Sayfalar

16 Eylül 2012 Pazar

BURALARDAYIM,BUNLARI YAPMAKTAYIM



Öncelikle şehitlerimize allahtan rahmet diliyorum yakınlarına ,annelerine sabır.Üzerine ne söylenir-yazılır bilemiyorum ama çok zor tahmin edebiliyorum :(
(uzun zaman oldu yazmayalı birazda yazamamın sebebiydi şehitlerimiz,utandım bir şeyler karalamayı burada )

*****************************************  
Konuşacak takati bulamıyorum kendimde zira yazmaya da ,o yüzden ben resimleri koyayım üstünden anlatırım ne olduklarını ve de neler yaptıklarımı;(benimde canım sıkkın bu aralar değişmeyceğini bildiğim şeylere kafayı takıyorum ,kendimi de değiştiremiyorum yada değiştirmek istemiyorum yada bilmiyorum yani kafam karışık bu aralar,neyse..)



********************************************
Oğlum artık tuvalet alışkanlığını tamamen edindi ve de getirisi olan el yıkma alışkanlığını çok severek yapıyor ama her seferinde 15 kiloyu kucağıma alıp yukarı kaldırmak artık belimi zorluyor,bizde tabure arayışına girdik hani banyo taburesi diye satılan beyaz oturağı aldık ama bizim banyoyu normalden yüksek yaptıkları için oğlum yine musluğa uzanamadı.Bu seferde illa ben yıkayacağım diye tutturunca ve de böyle yüksek bir tabure bulamayınca iş başa düştü.
Eşim bu kasaları getirmiş iki kasa var fakat bir tanesi bir sırası kesilip birbirine sıkıca bağlandı.
 Çok rahat oldu böylesi ama görüntü çirkindi bu sefer
  nasıl yapılırı düşünüp elimdeki kumaşla denemek için bu kılıfı diktim
 şimdi dikebildiğimi gördükten sonra güzel bir kumaşla yenisini dikebilirim

               ***************************************

bu resmi ben görmeden Mert çekmiş şimdi resimleri yüklerken gördüm.
Eeee diyeceksiniz bize ne

 olur mu size ne:) 
Öncesi -sonrası fotonun malzemesi bu resim.
Üzerimde eşofman altı çok eski ama görünürde bir defosu da yok  evde rahat ettiğim ancak artık sıkıldığım için oğlumda
giysin birazda o sıkılsın diye bu eşofman altını yaptım.

bilerek biraz uzun kestim paçalarını gelecek seneye rahat olur.En azından ben mutlu ,eşofman benden kurtulduğuna mutlu ,oğlum yeni bir şey giydi diye mutlu ,işte böyle mutlu mutlu geçinip gidiyoruz(her gördüğünüze ve söylenene inanmayın!)
Mert'e gül dedim resmini çekeceğim o da biraz fazla kasmış:)


****************************************************
Kışlık için hazırlıklarda tamam


Domatesleri pişirip konserve yaptım.Bamyayı domatesle biraz kavurup buzluğa,taze fasulyeyi de yine domatesle biraz pişirip kavanozlara koydum

umarım kışa çıkar çünkü hep bir aksilik çıkıp kışa bunları yemeden çöpe atıyorum.Ama bu sefer  umutluyum hadi göreyim sizi ,dayanın kışa burda ne kaldı:)

                                                 

         ********************************************

Geçtiğimiz 10 gün annemler deydik mert ile.
Annemin gözü  lazerle ameliyat olmuş ve 15 gün buhara ,toza vs çıkmaması  gerekiyordu.Ben de anneme yemek yapmak için gittim ve 10 gün kaldım.

annemler deyken okul malzemeleri görücüye çıktı tüm marketlerde bende Mert'e bir şeyler alırım diye gittiğim marketten kendime aldıklarım ki daha da resme girmeyenler var.Oğluma da aldım canım merak etmeyin :)

Annemler de canı sıkılan mert'in yan komşuya sataşması ve dip köşeyi keşfe çıkması.

*******************************************************


Can sıkıntısı bu sefer beni vurdu ve ortaya bu kurabiyeler çıktı.Hııı tarif mi?
                                                     İşte burada


İyiki de yazacak takatim yokmuş:)

33 yorum:

  1. kışlıklarınızı afiyetle tüketirsiniz umarım, Mert'in çektiği foto ise çok güzel olmuş....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah nasip olur:)
      çok teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Hepisi birbirinden güzel ( hangisine yorum yapacağımı şaşırdım bende :)))))))))))))))
    eşofmanını güle güle giysin Mert paşa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ilknur sen merhaba de yeter:)sağolasınn

      Sil
    2. merhaba ve öperim ayrıca :))))))))))))))))))

      Sil
    3. merhaba güzel arkadaşım canım ilknurum merhabaaaaaaaaaaaa
      bende bende öperim:)

      Sil
  3. Bigocum ellerine emeğine sağlık, doğrusu çok hamarat buldum seniii :)
    Dikiş,yemek,hobi, anneye yardım, ev işleri.... daha ne olsun, öptüm seniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu sen mi diyosun banu abla?hamarat hatunların piri:)
      bende seni öperim
      sevgiler saygılar efendim

      Sil
    2. Banu ablaya katılıyorum kesinlikle, helal valla :)

      Sil
  4. Marifetli annenin elinden gelmeyen yok maşallah :)
    Annene de çok geçmiş olsun.
    Öperim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın .çok sağol şimdi iyi şükür.
      sevgiler

      Sil
  5. Biraz neşelen bigocum. Ne güzel işte bak dikişler dikmişsin, kışlık konserveler hazır sen benden de hamaratsın. Annene geçmiş olsun, bende 2 haftadır annemle birlikteyim. Allah ömür versin,Onlar bizim baş tacımız. Oğlun büyümüş maşallah öpüyorum sizi sevgiler;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neşeliyim merak etme:))aaa sen niye annendesin ki kötü bişey yoktur umarım?
      evet büyüyor dışardan bir göz daha net anlayabiliyor sanıyrım:)
      sevgiler bizden

      Sil
  6. Ooo ne çok konu birikmiş, biz de zevkle hepsini okuduk, ellerinize sağlık. Tabure çok iyi fikir;), üzerine dikilenle son derece cici olmuş, öte yandan kışlık hazırlıklar da yapılmış tamamdır; İnşallah bu seferkiler tutar, benim de öyle arada tutmayan domates sosları oluyor. Bu sefer umarım uzun süre dayanırlar, selamlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın ne mutlu bana:)inşallah tutarda yeriz ne diyeyeim:)işimiz allaha kalmış:))
      sevgiler

      Sil
  7. Tesadüfen bulduğum blogları seviyorum sürpriz ve güzel oluyorlar tıpkı sizinki gibi Selamlar çok güzel her şeyden var, gez gez dop dolu herşeyden buldum biraz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için.iadeyi ziyarete geldim güzel bloğunuza:)

      Sil
  8. hoopp , noluya ya, ne zaman bunca hamarat olduns en bakiim.. tamam biliyorum hep hamarrattın da bunca değildin sanki.. harikasın be Sezom Bigom:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi sen eşyalar için sevinçlisindir müminecim nedese cevap yerine mutluluğunu paylaşmak istedim:)
      eehh bişeyler yapmaya çalışıyorum işte:)

      Sil
  9. Birgülcüm maşallah döktürmüşsün, ne çok şey yapmışsın oğlan da daha da bir büyümüş, ona da bir maşallah, öp benim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyüyor be fadişim bizde yaşlanıyoz mu ne ?nedense aklıma ilk bu geldi:))
      öperim sende denizi öp lütfen

      Sil
  10. Annene de geçmiş olsun canım, acil şifalar.

    YanıtlaSil
  11. Süper daha ne olsun. Bir sürü iş yapmışsın. Sağlıkla kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dilek çok sağol görüşmek üzere:)

      Sil
  12. sezom, maşallah neler yapmışsın, pijama fikrine de bayıldım süper olmuş =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mekilam çok teşekkür edrim çok sağolasın.

      Sil
  13. Öncelikle size ulaşabilmiş olmaktan dolayı çok mutluyum.
    Yazınız çok içten ve sohbet ediyormuşuz gibi.
    Aldım simitlerimi geldim çaya.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmm sizin güzel hikayenizden sonra burası sönük gelmesin:)
      bundan sonra görüşmek dileğiyle:)
      sevgiler

      Sil
  14. Sen pek hamaratsın demiş miydim daha önce? Puf süper olmuş ama asıl o eşofman altı nasıl küçültüldü onu anlamadım!
    Bir de tatlı krizindeyim şu aralar, o kurabiyelerin görüntüsü feci iştahımı kabarttı sanki çok lazımmış gibi :(
    sevgiler sezobigom..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım şiir konuşmalı arkadaşım:)
      sağoalsın.öyle o birden küçüldü işte:))
      aman sorma bu aralar benimde yememem lazım ya işte habier yapıp yiyoz.
      esracım çok sağol uğradığın için.

      Sil
  15. Bigom sen neler yapmışsın canım ya? vallahi eline su dökemem hamaratlıkta. Ellerine sağlık canım.
    Bir de kadınım diye geçiniyorum peehh.

    YanıtlaSil
  16. bak hele bak ne diyo nilhan hanımcım senin okuduğun kitaplarını binde birini okusam diyorum bende seni okuyunca valla bak:)

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)