Sayfalar

9 Aralık 2012 Pazar

ORTAYA KARIŞIK


Müminem   ig de   aşağıda ki kolaj resme "ağır abi " demişti.


Hakikaten de Mert tam bir ağır abi,yani sırf duruşu değil davranışları bile bu duruma ispat


Bugünlerde pilmişliği tavan yapmış durumda ,öyle şeyler söylüyor ki bunu da nereden duydun diyoruz artık çünkü bacak kadar boyuyla bunları söylemesi bize biraz zor gibi geliyor, oysa çevremdeki yaşıt çocukların çoğu bu şekilde.Bizim zamanımızda diye başlayan anne sözcüklerine tahammül edemeyen ben şimdi aynı cümleyi kurarak sizin tahammül sınırınızı zorluyayım:)
-Bizim zamanımızda biz böylemiydik, daha saftık ya da ben öyleydim:)



Oğlum "börning istiyo karnım" diye tutturdu.
Meali;
karnım açıktı Burger king e gidelim:)Bu resimde babasını göz hapsine almış gelmesini bekliyor.


Bu resim Cerrahpaşa hastanesi acil bölümün bahçesinde çekildi.


Kızkardeşimin kayınvalidesi acile kaldırılmıştı bizde ziyarete gittik.(30,11,2012)malesef cuma günü (07,12,2012)de kaybettik.allah rahmet eylesin.

 Hastane bahçesinde kedilere seyre dalan Mert oğlan.

 Gündüz uykulara bu ara pek düşkün hatta uykuya pek düşkün.Sabah kalkıp kahvaltı eden mert ne zaman uyuyacağız diyor o kadar yani.Tabi dışarıda olduğunda değil, evde hep" şimdi ne yapalım anne" modunda gezen cüce "oğlum git odana bak istediğin şeyle oyna "dememle onun günü son buluyor ve uykuya sığınıyor.
Acayip derece de düzen delisi,sırf oyuncakları ortalıkta kalacak dağınıklık olacak diye oyun oynamıyor.

Gecen akşam kızkardeşimler çaya geldiler,biz çayları içerken (kız kardeşimin iki çocuğu var kızı zeynep mertle yaşıt ,oğlu da 8 yaşında)onlarda çocuk odasında oynadılar.Neyse Burcu gideceğini söylediğinde bizimkinin suratını ve dediklerini duymalıydınız
-teyze odamı toplamadınız neyeye gidiyosunuz,bayış abi de yatağıma uzandı onu da toplayın.
yaaa işte böyle ,akşamları yatmadan ortalık toplanıyor, giysiler ve hatta terlikleri çekmesine konuyor ve istinasız her gece.Bazen ben geçiştirmek istiyorum sen yat ben halledicem diye ama yok illa görecek.
 fadiş sizi bilmem ama biz yeniden aynı yatakta buluştuk oğlumla:)


Aslında kendi yatağında pek sorun çıkarmadı ve uyudu da ama eşim "üşür","bir gece sarılarak uyuyayım" ,"bu gece biraz öksürdü mü ne?"diye diye tekrar herşeyi başa sarmamıza neden oldu:)Gerçi ben hiç rahatsız değilim ama bazen de yaşı büyüyor diye sıkıntı yapıyorum işte.


                                                                     örümcek adamım

                                                          kendince korkutma cabaları :)

 İlk diktiğim etek burada yapım aşamasında .Hiç giymedim ama güzel oldu .resimleyip eklerim aklıma gelirse.


burada ki duyuruyu görür görmez mümineyi tekrardan görürüm diye seyrettim ve verilen şifreyi gönderdim işte hediyem.Çok sevindim tabi:)

face de görüp yaptığım ama henüz kapağını dahi açmadığım şurubu burada da yayımlamak istedim belki yapmak isterseniz.

 bir adet taze zencefili soyup doğruyoruz bir limonuda doğrayıp kavanoza ekliyoruz en son balı üzerine döküp(ben üzerini tamamen kapatacak kadar yaptım)ağzını kapatıp buzdolabına koydum
 Bir çay bardağına 2 çorba kaşığı bu zencefil şurubundan koyup sıcak su ekliyoruz sıcak su olduğu giib soğuk su ve soda da olabiliyormuş ve hastalanmadan çay giib güne bir fincan içilebilirmiş yani hasta olmayı beklemeden.
 İçerken içine bir dilim limon konuluyormuş

30 yorum:

  1. maşallah yakışıklıya evet tam ağır abi bir görüntüsü var :)

    YanıtlaSil
  2. öncelikle pek dolu bir post olmuş nerden başlayacağımı bilemedim canım
    kızkardeşinin kayınvaledesine Allah'tan rahmet diliyorum, nur içinde yatsın
    sonra bu kadar düzenli bir çocuk sahibi olmak nasıl olurdu diye düşündüm belki vardır olumsuz yönleri fakat sonunda benimkiler de böyle olsalar demekten kendimi alamadım :)
    işte fıtrat dedikleri bu olsa gerek, kişinin doğuştan getirdiği birtakım özellikler.buna iyi örnek olmuş doğrusu.
    eteğine gelince sonunu da görmek isterim. senden ilham alarak bende bir takım kurs tarzı şeyleri araştırmaya başladım
    yine takipteyim mutlu haftalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allah razı olsun.
      :)))bazen iyi bazende hiç birşey toplamamak adına oyun oynamıyor ve sana sarıyor o zamn kötü:)
      hadi inşallah başlarsın ben çok mutluyum çünkü.darsısı başına diyeyim.
      sevgiler iyi yıllar

      Sil
  3. Basiniz sag olsun öncelikle Birgülüm.

    ya bir cocuk nasil bu kadar düzenli oluyor anlayamadim ?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın canım aslım
      bende bilemiyorum bir yerde bi ayar bozuldu ama nerde:)

      Sil
  4. şu yorumu yazıp kendimi camdan aşağı atıcam:))) ya bir çocuk bu kadar düzenli nasıl olur.? kendimi paralıyorum veledim tık demiyo yaa...son 6 aydır canıma okuyo:((( bu işin sırrı nedir kii? şaka bi yana öpüyorum sizii.))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaaaaaaaaa atma iki canlısın belki ikincide görürsün:)
      bende seni öperim dilekcim.

      Sil
  5. cidden ağır abi havası var:)oğlum 13 yaşına geldi ama hala fırsat buldumu yatağımda yanıma zıplıyor.ve psikolog arkadaşım normal diyor o yüzden takmıyorum.
    titizlik konusu ise biraz sizi zorlasada gayet güzel bir özellik.ergen olunca atara bapğlanıyor ve tam tersi oluyorlar sonrada mumla arıyoruz bu hallerini:)
    başınız sağolsun..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa iiyiymiş zaten havada soğuk sımsıcak yatarsız biz:)
      yaaaaa bi iyi haber vermişsin bir kötü:))
      sağolasın çok teşekkür ederim

      Sil
  6. Başınız sağolsun..
    Uyku konusunda Eda birazcık Mert'i örnek alsa keşke.maşallah oğluşuna

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın.
      alır alır bende az çekmedim yazmışımdır sana az sabret güzel günler göreceksin uykulu geceler:)

      Sil
  7. Bigom bakalım nelere yorum yapacağımı unutmuş muyum?
    Şurup olayı süpermiş. deneyeceğim.
    Vefatınız için başınız sağolsun.
    Yatma olayına gelince Ece babasını yerinden etti ve maalesef yine babamız yüzünden. o alıştırdı kıyamadığından bizimle yatmasına. ama şimdi kendi yatıyor artık kızının odasında. ve dediğin gibi tüm çabalarım boşuna gidiyor. kendi kaşındı banane.
    Düzen konusunda ece de oyuncaklarını dağıtıp asla oynamaz. sanırım benim hatam. oynarken diğer yandan toplardım. çocuğu bu hale getirdim.
    Öperim ağır abiyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eyvallah dene tabi:)
      allah razı olsun nilhanım.
      hahaaaaaaaaaaaa biz bi grup kursak nilhanım:)
      sağolasın bizde seni öpüyoruz.

      Sil
  8. Canım öncelikle kaybınız için başınız sağolsun, yakınlarına sabır dilerim. Sen oğluşu anlattıkça bizim oğlanla yan yana iki gün geçirse Deniz'de düzenli olur mu acaba dedim, bu yaz size mi gelsek ne, çok değil iki güncük:)
    Bu arada zaman zaman Deniz'de huzursuz uyuduğunda ne bileyim fırtına yağmur olduğunda kaçıp yanımıza geliyor ya da erken kalktığında gelip yanımıza yatıyor, oluyor yani böyle şeyler ama uykuya illaki yatağında dalıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın fadişim.
      ne demek başımın üstünde yeriniz var.çok seviniriz.
      ooo iyiyimiş fadilşim siz istikrarlıymuşsınız biz çabuk bozduk kuralı:(
      öperim.

      Sil
  9. :)) yatak mevzusunda bizde kuralları deliyoruz..mesela odasında uslu uslu yatan kızı park yatağını tekrar çıkarıp bizim odaya taşıdık....eşim nöbetteyse yanımada alıyorum ben memnunum hayatımdan o da sorun yok o zaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak şimid bizde suç yoksa masum çocuklar dimi ama:)
      sevgiler

      Sil
  10. Basiniz sagolsun..Ogulunuzda cok seker..masallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağolasın allah razı olsun

      Sil
  11. şimdiki çocuklar hiç bizler gibi değiller. tabiki daha çok şeyi kısa sürede görme imkanları var, başka bir dünya şimdiki çocukların hayatı. ama mert epey büyümüş:) küçük delikanlı olmuş. ama düzen olayını takdir ettim:) maşallah ona:)
    öpüyorum sizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın sende hoşgeldin.
      sevgiler.

      Sil
  12. ooy oy bakışlarını yerim maşallah yaaa canım benim. bayıldım tam benlikmiş düzen düşkünlüğü =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mekilam:))) sen de mi öylesin.umarım nişanlında öyledir demek geldi içimden:)

      Sil
  13. oyoy kurban olurum ben ona ay azıcık benımkılere de bulaşsa şu duzen huyu ne olur.Benimkiler uyanır uyanmaz sallıyorlar yorganları asagı butun oyuncaklar yerde.Ve dogru duzgun uyumuyorlar.KOCAMAN bir MAŞALLAH diyeyimde nazar değmesin.Bende yapacağım hallı ballı zencefılı ıyı aklıma getırdın usenmezsem yapayım canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur sevtapcım seninkiler çok küçük daha.
      yap gerçi ben yaptımda bi kere bile içmedim:(
      hayy allahım ya bari içyim bu akşam:)

      Sil
  14. Oyyy maşAllah ama bu yakışıklıya, kere maşAllah..:))
    Ahh benimkilerde biraz düzenli olsa ahh..:((
    Yalvarttırıyorlar bir oyuncağı kaldırmak için..
    Canım benim için öp bu yakışıklıyı..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın .yaparlar yaparlarda işlerine gelmiyordur bide hepsini sen yapıyorsan:)
      sevgiler
      öperim ne demek:)

      Sil
  15. Öncelikle başınız sağolsun ölümü duymak bile beni ürkütüyor
    Paşaya gelince maşallah çok tatlı ve çoook yakışıklı daha da bişeyler yazarsam nazar edicem senide oğluşunuda çok seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın şerifecim.
      senin nazarın değmez şerifm:)
      öperim canım benim

      Sil

elleriniz dert görmesin:)