Sayfalar

7 Kasım 2012 Çarşamba

MERT İLE GEÇEN GÜNLERİMİZ

Pazartesi ve salı benim kurs günüm ,daha önce nasılda şevkle istekle gitttiğimi anlatmıştım..Bu zamanda önüme çıkan tek engel oğlumu bırakacak yakında kimsenin olmayışıydı ama şükür ki kızkardeşim ve gelinimizin annesi yetişti ve ilk iki hafta kursa gittim.Sağolsun oğlumda hiç sıkıntı yaşatmadı bana allah razı olsun miniğimden.Sonraki iki hafta kayınvalidemlerde kaldı Mert ,hatta kayınvalidem "iki sabah erkenden kalkmış olmasın pazartesi bizde kalsın salı akşamı alırsınız dedi"sağolsun,benim için fazla bir durumdu şayet çünkü önce nereye bırakcağım diye kara kara düşünürken oğlum birgün de bana fazladan hak tanıyordu.Neyse ilk haftamız sorunsuz ikinci hafta vedalaşırken biraz ağlamaklı-buruk ayrıldık ama 5 dakika oratlık sütliman olmuş ,görümcem "sen işine bak iyi diyerek beni rahatlatmışlardı".(allah razı olsun onlardanda)GEçen bayram haftasında bayramlaşmak için kayınvalideme giderken mert durmadan"
-anne sizde kalın lüytfen
deyip durdu.Ona kalmaya gitmeyeceğimiz sadece bayramlaşacağımızı söyledim.Sonraki günlerde yine kayınvalideme uğradık ve mert'ten aynı yakınmayı duyduk.
bayramın 3.günü annem köyden geldi ve sonraki hafta içinde ona gittik.iki gece kalır sabahları kursa giderim diye plan yaptım fakat ilk gece(daha önceleri sayısız sürede kaldığımız halde ,en son 10 gün anneme bakmaya gitmiştim )
-ben evimde yatıcam
diye binayı inletti.Çok şaşırdım şımarıklık yapmadığı belliydi bu da benim canımı daha çok yaktı:(
Zar zor ikna ettim ve ona niye diye sordum "onu bırakıp gideceğimden mi korktuğunu söylediğimde kafasıyla onaylayıp ,boncuk boncuk yaşlar dökmeye devam etti:( Ona sarıldım ve yattık ,gece kalkıp benim yanımda olup olmadığımı kontrol ederken gördüğümde ise iyice canım sıkıldı.Onun bıraktığımız günlerde sorun yokmuş gibi gözükse de içine attığı için daha kötü oldum :(
Sabah olduğunda kursa gitmek için hazırlanırken onu da kaldırdım ki sabah yanında olduğumu  ve giderken görsün istedim.Daha ben  kaldırmadan benim doğrulmamla o da uyandı .Kursa giderken onu öptüm ve vedalaştık ,gerçi ondan ses çıkmadı ama bana engelde olmadı.Kursa gittim yarım saat sonra telefon geldi annem 'sen gittiğinden beri ağlıyor 'dedi.koşa koşa eve geldiğimde "sen beni niye bıyaktın" deyip boynuma sarıldı ve bitişik halde 3 saat geçirdik.Annemlerin komşuları sağ olsun biraz oyalansın diye çocuklarının ne oyuncağı var ise ortaya döktüler ama nafile ,oğlumun en sevdiği arkadaşı EGE nin ona özel ilgisini bile görmezden geldi.Açıkçası onun bu hali beni bitirirken diğer  yandan da 3 senedir evde olan bana  dışarı da bir meşguliyet sağlayan kursa gitmem sekteye uğradığına ayrı üzüldüm. Nasıl olduysa gelmesi zor ihtimal olan kız kardeşimde kapıda belirdi (mert ile yaşıt kızı ve 8 yaşındaki oğlu bana can simidi olarak oraya gönderilmişlerdi sanki)ve benim oğlumun birazda olsa normale döndü devamlı mızmız hali her dain ağlamaya hazır ve ağlamaya başlamasıyla devamı dakikalarca süren o huysuzluğu onların gelmesiyle şükür o anlık son buldu.Barış'a(kızkardeşimin oğlu)benim gitmem gerektiğini ona anlatırmısın dedik sağolsun tek kelimeyle oğlumu ikna etti ve ben kursa tekrar gittim ,ama şunu iyi biliyordum ki an kurtarıyordum sadece:(
Ertesi gün sabah aynı seromaniyle kursa gittim o ağladı ben vazgeçmeden(annemden allah razı olsun onun sözleri beni rahatlatmalarıyla ve Mert ile ilgilenmesiyle zar zor ikinci günüde atlattık .Hatta öğlen tatilinde alıp onu markete götürdüm bir tur atıp öyle kursa gittim(tabi ayrılmadı öyle ağlamasına göz yumarak bıraktım.GErçi mert benim gitmemden 2-3 dakika sonra normal şekilde oyuna dönüyormuş ama bana vedalaşırken yaşatıkları bütün gün benim aklımdan çıkmıyor)
  Aklıma çalışan anneler geldi benim ki biraz keyfi uğraş  için bu duruma katlanıyorum ve daha da zorlarsa şartlar bırakırım kursu(hiç istemiyorum aslında nefes almamı sağladı bana bu kurs hemde çok istediğim dikişte bişeyler öğrenmek acayip mutlu etti beni buna da son vermek istemiyorum aslında ama
bakalım) her sabah böyle manzaralar yaşayan anneler var ise allah sabır versin.
Mert beni üzen bir çocuk değildir hatta gittiği her oratmda uysallığı ile tanınır evde benimle tüm gün geçirdiğimiz zaman diliminde beni zorladığı anlar sayılıdır o yüzdendir ki çok şaşkınım bu duruma.

Yani bugünlerde Mert ile sınanıyorum bakalım neler olacak ?


Geçtiğimiz haftadan kareler;



Baba -oğul maç karşılaşmalarından bir kare


Ailemizn son üyesinin cinsiyeti belli oldu.Bu resimlerdekiler de onun ilk kıyafetleri ,babanın hasta derecede FB olması etkisiyle.(abimle -ayşemizin bebekleri)Kız bebek,hoş ayşe makas üzerine oturarak,kafasından tuz dökülerek cinsiyet tahmin etmiş" kız"olacağını tescillemiştik:)(şaka bir yana doktor kesin olmamakla beraber demiş ama biz haklı çıkacaz ya inandırdık kendimiz:)


Son iki günümü beni canımdan bezdirircesine sıksa da o bir dünya tatlısı .Düzelir umuyorum huyu ben oğluma güveniyorum(evren duy sesimi:)


Seni seviyorum bebeğim



Yaklaşık on gün önce kayınvalidemin evlerinin bahçesinde cadır kurduk ,kamp yapacağım diye ne zamandır söylüyordu böylece gönlünü yapmış olduk.



29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMI mızı kutladık kendi çapımızda:)


Balon delisi 8 adet balonu şişirip oynuyor(allahtan patllayanlar oldu da yer açıldı-şu an ben bu kaydı yazarken babasıyla oynuyor:)


Ne zaman kış geldi demicem ama birden hava bu kadar mı değişir? Geçtiğimiz hafta oğlumla çıktığımız park tan bir kare.

26 yorum:

  1. Mert kuzusu annesinin duygularına oynuyor belli hiç bir çocuk annesinin dizinin dibinden ayılmak istemiyor ama biraz biraz bizden ayrı vakit geçirmeyi de öğrenmeliler. Bana kalırsa kursu bırakma derim bunu bir alıştırma dönemi olarak düşün çünkü seneye kreşe başladığında sizin için ayrılmak daha kolay olur sen yine şanslısın aile büyükleriyle kalabiliyor Mert ne güzel:)
    Mert kuzusunu benim için öpüver oldu mu, sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fadişim nasıl iyi geldi yorumun ilk seni okudum sağolasın içimi açtın.
      caok sağolasın canım benim.

      Sil
  2. evet ben çalışan bir anneyim ve her sabah bunu yaşıyorum,ve canım çok acıyor arkadaş.ne yapalım hayat bu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. offf allah yardımcın olsun gerçketen zor:(
      kolaylıklar dilerim sana bu hayatta.

      Sil
  3. o kadar tanıdık ki bu cümleler...Allah razı olsun kayınvaldem baktı çocuklarıma ama çok zordu.özellikle 3 yıl haymanaya günde 4 saat yolculukla -ki oğluma hamileydim tayinim çıktığında-ne zor günler geçirdim.sabah 5 te kalk evden çık buz gibi soğukta yavrularım kucaklarda...emzirmeyi bu kadar seven ben en az 9 saat ayrı kalıyordum.rapor almak sorun izin sorun.ahh vebali boyunlarına.ama cidden çok zor.ama inanın alışıyorlar.sizede kolaylıklar diliyorum..pes etmeyin.insanın kendine alan yaratması gerekiyo ki iyi hissedesiniz böylece onunla daha iyi ilgilenebilesiniz.zaten sürekli beraber olmak değil önemli olan birlikte kaliteli zaman geçirebilmek.çok konuştumm:))sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin durumunda çok zormuş utandım kendimden haftada iki gün için keyfi yaptıklarıma karşılık senin yazdıkların utandırdı beni:(
      çok sağolasın yüreklendirdiğin için
      sevgiler

      Sil
  4. Bigom ilk ayrılıklarınız sanırım. Çok normal ağlaması. Ama sen doğru olanı yapıyorsun. onu uyandırıp nereye gittiğini anlatmakla. bence haftada iki günden bir sorun çıkmaz. devam et derim kursuna.

    I love you yu çok sevdim ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek sayılamaz gecen sene 1 hafta babaannesinde hiçççç sorun çıkarmadan kaldı,ilk haftalarda öyleydi,hatta ben merti nereye bırakırsam hiç sorun çıkarmaz olduğu yerde beni beklerdi ama şimdi dibimden ayrılmıyor baştan beri böyle olsaydı bu kadar şaşırmayacaktım.
      sağolasın nilhanım yorumun için.
      :)

      Sil
  5. kıyamam ben ona hep seninle ya sanırım onun için bu yaşlar.İnş sıkıntısız gider gelirsin kursa:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağolasın sevilay umarım gidebilirim çok teşekkür ederim.

      Sil
  6. vallaha bende 2 yasına geldıklerınde ıse gıtmek ıstıyorum ama Toprak bana aşırı baglı nasıl olacak bılmıyorum.Okurken ben bıle dayanamadım ağladım,Allah yardımcın olsun canım.Biz hep çocuklarımızı dusunuyoruz ama bence zor olsada alıssın bu duruma canım.Senin psikilojin iyi oldugu surece ıyı bır anne olabılırsın.İnsan bunaldıkca sabırıda olmuyor bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :(
      sağoalsın sevtapcım.doğru diyorsun aslında mutlu anne mutlu çocuklar.
      inşşallh sende oğlundan böyle bağır çağır ayrılmazsın.
      sevgiler

      Sil
  7. Merhaba çocuğum yok ahkam kesmiş olmayayım ama bence kursunuzu bırakmayın. Siz sıkıntılı ve mutsuz olursanız çocuğunuza nasıl mutluluk vereceksiniz? Bir uğraş bulmanız önce sizi dolayısıyla onu mutlu edecektir ama alışma süresi bu geçecektir :) diye düşündüm ama.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında mantık doğruda söz geçirmede zorlanıyoruz kendimize:)
      şükürler olsun bu hafta daha iyiyidik.desteğin için teşekkür ederim.
      sevgiler

      Sil
  8. Canım kursun hayırlı olsun,inşallah kuzucuk da alışır rahat rahat gidersin,görüşürüz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah inşallah.görüşmek dilğiule sevgiler

      Sil
  9. Sanirim simdiye kadar hep birlikte idiniz, ve simdi bu oglusunuza zor geldi..ama uzmeyin kendinizi oda alisir sizde..bencede kurslariniza devam edin.. guzel duygusal bir paylasim olmus ;;sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın güzel yorumun için.çok teşekkürler
      sevgiler bizden

      Sil
  10. zamanla düzelir annesi prensin huyu sen en iyisini yapıyorsun evrene pozitif sinyaller yolla =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mekilam tamamdır gönderiyorum :)
      benim oğlum bana anlaşyış sağlayacak biliyorum:)
      sevgiler

      Sil
  11. canım seni o kadar iyi anlıyorum ki. ben de senin gibi aynı şekilde çocukları arkamda ağlayarak bırakamayanlardanım. web tasarım istiyorum ama ben de fırsat bulup gidebilirsem artık. aslında alışmaları lazım, sonuçta okulda da problem çıkartabiliyorlar bu şekilde. ama anne yüreği kıyamıyoruz. Zamanla herşey düzelecektir kolaylıklar diliyorum. Mutlu pazarlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın.inşallah gidersin canı gönülden diliyorum bunu.
      çok teşekkür ederim yorumun için.
      sevgiler

      Sil
  12. birgül faceden sildim sizleri yeni açacağım faceye eklicem ok;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloğunun adı ile mi acaçaksın face adresini?

      Sil
  13. mert kardeşime www.hesaplibebekurunleri.com adresinden chicco kraft ürünlerinden hediye etmek isterim

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)