Sayfalar

12 Ağustos 2013 Pazartesi

BLOĞUN KAZANDIRDIKLARI

Bloğu yazmaya başlarken bu kadar içten sevebileceğim insaların olabileceğini hiç düşünmemiştim.Bazı bloglar da görüp hadi canım demişliğim bile vardı:)




 ama ne zaman ki ilk buluşma gerçekleşti,sonrası 2. buluşmayla devam etti.Ve bugün  son buluşmayla sohbetin dibine vurduk.Hoş biz face de öyle güzel paylaşımlarımız oldu ki ,yan yana gelince kırk yıllık tanışıyormuşçasına anlattık da anlattık:)


                           kahkahalarımız bol oldu şükürler olsun ve devamı gelsin inşallah.


aslım ruh ikizim çok seviyorum onu hep gül inşallah  bi de yakın olaydın:)


ilknur'um güzel yüzlü bacım ,yüzü gibi içi güzel dostum.dost herkese denmiyor ama o kadar aynı şeyler yaşadık öyle şeyler paylaştık ki başka bişey diyemiyorum.
aaaa gülom unutulur mu unutulmaz bol bol kulaklarını çınlatıp güldük:)neden acaba?:))
SEVİYORUM SİZİ 

23 yorum:

  1. kıskanma ne olur yine buluşuruz sende gel olur mu valla çok isterim kuzuuuuuuuuuuu
    öperim

    YanıtlaSil
  2. İnşallah diyeyim ne diyeyim o zaman:)

    YanıtlaSil
  3. Canımsınnnn , ne güzel anlatmışsın.üstüne söyleyecek söz bulamadım....
    iyi ki o ilk buluşmaya azmedip gelmişsin , arkası güzel oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de herşey güzel:)daimi olsun inşalah.
      muck.

      Sil
  4. Canımsınnnn , ne güzel anlatmışsın.üstüne söyleyecek söz bulamadım....
    iyi ki o ilk buluşmaya azmedip gelmişsin , arkası güzel oldu :)

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar guzel,Allah bozmasın canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevtapcım sağolasın canım,amin.

      Sil
  6. Bir araya gelmeniz çok güzel, gerçekten bloglar güzel dostluklar kazandırıyor, Nice güzel dostluklara diyeyim. Sevgilerimler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizde istanbul a buyurmaz mısınız:)çok teşekkür ederim.sağolasın.
      sevgiler

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. :))çook temizdik misler kimmin kokuyoduk :))öperim müminem.

      Sil
  8. Ooo ne güzel, ne hoş bir buluşma olmuş. Dostluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumun için.
      sevgiler

      Sil
  9. çok ayıp şeyler bunlar, ilknuru ben de tanıyorum kiii...senden önce hem de....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      blogdan mı yoksa ?bilmiyodum.bi daha ki sefere gelsene aysun sende.

      Sil
  10. Allah muhabbetinizi artırsın Bigocum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın hobimvaktim çok öperim canım.

      Sil
  11. Faecede yazdım üçünüzü yan yana görmek beni çok mutlu etti.Blog sayesinde tanıdım üçünüzü ve Aslı ve seninle hiç yüz yüze gelemesem de sanki yıllardır tanıyor gibiyim ve üçünüzüde çok seviyorum.Kısmet oldu İlknurla tanımıştım senin de dediğin gibi içinin güzelliği dışa vurmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görmedim yorumunu.aynı yöne bakıyoruz gibi hissediyorum bende.hatta seni de konuştuk aslı gelmezmiydi dedi ben de face kapattı biliyorum dedim.
      inşallah yine buluşalım bu sefer kalabalık olalım.ilknur di mi?
      öperim

      Sil

elleriniz dert görmesin:)