Sayfalar

23 Şubat 2013 Cumartesi

BİZDE DURUMLAR



Geçtiğimiz hafta pazartesi günü kurs için anneme gittim.Mert i anneme bırakıp kursa gittiğimin yarım saat sonrası titremeyle eve geri geldim.Annem de  doktora gidip gelmiş halsiz kalmıştı,bişeyler atıştırıp Mert i zorlayarak öğlen uykusuna yatırıp hemen annem bir koltuğa ben bir koltuğa uyumaya gittik.3saat geçmesine rağmen her yanım daha da ağrıyordu, titremem  ateşin yükselmesiyle şiddetlendi.
Sezo nun gelmesiyle eve gittik.Sağ olsunlar yemek hazırlamışlar(hazır da olsa mantı alıp tüm usullerini yerine getirip güzel bir masa hazırladılar Mert le)Sezo nun  meyve suyu,atıştırmalık ara bişeyler  getirip götürmesi ay ne şanslıyım dedirttir.Gerçi Sezo ertesi gün hemen iyileşeceğimi planlayıp bana dağ gibi bir mutfak bırakmış olsa da o akşam iyi geldi getirdikleri,yedirdikleri.

Gece 3 ben uyku ile uyanıklık arasındayken Sezo nun ayakaldığını duydum(o gece Mert ile sezo birlikte ben oturma odasında yattım güya onlara geçmesin)Bir baktım bizimki elinde dereceye Mert in yanına gidiyor ve bingo Mert 39 dereceyle hastalığıma ortak oluyor.O gece sabaha kadar Sezo nun ilgilenmiş sabah işe gitmesiyle benim daha sırtımı yere koyuşumun ilk günü dolmamışken Mert ile sınavımız başlıyordu.
-anne ben şuyubu içtim niye düzeymiyom
-anne geçmiyo niye
gb sorulara bir de ağlama ekleyin bi de benim ilaç kullanmamam gerektiği için çatlayan başımı ekleyin ,yetmedi diyosanız evet yetmemiş gibi Sezo işten arıyo 
-ben ölüyorum bana da bulaştı
:)))evet şimdi gülüyorum ama o anı buraya tasvir edemeyeceğim .




                    
                   Paşamızın ilgisini tv ye çekip biraz oturabildim


 

                                  kah sızdı kaldı olduğu yerde



                         kah dereceyle bitişik  kaldılar iki gün.


             Şükür iyiyiz ilk düzelen Mert oldu hatta fazla enerjiyle geri döndü.

                           Bizde atlattık sayılırız iyiyiz şükür



 .Bu aralar fırsat buldukça kitap okuyorum şimdi sıra "KİMYA HATUN"da A101 marketten çok uygun fiyata almıştım



Bu resimde Sezo Mert e bu arabayı almış aralarında ki diaolg
-Mert gel seninle arabayı ıslatalım
-aaaaa tamam ben su getiyeyim 
-yok oyle değil oğlum git mutfaktan iki süt al gel yani kutlayalım
-tamam oyuy
..........
-baba bende az kaydı camı ben ısyayın mı(hala aklı orda yanlız)
-nasıl anlamadım Mert ne az kaldı
-sütüm diyoyom az kaydı onla camı ıslatayım mı?
-yok be oğlum sütle cam ıslatılır mı?
-ama sen öyle söyyedin


             ***********************************



Sabah sabah canim burnumda Mert te inatlasmada zirve yapma cabasındayken
- 'ehh be oglum burnundan da kıl aldirmiyosun 'dedim
Mert bi sakinlesip elini burnuna goturdu kurcaliyo
_yok anne
_ne yok oglum
_burnumda kıl yok 
Ya bi git oglum ya ;)


*Bu arada bu grip salgın şeklinde dikkatli olun iki gün önce kardeşim hastanede serum takıldı malesef

44 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. çok sağol teşekürler
      sevgiler

      Sil
  2. Valla oyle egelenceli anlatmissiniz ki insanin oyle bir ortam yaratip hasta olasi geliyor:)) Hepinize gecmis olsun, acil sifalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) teşekkür ederim çok sağol.
      sevgiler

      Sil
  3. Geçmiş olsun canım dikkat edin kendinize benimde çocuklar hasta olacak dıye odum kopuyor :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok zor gerçekten senin işin iki kat zor olur umarım hiç olmazlar.
      sevgiler

      Sil
  4. Cok gecmis olsun canim hepinize,evet maalesef bu grip belasi bulasici,neyseki cabuk atlatmissiniz,sevgiler iyi pazarlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sene ki bi de süründürüyo grip olan herkes aynı şeyi söylüyo.şükür ki atlatıık .
      sağolasın

      Sil
  5. gecmis olsyn canim kisa surede atlattiginiza sevindim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.
      sevgiler

      Sil
  6. aile boyu gecmis olsunn...

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun...Ama maaşallah delikanlı ayaklanmışa benziyor,gayet enerjik poz vermiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo en kısa zamnda iyileşen o oldu evde:)
      sevgiler

      Sil
  8. ne zor geçmiş sana geçmiş gitmiş olsun bir daha uğramasın.sağlıklı mutlu pazarlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alanay çok teşekkür amin canım kimse hasta olmasın inşallah.
      sevgiler ve sanad a mutlu pazarla bugünde pazar ne tesadüf:)

      Sil
  9. Bigom geçen salı işe sürünerek geldim ama kendime hayrım yok. öğlen çıktım sürünerek eve gittim. ilacımı aldım ve iki battaniyeyle bir yorganın altına girdim. terledim ve oh be dedim. ama öyle böyle değil. eklemlerime söz geçiremiyordum.neyse ki geçti gitti

    size de geçmiş olsun canım. az kaldı bahar kapıda. kurtulacağız inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooo canım benim sana da geçmiş olsun şükür ki gitti ve ugün itibariyle bahar geliyo inşallah artık hasta olmak yok:)
      sevgiler

      Sil
  10. Geçmiş olsun ailecek. Hastalıklar evlerden ırak olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin amin sağolasın varolasın:)
      sevgiler

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok sağol.

      Sil
  12. Bigom çocuğun içinde kalkmış , ıslatamadı bir türlü :))))

    YanıtlaSil
  13. Artık tamamen iyileşmişsinizdir umnarım , aman dikkat havalar çok kritik her an hastalık yakınımıza gelebilir.sevgiler:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman aman şükür iiyiz ve inşallah böyle kalırız:)
      sevgiler

      Sil
  14. Aman Bigocum; dikkat edin ablacım kendinize.. Hepinize en çok da Mert'e geçmiş olsun. Kıyamam hiç kuzucuklara :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ediyoruz güya:)
      çok teşekkür ederim çok sağol:)
      sevgiler

      Sil
  15. Çok geçmiş olsun. Aynen biz de ailecek hastalık süreci yaşadık geçen hafta. Ortalıkta salgın var :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo size de çok geçmiş olsun o zamn.
      sevgiler

      Sil
  16. Çok geçmiş olsun.Salgın var.Aman dikkatli olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ve şükür ki geçti ve gitti bir daha da gelmez umarım.
      sevgiler

      Sil
  17. cnm bnm bak hayirsiz arkadasinda geldi nasil oldun kuzum epey olmus gelmemissin ne kursuns gididiyorsun cnm haberim yok:)meytin islatma olayi cok hostu yanliz akilli yakisikli nolucak;)arabasida cokguzelmis oglumada alsam cok pahali mi sezom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavimm sen mi hayırsızsın sen bi tanesin bi tane:)
      dikiş kursuna mavim.
      öpüyorum canım mavim cevabını bloğuna yazmıştım:)

      Sil
  18. çok çok geçmiş olsun,evet o grip yok mu babamı 2 ay süründürdü zor toparlandı şimdi.birde 2013 model grip daha bir farklı sanki.bitiyor tekrar başlıyor.çok dikkatli olmak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo niye o kadar uzun ya:(evet süründürüyo dediğin gibi:(

      sevgiler

      Sil
  19. dolaşırken sizi gördüm yazılarınıza takılıp kaldım canım, anlatımı nız çok hoşuma gitti, keyifle okudum, sizi ziyaret edicem, sizin de ziyaretinizden memnun olurum ve beklerim canım, sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Bigom son postuna yorum yapamadım ben, buraya yazayım.
    bizim burada çok derler : yazık erkek çocuğu yedir de şişmesin diye. demek doğruymuş. ilk defa sende duydum.
    dişlerin için de geçmiş olsun cnm.
    kendinize ii bakın cnm. öperim

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)