Sayfalar

10 Ağustos 2012 Cuma

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN MELEĞİM










Allaha binlerce şükürler olsun iyi  ki varsın ve benimsin.
Hayatımın AŞK 'ı ,o kadar çok şey var anlatmak istediğim ,öyle içim çoşuyor ki seni düşününce şu an bile ne yazayım diye düşünürken gözlerim doluyor .
İyi ki varsın meleğim iyi ki ,allaha ne kadar şükretsem az seni bana verdiği için. 
Resimlere bakınca hem seviniyorum büyüdüğüne hemde üzülüyorum o günleri özlediğimi düşünüp.

SENİ SEVİYORUM hayatımın en önemli varlığı,gözümün nuru Allah hep iyilerle karşılaştırsın seni canımın içi.

                                                                                                              

66 yorum:

  1. Sağlıklı,mutlu,başarılı nice yılları olsun yakışıklının.
    İYİ Kİ DOĞDUN YAKIŞIKLI PRENS...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevtapcım sağolasın darısı seninkilerin başına:))

      Sil
  2. uzun, sağlıklı, mutlu bir ömrü olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sağolun:o:)

      Sil
  3. oyy kuzum benim,coşsun için çağlasın ,bunalr en güzel zamanları anneliğin...
    iyi ki doğmuş Mert paşa , iyi ki seni seçmiş konmuş kalbine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilknur şükür sebeim o benim iyi ki beni seçmiş çok seviyorum çok:)sağolasın arkadaşım

      Sil
  4. Allah bağışlasın, hayırlı evlat olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok sağolun:)

      Sil
  5. aminnnnn canımmm aminnn:)
    bende dün senin oglanın ne kadar ciddi bir duruşu olduğuna bakıyordum valla maşalh kuzuna o yaşta bile asaletli bir çoçuk allah daha nice doğumgünlerini beraber kutlamayı nasip etsin sezomm ve de minik bir kız çoçugu evinizi şenlerdirisn bu sene

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tespitin doğru yaşına göre biraz fazla ciddi bazenn:)sağolsasın mavii kuşum ne diyim bari duana amin diyeyim sırf sen dua etmişsin diye :))AMİN(gerçi korkuyorum ama:()

      Sil
  6. nice mutlu yıllara sağlıkla inşaallah,doğum günün kutlu olsun yavrucak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok sağolun:)

      Sil
  7. mutlu yıllar oğluşumuza..allah mutluluğunuzu,huzurunuzu,aşkınızı artırsın,daim etsin ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin amin.Çok teşekkürler sağolasın

      Sil
  8. Duygularini paylasarak; nice yaslar diliyorum. Iyi ki dogmus annesinin biricik pasasi... seninde dogurma gunun kutlu olsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın.evet bugün benim doğurma günüm:)kendim içinde kutlamalıyım:))
      teşekkürler

      Sil
  9. Doğum günü kutlu olsun küçük beyin,mutlu yaşları olsun inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın darısı kızını kuçağına alıp seninde kutladığın günleri görmeye:))
      teşekkür ederim

      Sil
  10. nice mutlu güzel senelere...
    iyiki doğdun MERT....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neclam sağolasın canım benim çok sağolasın

      Sil
  11. Doğum günü kutlu olsun annesi,hayatı boyunca hep güzel insanlarla karşılaşsın.Yüzü gibi bahtıda güzel olur inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin amin aylacım.çok sağolasın çok teşekkür ederim:)

      Sil
  12. Önce Aminn diyeyim bittiği yerden senin cümlene.
    Nice yıllar yakışıklıya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebrum çok teşekkür ederim.çok sağolasın canım benim

      Sil
  13. Bütün dualarına amin canım, doğum günü kutlu olsun kuzuşun. Maşallah ne hızlı büyüyor değil mi daha dün gibi diyorsun doğduğu gün. Bir ömür boyu mutluluk sağlık dilerim Rabbimden. Amin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fadişim değl mi ne zamn büyüdüler hep konuşuyoruz bunu.sağolasın canım benim :)

      Sil
  14. Bigom ne güzel kolaj hazırlamışsın.Bayıldım.

    Rabbim nice güzel yıllar versin paşemona.
    Doğum gününüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim alelacele anca bunu yapabildim.sezo kahve ister mert uyumak ister annede bu yazıyı yayınlamak:)
      sağolasın nilhanım mucizem:)

      Sil
  15. Bigom biz biraz tuhaf annelermiyiz benimde okurken gözlerim doldu:((((
    Amin canım Allah hep iyilerle karşılaştırsın yavrularımızı ana oğul mutlu uzun yıllar hep beraber lursunuz inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep tuhaf olalım o zamn:))başka türlüsü bizi kesmez:)
      çok sağol manolya çok teşekkür ederim:)

      Sil
  16. Mutlu, huzurlu yıllar diliyorum yakışıklı prensime ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım cananım sağolasın canım benim:)

      Sil
  17. doğum günün kutlu olsun Sezo.. Annenle, babanla nice mutlu yıllara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın çok teşekkür ederim:)

      Sil
  18. asmin amin.. Rabbim uzuuuuun, sağlıklı, hayırlı ve bereketli bir ömür nasip etsin.. öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müminem canım sağolasın canım benim:)

      Sil
  19. OĞLUNA UZUN SAĞLIKLI ÖMÜRLER DİLERİM DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUNNN BİGOCUM BENİM YERİMEDE OĞLUNU KOCAMAN ÖP SEVGİLER:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa nuran gelmiş:))nerelerdesin yahu:))
      sağolasın öperim ni dimek:))

      Sil
  20. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sağolasın:)

      Sil
  21. aminn canım , allah acılarını göstermesin yavrularımızın nice mutlu yıllar sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin amin suzancım.sağolasın çok teşekkür ederim:)

      Sil
  22. uzun ve güzel bir ömrü olsun,hep güzel günler yaşatsın size...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgim sağolasın arkadaşım çok teşekkür ederim:)

      Sil
  23. maşallah... resimlerden büyüdüklerini farkediyoruz anca yoksa hala bebekler benimkilerde.. rabbim uzun ömürler versin inşallah sağlık ve sıhhatle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resimlere bakınca bariz ortaya çıkıyor büydükleri yoksa hala bebek benim gözümde de:)sağolasın şulecim çok teşekkür ederim

      Sil
  24. allah nice nice mutlu yaşlar nasip etsin.. doğum günün kutlu olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok sağolasın:))

      Sil
  25. canım nice nice mutlu yaşlara olsun inş...
    zamn öyle hızla akıp geçiyor ki 18 yaşına geldiğinde de aynı şeyi düşünceksin çok çabuk büyüyorlar malesef...

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mukom tabi seninkiler büyük iyi biliyorsun ama yine deeminim senin gözünden yine küçüklerdir dimi?:)
      çok sağolasın mukom

      Sil
  26. Nice mutlu yaşları olsun yakışıklının :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok sağolun:)

      Sil
  27. Doğum gününüz kutlu olsun. Sağlıklı, huzurlu, mutlu uzuun bir ömrü olsun sizlerle beraber ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ülker darısı başınıza:)çok teşekkür ederim çok sağol:)

      Sil
  28. nice mutlu yıllara ömrü uzun şansı bol olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. balım böçüğüm sağol:)çok teşekkür ederim:)

      Sil
  29. Mert Paşa iyi ki doğmuş nice mutlu yıllara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatmacım yeni gelinim sağolasın çok teşekkür ederim:)

      Sil
  30. canım, birlikte nice güzel yıllara...

    YanıtlaSil
  31. Nice senelere saglikla mutlulukla insallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şeymam teşekkürler sağolasın:)

      Sil
  32. Dogum gununuz kutlu olsun.
    Tüm güzellikler Mert´in olsun.
    cok öpüyorum ikinizi de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslım nihayet çıktın ortaya:)sağolasın canım benim:)

      Sil
  33. Canım benim. :)

    Doğum günü kutlu olsun, sevgi, sağlık ve mutlulukla büyüsün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hobim vaktim sağolasın canım çok teşekkür ederim:)

      Sil

elleriniz dert görmesin:)