Sayfalar

1 Ocak 2013 Salı

SEZOBİGO ALMANAK(YILLIK)

Yeni yıl gelmiş hoş gelmiş, umarım boş gelmemiştir malum beklentilerim var.
Önce düşündüm gecen sene neler olmuş diye yani bana  ne verdi ne aldı?
Sıralamaya çalıştım ;

-öncelikle 42 kayıt yayımlayarak tembelliğimin üzerinde olduğu yada başka bir açıdan düşününce o kadar yoğundum ki bloğa zaman ayıramadığımdan kayıt sayısının azaldığı bir yıl diyebilirim .Gerçi bunun nedenleri arasında ig ve face daha çok bakıyor olmam da etkili.

-mert ilk kar a ayak bastığı, ilk uzun yolculuğumuzu gerçekleştirdiğimiz,blog çekilişlerinden hediyeler kazandığım bir yıldı.

-Kendi çapımdaki dikiş maceralarıma ara verip işi öğrenmek adına kursa  başladım ki bu yıl beni en çok mutlu eden olaydı diyebilirim.Oğluma bakarak bu kursa gitmemi sağlayan (annem babam,kayınvalidem,kız kardeşim,abim,ayşem hepsinin emeği var)herkesten allah razı olsun(ödül kazandıktan sonra mikrofon başında yapılan teşekkür konuşması  gibi oldu )

- Oğlumla ilk sinema deneyimimizi ,Blogdan kızlarla buluşmamızı gerçekleştirdim) (bu senede tekrar edilecek inşallah)

-Oğlumun tuvalet eğitimini çok kısa sürede gerçekleştirdik(çok şükür çok uzun sürmedi) ve yine oğlumla yollara düştük bursa ya gittik.

-yine yeniden ve son olsun dediğim şeyler de oldu bu yıl , çok şükür ki azınlıktaymış beni üzen hadiseler, bakınca geriye.

-bu yıl hala olacağımı öğrendim:)(allah sağlıkla dünyaya gelmeyi nasip etsin)

-Mert kendi yatağında yattı hemde dünden razı haliyle ama sezo faktörüyle tekrar eski konumumuzu aldık:)Gerçi bende onunla yatmaya bayılıyorum ama bu işe bir son vermeye hazırlanmıyor da değilim hani.

-Kayınvalidemin iki kere çok ağır hasta olması ,( şükür şimdi iyi).Benim ağır bir alerji geçirmem,annem gözünü lazerle çizdirmesi bu senenin sağlık sorunlarıydı ki şükür hepsi geçti.


-canımmmmmmmm aslım bu senenin son golünü atarak "Rüzgar" gibi yetiştirdi bebeğini 2012 ye:)



Biri anne, biri "süpey kayyaman" olacakmış .
Zeynep canım cimcimem hep böyle saf temiz kalsanız keşke
.Öyle muhabbetleri oluyor ki izlerken içim ısınıyor ,şükrediyorum allah'a bu anları yaşattığı için bana
.



Öyle dillendi ki önceden konuştukların neydi düşünmeden edemiyoruz sezo ile.Bilmiş bilmiş konuşmalar ,evde ki her adıma dahil olma ısrarı ve her fırsatta tekrarladığın "ben ikinizi de çok seviyorum"deyip sarılmaları neşemize neşe katıyor.


                       Kar yağdı ama kısa sürdü malesef :(


İşte benim kılıç canavarım, evde ben dikiş dikerken o da kendince kılıç olan benim rigamı(bir tür cetvel)beline takmış poz veriyor.

                      
                       Çok güzel bir kitap ,3 günde okudum , tavsiye edilir.

                                                              
                                     Meleklerim benim
.

                  Ben bu yıl isteklerimin başında böyle bir bebek istiyorum çok mu?:)


Sağlıklı,huzurlu bir yıl diliyorum kimin gönlünde ,aklında her ne varsa önüne çıksın inşallah.

26 yorum:

  1. Çok verimli bir yıl olmuş Bigo'm . 2013 çok çok çok daha iyilerini getirir inşalllah.
    Rüzgar gibi gelişi hatırlatman süper olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK şükür fena değildi:)hatırlanmaz mı o gece:)ilknurum:)

      Sil
  2. Bebek mi? Bebeğin yok mu ki senin?

    Yani blogunda bu zamana kadar gördüğümüz bebekler kimindi ki?

    Yada şöyle maşallah ne kadar cesaretlisin öyle!
    Biz daha ilkine cesaret edemezken :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. var var ama bir tane ikincisini istiyorum olur inşallah:)
      dünyada çocuktan şey var mı bilmiyorum keşke çok olaydı:))
      sevgiler

      Sil
  3. canım ne de güzel yapmışsın 2012nin muhasebesini
    keyifle okudum yine
    Rabbim 2013 te de gönlündekileri misli misli versin sana
    Bu arada laf aramızda benim de bu aralar bebek kokusu duyma hissim depreşti
    bakalım sonu ne olur :)
    kal sağlıcakla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın çok teşekküre ederim
      amin cümlemize beni de içinde .
      ayy inşallah allah gönlüne göre versin seninde:)
      sevgiler

      Sil
  4. 2013'ten tüm dileklerin gerçekleşir umarım.
    sağlıklı, mutlu, huzurlu günler olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın arkadaşım.herkes için bu duaların gerçek olur inşallah:)

      Sil
  5. Bigom bana kaptırdığın İlknur'un hediyesini ve dikilen ters fermuarı unutmuşsun, hatırlatmak istedim:)))))))))))
    Tüm dileklerinin gerçekleşeceği bir yıl olur inşallah arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. manolya alemsin bu yorumu ilk okuduğumda ne güldüm ya:))
      evet unuttuklarım varmış gerçektende:)
      canım sağolasın
      sevgiker

      Sil
  6. inşallah her şey gönlünce olur bu yıl..mutluluğunuz ve sağlığınız daim olsun.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol çok teşekkür ederim.
      sevgiler

      Sil
  7. Oo çok güzel bir özet hazırlamışsınız, inşallah yeni yılda da herşey gönlünüze göre olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol çok çok teşekkür ederim.
      sevgiler

      Sil
  8. canım inşallah herşey dilediğin gibi olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şulecim sağolasın teşekkür edereim.

      Sil
  9. sen iste, at evrene, gerçekleşir inşallah hepsi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aysuncum aynen öyle yapıyorum buraya da yazdım daha ne yapayım:))

      Sil
  10. Tum dilekleriniz gercek olsun diyorum sevgiler )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağolun çok teşekkür ederim.
      sevgiler

      Sil
  11. ohh ne de güzel inşallah yeni yıl daha da güzellikler getirir diyorum sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)
      sevgiler bizden:)

      Sil
  12. Bigocum, dilerim 2013 te tüm isteklerin gerçekleşir.

    Herşeyin gönlünce olması dileği ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hobim vaktim canım benim sağolasın çok teşekkür ederim ve de öperim.
      sevgiler

      Sil

elleriniz dert görmesin:)