Sayfalar

21 Haziran 2013 Cuma

BU ARALAR

bu aralar biz ;





                                                    anane yi bahane edip geziyoruz 





         gidilen annene de en çok bebeği görmek için zaman harcıyoruz itiraf ediyorum.




                                                  genelde buluşma yeri anane olan Mert-zeynet(zeynep)buluşmaları.Mert'in en sevdiği insan  .(kardeşimin kızı)






                                                   Bir hafta içinde gidilen iki farklı piknik



                                                      babaanneyi de ziyaretlerimiz oldu.




ve bakmam deyip büyük konuştuğum çiçek olayına girdim ve çocukluğumun çiçeği sardunyayla bir başlangıç yaptım.


ve parkta mert oğlan.

Park derken gezi parkını unutmamak lazım.Tarafsız değildim başlangıçtan itibaren haklı oluklarını düşünüyorum ama çok da çarpıtıldı ve kullanan taraflar olmadı değil.Kendi adıma çıkarımlarım oldu bu eylemden ,kimseye koşulsuz güvenmemek lazım .Mesela gezi için 'diren'diyen büyük kitleleri yönlendirebilen insanlar sokaklar tehlikeli olduğunda 'evine dön 'demekten aciz kaldılar ki bu bence en korkunç olanıydı. 
Bu olaylar olurken eminim herkesin arkadaş sayılarında düşüş olmuştur benimde oldu ama ben kimseyi çıkarmadım listemden çıkarmayacağım da.Biz blog vesilesiyle  tanıştık birçok kişiyle ve ortak noktamız çocuklarımız , hobilerimiz vs idi yani gerçek hayatta ki komşularımız idi.Bu olaylar olduğundan evimi satıp gitmediğim gibi blogdan da kimseyi çıkarmayı düşünmedim. 
Ben nasıl istediğim-beğendiğim  düşünceyi savunabiliyorsam herkes bunu yapabilir (-karşısındakini aşağılamadan ,küfür ,tehdit etmeden)
Bu yaşanan olaylarda twitter bilgi alınan tek mecra gibiydi ve mizahın tavan yaptığı yer. Bilgi kirliliği de çoktu kabul ediyorum.

bizden bu kadar .
sevgiler -saygılar

8 yorum:

  1. Oh oh yaz geldi tabi gezmeler doruğa çıkmış. Yeni gelen bebek hoş gelmiş, sağlıkla mutlulukla ananlı babalı büyüsün inşallah, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın fadişim sevgiler bizden:)

      Sil
  2. on puan herşeye ve maşallah:)

    YanıtlaSil
  3. bu aralar siz, çok tatlısınız : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM:)
      SEVGİLER

      Sil
  4. düğün telaşı şu bu derken, ne kadar zaman olmuş sana uğramayalı, delikanlı da büyümüş maşallah çok değişmiş, bu arada yorumlarını özlemişim canım benım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEKİLAM evet büyüdü:)
      sana da çok kolay gelsin güzellikler getirsin sana bu evlilik:)
      sevgiler .

      Sil

elleriniz dert görmesin:)