Sayfalar

16 Ocak 2013 Çarşamba

SENİNLE BİR ÖMÜR DİLİYORUM

                       SENİNLE BİR ÖMÜR DİLİYORUM  YOL ARKADAŞIM.

Sevdiğim adam ,yol arkadaşım Sezo nun bugün doğum günüydü.
Kendisi kutlamalardan pek hoşlanmaz ama ben yine de onun için bir hediye aldım.Gecenler de çok beğendiği bir ayakkabıyı nette bulunca almak istedi ama bir aksilik nedeniyle alamadığımız ayakkabıyı bir kaç gün sonra  baktığımızda  fiyatının değiştiğini (yılbaşı içn sanrım fiyatı yükseltmişlerdi) görünce vazgeçti.Benim içime sinmedi" illa al ne olacak desem de"soğudum vazgeçtim deyip almadı.O ayakkabı  benim aklıma kazındı o an itibariyle .
Neyse internet sitesinden bir hafta önce baktığımda  fiyatı yine değişmiş ilk gördüğümüz rakamında altına inmişti ben de almaya karar verdim ve bugün gelmesini kafamda planını yapıp pazatesi gecesi siparişi verecektim ki bingo  bir indirim daha olmuştu:) Siparişi verdim ve hediye paketi istediğmi ve not ekletim siparişimi tamaladım.
Bugün eve geldik (kardeşimin kayınvalidesinin 40 mevlüdü vardı)tabi pasta yok ama hemen Mert ile girdik mutfağa

 bu tabağı hazırladık .hazırladık deyince abarttığın farkındayım evdeki çikolatayı tabağa koyduk işte:)
Bende tam ona "hediye aldım ama yetişmeyecek galiba "dedim ve kapı çaldı yan komşumuz elinde kargoyla belirdi biz olmayınca yan komşumuza vermiş iyi ki de öyle olmuş. ,Öyle sevindim ki zamanlama müthişti gerçekten.Sezo hediyeyi açtığında sevindi bir de o kadar fiyatını düşük görünce daha da şaşırdı ve de sevindi:)
Nedense hediye paketi yapılmaımştı ve notum da yoktu biraz canım sıkılsa da tam zamanında gelmesiyle o sıkıntının üzerini örttü.

*********************************************************************************

Bizim evde amacına uygun kullanılmayanlar;




    Mesela pilates topu  güya her gün yapacaktım acayip işime yarayacaktı.Sonuç mu?
Ayaklarımızı otururken uzattığımız destek topu haline geldi:)

Jengayı aldık , bu görünen oynanması gereken şekli  ama Mert nasıl kullanıyor derseniz.
 Arabalarına garaj yapmak için kullanıyor ve ne zaman jenga oynasak kim düşürürse o kazanacak diye tutturuyor.

         
           Mert ile dışarı çıktık allahım bizimki gözüne kadar çekmiş ,neymiş gözüne girermiş zaten vücudunun açıkta kalan tek yeri gözleriydi onu da kapattı ve elimde sıkı sıkı tutup yürüdü.

                      Bu arada yine kar geliyormuş haberiniz ola,hemde daha sert olacakmış.


               

21 yorum:

  1. Allah mutluluğunuzu bozmasın, beraber yaşlanmayı nasip etsin. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok sağolun
      sevgiler

      Sil
  2. Eşine ve sana mutlu , musmutlu yıllar diliyorum..Sevgi ve mutluluğunuz daim olsun..Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim temnnin için çok sağol
      sevgiler

      Sil
  3. bir ömür mutlulukşar diliyorum.Bu arada kar mı geliyor bizde bursa planlaı yapıyorduk sanırım karlı bir tatil olacak:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.Evet evet öyle duydum hemde son 10 yılın en şiddetlisiymiş:)iyi tatiller size.
      sevgiler

      Sil
  4. Eşinin doğum gününü kutlarım sürprizin çok güzel olmuş. Sevdikleriyle birlikte sağlıklı uzun bir ömür dilerim. Tabak harika görünüyor bence. Söyle o kuzuya burada bir teyzesi var öpüyor onu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fadişim çok sağol.biraz küçük bir tabak ama gönlünümüz büyük:)
      sağol fadişim o da eminim yanında olsaydın seni öperdi.
      sevgiler

      Sil
  5. Aşkına çok uzun yıllar mutlu ve seninle güzel bir ömür diliyorum...
    Nice yıllara... (Zamanlama gerçekten süper olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok sağol.zamnlama ayarlasam olmazdı bende çok şaşırdım.
      sevgiler

      Sil
  6. Uzun sağlıklı bir ömür olsun,Allah ağız tadınızı bozmasın ninem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ninecim çok teşekkür ederim çok sağol.
      sevgiler

      Sil
  7. Ne güzel güle güle giysin enişte bey.Allah ömür boyu mutluluğunuzu daim etsin canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol sevtapcım giydi ve sevindi:)
      çok teşekkür ederim çok sağol
      sevgiler

      Sil
  8. Allah mutluluğunuzu daim etsin canım...
    ömür boyu mutluluklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim çok sağol
      sevgiler:)

      Sil
  9. Daha nice güzel doğum günleri görürsünüz inşallah aşkla sağlıkla huzurla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şerifecim çok teşeküür ederim canım.
      çok sağol.

      Sil
  10. Nice yıllar dilerim Sezo ya sevdikleri ve sevenleriyle bigom.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilhanım mucizem çok sağol canım benim.
      sevgiler

      Sil
  11. daim olsun mutluluğunuz...sevgiler...

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)