evde eşitsizlik var buradan belirteyim:)




Mert her yere götürdüğü arabaları ile hasret giderirken,kendinden geçiyor arabaya oynarken.







 yaz'ın bittiğini hatırlatan leylekler


resmimi çek diye ısrar eden Mert :)Aynı annesi:) Biz ne kadar seviyorsak Sezo o kadar çekmekten de çektirmekten de nefret ediyor:)


bu ve bunun gibi yüzlerce videolarımızdan biri de burda olsun.

video

*Bu arada belirteyim biz Bodrum-bitez e gittik tatil için ve Risa hotel de kaldık.Çocuklu ailerle için kalınabilecek ,temiz ve güler yüzlülükte özel eğitim aldıklarını düşündüğüm bir yerdi.Çok ilgililerdi gerçekten.Yemek konusunda fazla bişey diyemeyeceğim bildiğimiz her türlü kızartmaların ve yoğurtlu yapılabilecek tüm salataların çeşitlerini konulan açık büfe de günlük ana yemek  3 çeşit olup çok da güzel değildi.Ama biz eğlendik ,dinlendik hoş karşılandık ve hoş tutulduk yemek konusunu da biraz geçiştirince fiyatına göre iyi bir tatil yaptık diyebilirim.Fiyat o civardaki Hotellere göre en iyisiydi,biz erken rezervasyonun da fiyata yansımasını gördük.

          ***************************************************************

Bu arada geldiğimde okudğum ,gördüğüm gazetlerdeki haberler herkes gibi benimde içimi yaktı.Suriye deki katliama üzülmemek mümkün değil,Çekilen videoları ben izleyemedim oradakiler yaşıyor:((((((((

İnsanlar orada insafsızca öldürülüyor hele bebeklerin çocukların resmi gözümün önünden gitmiyor:(
Ama şunu da anlamakta zorlanıyorum illa bişey üzlülmemiz için ismimizin önüne sıfatlar mı koymamız gerekiyor bu konunun ayrışması mı olurmuş,Sen şucusun buna üzülemezsin zaten ,sen bucusun ne bilirsin zaten...........
gibi hep karşımızdakini suçlayarak mı olanlara tepki vereceğiz ,üzüleceğiz .İnsan olmak yeterli  acıyı paylaşmaya .
ALLAH ŞUANDA YARDIM DİLİYEN HERKESİN YARDIMCISI OLSUN.
ELDE BİŞEY GELMİYOR DUA DAN BAŞKA
En kötüsü de bu sanırım bakıyoruz seyrediyoruz :(

16 yorum:

  1. Çok acı gerçekten,Allah yardımcıları olsun çok zor günler geçiriyorlar,hele bebeler...Fotoğraflar çok güzel.Keşke sık sık tatile çıkma fırsatımız olsa.Aman canım onlar çocuklara anlayışlı olsunlar yeter ki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( ÖYLE MALESEF ve elden bişey gelmiyor.
      sevtapbiliyon mu ben tatilde daha çok yoruldum sanırım yoldan dolayı:)öyle canım benim ki mesajdı mesaj:)

      Sil
  2. Ne güzel geçmiş tatil.Keşke hayat hep tatil olsa hep böyle mutlu insanlardan oluşsa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))bi de yakın olsaydı eydi:)
      sevgiler

      Sil
  3. Bigom inşallah seneye ve sonraki senelere de böyle keyifli tatiller yaparsınız...Fotolar süper canım :)
    Son yazdıklarına sonuna kadar katılıyorum. Sürekli suçlamalarla dolu paylaşımlar kol geziyor facebookta. Birbirlerinin profiline gelip empoze etme veya yargılama saçmalıkları bulaşıcı hastalık gibi yayılıyor.. Ne gerek var anlamış değilim. Amaç üzüm yemek mi bağcıyı dövmek mi belli değil.Ne yaparlarsa yapsınlar sonuç değişmiyor , bunu ne zaman fark edecekler.Sürekli katliam yaşanıyor ,sürekli insani suç işleniyor ve kimse kılını bile kıpırdatmıyor... Bu katliam nasıl durura odaklansak nasıl olur acaba ?
    :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın ilknurum.
      hep konuşuyoruz seninle zaten ama sonuç hep aynı:(
      öperim canım benim.

      Sil
  4. önce dualarına amin diyorum.biz siz olmaktan çıkamazken..
    görüntüler ne güzel.bu sen çok gezdik ama eşim olmadan hep.işi çok yoğun tatil yapamadı o yüzden buruk kaldık.şimdi bakınca fotolara imrenmedim desem yalan olur.ama sizin adınıza çook sevindim.hep böyle keyifli tatilleriniz olsun.
    havuz görüntüleri çok şeker.nasıl eğleniyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo üzüldüm şimdi gecen zamnında telafisi olmuyor.allah gönlüne göre versin alanay inşallah bu açığı daha güzel anılarla kapatırsın canı gönülden dilliyorum.
      eee hayat ona güzel :)
      sevgiler

      Sil
  5. amin canım
    hem suriye hem mısır hem diğer ülke ve insanlarına...
    tatile giderken benim küçük kızım da yolda sıkılıp bolca eve dönelim çağrısı yapmıştı şimdi onları hatırladım da
    neyse eğlenip bol bol güneşlenmişsinizdir
    hakkaten sırada ne var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bilmiyom şimdilik evdeyiz ve icraat yok:)
      sıkılmakta haklılar öylece oturmak hiiçççç çocuk işi değil yani:)
      sevgiler

      Sil
  6. Müthişti, sen de benim gibi leyleği görmüşsün.. Ben de Bursa gezim sırasında gördüm;)son yazın da anlamlıydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gördüm ama hüzünlendim ben yaz bitmesi demek ve ben soğuktan hiç hoşlanmam:)
      sevgiler

      Sil
  7. Ne güzel bir tatil geçirmişsiniz.Ailece geçireceğiniz nice keyifli tatilleriniz olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok sağolun.
      sevgiler

      Sil
  8. Paylasim cok guzel..tatil guzel gecmis..Mert te cok yakisikli:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol.vayy Mert ebunu ileteceğm:))
      sevgiler

      Sil

elleriniz dert görmesin:)