Sayfalar

2 Ekim 2012 Salı

ÇOK İSTEMİŞTİM

Yaklaşık 4 senedir çok istememe rağmen İSMEK İn dikiş kursuna gidememiştim,Bu sene için çok ümitliydim  ama yine bir kaç engel vardı önümde,önce Mert 'e bakacak biri gerkliydi ki ilk aklıma gelen annem oldu sağolsun o da ikletmedi ama memelekete gitmesi de gerekiyordu ve benim ilk 3 haftam çöp olmuştu bu planlara göre.Kurs ayın 1'nde başladı ben nasıl gideceğimi düşünürken sağolsun kardeşim ilk elini uzatan oldu .Sabah sezo beni bırakıp Mert" i Burcu'ya götürdü ve ilk günü kutarmış oldum.O kadar mutluydum anlatamam.



Bu manzara benim kursatan sonra gördüğüm manzaralardan bir tanesi hep böyle anlaşamasalarda yine dün fena değillerdi.Mert'in Zeynep'in ensesine attığı yumruğu saymazsak,sebep yok işte iki dakika sonra "sen biyiyon mu" diyerek söze başlıyorlar sanki az önce kavga eden onlar değilmiş gibi.Gerçeği söylemek gerekirse kavgaları bile güzel bazen bu anları kafama kazımak istiyorum hiç bitmesin istiyorum.(allah isteyen herkese nasip etsin)


Bugün ise (hafta da iki gün kursum) canım Ayşenin(gelinimiz)annesi baktı.Allah razı olsun ikisinden de.Mert gerçi uysal bir çocuk sorun çıkarmaz ama yine de başkasına yük olma fikri beni hep rahatsız eder.Sağ olsun  kimse bakarken bişey demiyor ama ben işte rahat bir insan hiçbir zaman olmadım
mert kuşunu bu sabah uyandırmak eziyet oldu normalde sinek vızıltısına uyanan oğlum neler yaptım uyanmıyor bu durumda bende biraz vicdan yaptım keyfim için çocuğu kaldırıyorum diye ayyy ne kadınım bir rahat yok hep kendimi kasıyorum ben çabuk yaşlanırım bu gidişle.

Bugünkü ilk dersimizi işledik.



Teğelleri öğrendik bilenler biliyordur ama ben bir hevesliyim sormayın ne mola verdim ne de kimseyle tam anlamıyla tanıştım ,oradakiler kaynaşırken ben işimi ciddiye almış yapıyordum:)



işte ilk dersin sonucu:)
İnşallah devamını getirip gidebilirim çok istiyorum çünkü.



Bu arada Mert ile babası konuşuyor;
-oğlum bu ne?
-fiy (fil) baba
-aferin oğluma 
-baba fiyleyin hoytumu çok büyük 
-evet oğlum
-baba hep süyüc(sümük)dolu hemde çok ıyyy
-:))
Sevgiler

46 yorum:

  1. hadi hayırlı olsun kursun gelin hanım:) annem dikiş öğretmeniydi benim okulu bırakınca bir sürede dışarıya dikiş dikmişliği çoktur. Teyelleri babamla bana yaptırırdı hep..nerden geldi aklıma şimdi:) çok iyi yapmışsın...öperim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaaa bugünlerde kiminle konuşsam ya annesi ya babası terzi hay allahım bi benim yanımda yöremde yok:)
      ayy ona teyel mi deniyor ben teğel yazıp durmuşum:)):((
      canım gelinim sağolasın bende seni ve oğlunu öperim

      Sil
    2. yok yaaa teyel mi, teğel mi bilmiyorum...nasıl okuyorsan öyle yazmışım:) doğrusu nasıl hiç bilmiyorum yani:)))

      Sil
    3. yok canım yaa teğel mi, teyel mi doğrusu nasıl bilmiyorum:) nasıl okuyorsam öyle yazmışım işte:)

      Sil
  2. Hayırlı olsun canım :) inşallah sonuna kadar aynı heyecanla devam edersin !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şulecim çok sağol inşallah inşallah:)
      sevgiler

      Sil
  3. hayırlı olsun canım kursun...hocalar işini ciddiyetle yapan öğrenemeyi isteyen öğrencileri her zaman daha çok severler benden sana bir tüyo:))

    mertide öperemm çok tatlı maşalalhh


    senide komacann öptümmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy bana bişeyler öğretsinde :))şaka bir yana istekliyim mukom bilmiyorum belki başındayım daha sıkılırsın diyen de çok oluyor ama şimdilik mutluyum bakalım hayılısı olsun inşallah.
      seğolasın bnde seni öperim.

      Sil
  4. Birgülcüm hayırlı olsun, İnsanların işleri inan hiç bitmez,hayaller, istekler hep ertelenir durur, senin namına çok sevindim. Çocuklarımız hep annaanne, babaanneleriyle büyüdüler merak etme, onlar severek bakıyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nuran resmini koymuşsun ama çok küçük hiçbirşey anlamadım gözüm ağrıdı bakayım derken:))
      sağolasın.eminim öyledirde benim kendimi kaskamdan kaynaklı bazı şeyler ne yapsam da aşamıyorum işte:(
      sevgiler

      Sil
  5. Hayırlısı olsun inşallah devamını getirirsin,annelerinde kendine biraz zaman ayırması lazım o yüzden nacizane hiç vicdan yapma..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağoalsın aylacım.evet çok iyi geldi bana bu zaman dilimi ama ne bileiyim işte yapı meselesi kendime söz geçiremiyorum.sağolasın yorumun için.

      Sil
  6. negüzel bende bir hevesle başladım ama çocuğa bırakacak sağlam biyer olmayınca olmuyo.herkes bi sorun çıkarınca bende kursu bıraktım o hırsla evde öğrendim kendimce:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok üzüldüm yorumunu okuduğumda :(
      ama kendi kendine öğrendim demişsin ya valla bravo ben bir türlü öğrenemedim:))
      inşallah sen de gidebilirsin şimdi artık gidebilmediğim her kursta aklıma gelirsin sen.
      sevgiler

      Sil
  7. Merhaba, kursa başlamanıza çok sevindim, fazlazıyla duyarlı olduğunuz belli ancak kursa devam etmenizi isterim gerçekten bırakmayınız lütfen. Mümkünse tabiki.. İşte insan duyarlı olunca hem kimseye yük olmak istemiyor hem de bir yandan insanın ömrü geçip gidiyor bunu da düşünmek lazım, istediklerimizi çok fazla ertelememeliyiz bence, selam ve sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok istiyorum ama şimdiden gelecek haftayı nasıl atlatacağımı oğlumu kime bırakcağımı düşünüp duruyorum ama çözüm henüz bulamadım inşallah bulabilirim.evet dediğin gibi ömürde bir yandan akıp gidiyor o yüzden şartları ve kendimi zorluyorum.
      sevgiler benden bu güzel yorum içinde teşekkür ederim.

      Sil
  8. Harika bir iş yapmışsın Birgülcüm, darısı benim başıma ben de dikiş kursuna gitmek istiyorum. Yük oluyorum diye de üzülme lütfen haftada iki gün kendin için bir şeyler yapıyorsun ne güzel ve şanslısın etrafında seni seven insanlar var. Kolay gelsin, Mert kuzusunu öpüver benim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın fadişim inşallah .kendim ne kadar istediğimi gittiğimde ne kadar mutlu olduğumu bildiğim için dualarım seninle.
      çok şükür allaha allah eksikliklerini göstermesin inşallah.
      öperim ne demek.
      sevgiler fadişim.

      Sil
  9. Çok iyi yapmışsın, çocuklu olunca daha bir kıymetli oluyor böyle aktiviteler, zaten pek hamarattın, bakalım kurstan sonra neler yapacaksın :)
    Diyalog şahane ama haklı da çocuk bi yerde, o hortum dediğimiz burun neticede :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağoalsın esracım hamarat dediğin için ayrıca teşekkürler:)
      ıyyyyy hakikaten:))
      sevgiler

      Sil
  10. Kursun hayırlı olsuuuuuun. Başarılar dileriiiim. Öğrendiklerini de paylaşırsan seviniriiiiim. Sağlıkla kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağoalsın çok teşekkür ederim.:)
      ne demek aktarabildiğim kadar aktarıcam inşalah.
      sevgiler efendim:)

      Sil
  11. İSMEK kurslarını internet aracılığı ile takip ediyorum tam anlamıyla profesyonel bir kurs programları var ve sonuçları hep harika. Kendim gitmiş gibi çok sevindim, inşallah devamı gelir, gelir gelir kesin gelir. Başarılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben hamileykende stilistlik kursuna da gitmiştim çok güzeldi.sağoalsın güzel yorumuniçin.inşallah dediğin gibi olur.
      sağolasın
      sevgiler

      Sil
  12. Nekadar güzel, Ben de yıllardır istememe rağmen gidemiyorum, senin adına çok sevindim, Hayırlı olsun,..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. offff :(
      inşallah sizde gidebilirsiniz inşallah.çok sağoaslın çok teeşkkür ederim.
      sevgiler

      Sil
  13. hayırlı olsun sevdiğin bir işle uğraşmana çok sevindim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağoalsın çok teşekkür ederim:)

      Sil
  14. Bence peşini bırakma Bigom. Üç hafta idare edecektin bak yarısını geride bıraktın. sonra annene emanet edersin paşemoyu.
    ben çok imreniyorum kurslara. kursa gidenlere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh nilhanım bir bilsen şartları nasıl zorluyorum ama inşallah olacak.
      inşallah sende gidersin be mucizem nilhanım.
      öperimm

      Sil
  15. Ne iyi yapmışsınız sizin içinde iyi olur hem bir değişiklik olur hem güzel şeyler öğrenirsiniz.oğlunuzu bencede kafaya takmayın onlar sonuçta sizin sevdiklerinizde kalıyor hem ona hem size bir değişiklik oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler olumlu güzel yorumunu için.umarım gidebilirm umarım benim içinde iyi olur.
      sevgiler

      Sil
  16. hayirli olsun canim ya ne guzel valla, bende isterdim gitmeyi. ogrendikelrini burda paylasirsan haarrikkaa olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek inşallah anlatılacak şeyeri dilim döndüğünce anlatırım inşallah.darısı başına biliyorum sen de çok isteklisin
      sevgiler

      Sil
  17. ay ne guzel bende gidebilecek miyim acaba bu kurslara,sanırım sevde de okula başlasın anca o zaman:)güzel güzel ciciler dikersin bizde görürüz inş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah gidersin arkadaşım inşallh caı gönülden dua ettim:)
      inşallah baklaım neler yapıcaz heyecanla bekliyorum bende.
      sevgiler

      Sil
  18. ne iyi yapiyorsun Birgülum.Helal valla.
    hadi bakalim hayirli olsun.

    Valla Mert ben de simdi düsündüm de iyyy yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın aslım canımmm.
      :))dime yaaaa ııyyyyyy:)

      Sil
  19. Bigocum, senin bu durumun yani hassalığın tamamen "yaygın anksiyete (endişe) bozukluğu denen bir psikolojik rahatsızlıktan kaynaklanıyor. Telaşlı kadın sendromuyla birlikte seyrediyor çoğu zaman ve tedavi edilmezse ağır depresyona kadar gidiyor. Bu konuyla ilgili olarak okuduğum "telaşlı kadın sendromu" isimli kitapta okumuştum ve çok detaylı anlatıyordu. Bende de yaygın anksiyete bozukluğu maalesef yıllardır var ve çoğunlukla tedavi görmek zorunda kalıyorum. Ancak gençsin ve mutlaka bir psikiyatriste görün derim ablacım. Sevgiyle kal, dilersen yorumumu yayınlamayabilirsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıkcası yorumu okuduğumda şaşırıdm nerden çıktı yada böyle hissetmene neden oldu diye kaydı tekrardan okudum.
      Ama şiddetli olmasa da sanırım (bir tarattım nette nedir ne dğildir dediğin rahatsızlık diye)biraz belirtileri var ki bu yorum bile beni husursuz etmedi değil.ama bilinçli olmaktada fayda var bu konuyu biraz araştıracağım bakalım.teşekkür ederim yorumun için.
      sevgiler

      Sil
  20. ohh keyfine diyecek yoktur artık senin dimi...
    hayırlı olsun...
    gerçi kursa gitmedende çok güzel şeyler dikiyordun ben çok beğeniyordum valla şimdi artık daha da güzelleri gelicek dimi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deme neclacım ama bu hafat bırakacak henüz kimseyi bulamadım o yüzden biraz içim pır pır gidemiyebilirim diye:(
      sağolasın neclacım çok teşekkür ederim yorumun için.
      sevgiler

      Sil
  21. OO bu kurstan sonra neler dikeceğini çok merak ediyorum...
    Kolay gelsin Bigo'm ,inşallah dilediğin gibi olur kursun.Anneciğin gelince imdadına da yetişir Mert konusunda ...
    Ben camcı olayım sen de dikişci , yuvarlanıp gideriz :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  22. Hayirli olsun,umarim cok keyifli gecer ve mutlu olursun ;)

    YanıtlaSil
  23. umarım çok güzel şeyler dikerseniz bizde sizi takip ederiz....insan yeterki istesin...çok takdir ettim sizi

    YanıtlaSil
  24. Sen bunu biyiyonmuu :)
    Bayıldım o muhabbeti biliyorum cocuklar arasında 2 dakıka sonra kuslugu unutmaları.Dediğiniz gibi Allah herkese nasip etsin.İzlemedeyım bundan sonra bende beklerım bloguma begenırsınız umarım.:)

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)