Sayfalar

11 Nisan 2013 Perşembe

ÇİKOLATA TOPLARI

Bir kaç gün öce kardeşimle konuşurken bir tariften bahsetti hatta öyle bir anlattı ki kalkıp yapasım geldi ve sonuç aşağıda:)
yapımı kolay tadı çok güzel benden söylemesi;






malzemeler;
2 paket kakaolu bisküvi
1 paket kakao(küçük paketler)
yarım çay bardağı sıvıyağ
1 su bardağı pudra şekeri
süt(yumuşaklığını ayarlamak için o yüzden yavaş yavaş eklencek)

Yapılışı;
Bisküviler rondo da çekilip ,diğer malzemeler eklenir, yoğrulur ve elle şekil verilir.



Yapan yiyene şimdiden afiyet olsun

29 yorum:

  1. Hele şükür bir tarif paylaşabildin ve sezom:)) mavi yemişliğin içinde o toplar ye beni diyor kakolu biskivü ile daha yoğun çikolata tadı olur ellerine sağlık canım ama bu kadar az olmadı degil mi kesin yuvarlarken yemişsindir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gel ye mavim engel nedir sen onu de hele:)
      yok be çekeyim diye o tabağa koydum diğeri zuladaydı:)

      Sil
  2. Oy oy oy yapmak lazim sonra da kahve yapıp hepsini yemek lazım :)) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen dediğini yaptım şahane gitti:)

      Sil
  3. mutlaka deneyeceğim bu aralar pratık atıştırmalara doymuyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şiddetle tavsiyemdir .inşallah yapmışssındır.

      Sil
  4. Koltuğundan kopunca ne güzel şeyler çıkıyor şekerciğim.Ellerine sağlık, acayip de kolaymış ayrıca :)

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık canım ayrıca afiyet bal şeker olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevtap sağol canım benim burdan şifa bulaşsın o vakit inşallah:)

      Sil
  6. benim de çok severek yaptığım bi tarif.afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  7. Güzel ve pratik bir tarif olmuş.elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler çok sağolun.

      Sil
  8. Ellerine sağlık canım çikolata topların nefis görünüyor :)Bu güzellikleri etkinliğimizede bekleriz,birazda senin tariflere bakıp başkaları yutkunsun demi ama :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke yayınlasaydım sende.yaparsam yine yine böyle kolay lezzetli bişey gelirim o zamn:)
      :)))))))))))))))

      Sil
  9. İÇERİSİNDE KAKAO OLAN HERŞEY İLGİ ALANIMA GİRER :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zamn kesin yapmalsın deim başka bişey demem:)

      Sil
  10. kakaolu çikolatalı olsun bir de böyle top olsun tamamdır :) eline sağlık

    YanıtlaSil
  11. çok şahaneyse çok ta kilo yapar o :) eline sağlık datlum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bundan gelen anca mutluluktur aysunuum:))

      Sil
  12. Bir ara yeğenim Yağız'a yapmıştım bunlardan okula beslenme olarak götürsün diye :) sevmiyorum oradan aldığı abur cuburları onun da çok hoşuna gitmişti tekrar yapmak için hatırlatma oldu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çocuklar için de ideal ne olduğu belli en azaından.
      sevgiler

      Sil
  13. Yapılırmı şimdi bu Bigom rejime başladığım şu günlerde:((( Şaka bir tarafa eline sağlık gerçekten harikalar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa görüyom face de yiyon işte kandırma beni yap kızınıada oturun beraber yiyin:))

      Sil
  14. oooohhh nasıl yerdım ben bunları .ellerine saglık canım benım

    YanıtlaSil
  15. bende çok severim ve sık yaparız kızımla sadece içine bol ceviz koyarım.

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)