Sayfalar

28 Ağustos 2012 Salı

BAYRAMI BİTİRDİK SIRA İZİNDE


Sezo'nun senelik  izninin geri kalanını bayrama ekledi ve onun evde olması demek benimde bilgisayardan uzak olmam anlamına gelmekte çünkü nefret ediyor bilgisayar başında zaman geçirmeme.Yapacak bir şey yok, bende onu kırmamak adına telefondan idare ettim. Yaptıklarımıza gelince ilk foto bayramın ilk gününden ziyaretler bitmiş eve dönüş anı.



 Bizim fazla ziyaret yapacağımız kimsemiz olmadığından ilk gün bitmişti ziyaret olayı.Bizde bayramın 3. günü ne yaptık 






Babaanneye gittik (hoş bu resim beni pazardan gelmemi beklerken çekildi ama olsun:)

Ve halı yıkadık:)
Yıkanması gereken halılar  kirli olmasından ziyade  yeni olduklarından  çok tüy döküyordu kışın zor tahammül ettiğim bu olaya yıkayarak giderdiğimi sanıyorum.
 Bahçe içinde müstakil evi var  kayınvalidemin bir gece de orada kaldık  ,yemek işi böyle pratikti ,ne varsa koyup türlü yaptık.Odun ateşinde olması tadını acayip güzelleştiriyor bu bir gerçek.
Bizim ki tavukları görmüş
-Anne buylar tavuçlar yanındakileyde çocucları
-:)


          *****************************************************************

Ertesi gün annem gözünden lazer ameliyatı oldu onunla beraber hastaneye gittik.Şükür şuanda çok iyi ve faydasını gördü.Gerçi bir ara benim  ödümü patlatmadı değil hani.Annemle sabah 11:00 gittiğimiz hastaneden 15:00 de eve geldik.Benim eve gelmem 17:00 olmuştu dayanamayıp annemi aradım 
-anne nasılsın nasıl oldun(biraz ağrısı vardı)
-iyiyim merak etme
-peki anne hiç fark ediyormusun  görmende 
-fark etmem mi?mesela önceden karşımda asılı duran saati gözlüksüz göremezken şimdi direk görebiliyorum
-ayy çok sevindim
-dur sana saati söyleyeyim ,saat 1 çok net görüyorum
-?????????:((  dumur oldum nasıl ,ne söyleyeceğimi bilemedim çünkü saat 17:00
-ayy bigo ne güzelmiş gözlüksüz görmek
-:(((( şeyy anne saat ama 17:00
:))) annem bu arda kahkaha atıyor ,bigo bizim saat durmuş ,merak etme görüyorum:)
Aklım çıktı bu kısa zamn içinde:) 

      ***********************************************************************

Eve geldik bir gün evde zaman geçirip ertesi gün pikniğe gittik.

Çok güzeldi,oğlum o kadar oynadı ki sırılsıklam oldu ama pes etmedi





Bir ara ayağımda sallayarak uyuttum ama 10 dakkika sonra uyandı ve
-anne çok güyüytülü buyası
-:(




Vee mert in demesiyle  "pop" oynamaya devam.




              **************************************************************

Sonra birgün ara verip ver elini EMİNÖNÜ

 Trenden inerken beni çek diye dil döktüm sezo ya .Yaaaa ne gereği var diye bir başlıyor cümleye sonu gelmiyor ama bana da kıyamıyor:)hehe



Üzerimde ki eteği ben diktim.


Çok sevinçliyim hoş kolay oldu dikdörtgen bir parçayı birleştirip lastik geçirdim birde yırtmaç bıraktım o kadar.



Mert 'in tanıdığı bildiği hayvanları yakından görmesi
.

Eminönüne  gitmeden erzak yüklemesi yaptık(su,gofret,çubuk kraker vs)


(bir sene önceki benzer pozumuz burada )
Biz yeriz kuşlar vermeden olur mu?
Olmaz, oğlum buğdayları tek tek vermeye çalışması biraz kuşları oyalasa da sonra avuçla atmayı başardık:)
 Canımmmm İSTANBUL "um çok güzel bir şehirsin sen ya.


Deniz havası çarpmış mert 2 saat böyle uyukladı.İyi ki arabasını götürmüşüz.uzun zamandır kullanmıyorduk çünkü.
Bu da mert ile bizim ganimetlerimiz teşekkürler canım SEZOm



                           ve de canım oğlum iyi ki varsınız.


Kimsenin bloğuna uğrayamıyorum en üstte ki nedenden ötürü ama az kaldı zira iznimiz bitiyor:)

24 yorum:

  1. dolu dolu bir tatil olmuş...Annene de geçmiş olsun bu arada:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın çok teşekkür ederim:)

      Sil
  2. çocukların herhali güzel ama uyurken bir başka oluyorlar,maşallah.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hemide sessiz bir ortamm ohhhhh miss:)

      Sil
  3. Anneciğine çok geçmiş olsun. Dolu dolu ve yorularak geçmiş günleriniz. Sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağoalsın dilekcim.sevgiler saygılar efendim:)

      Sil
  4. Bigom itiraf ediyorum bu posta annen damgasını vurmuş :) çok güldüm ben ya. Geçmiş olsun cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilhanım çok tırstım bir bilsen:)çok sağol canım benim.

      Sil
  5. İstanbul'u iyice özlettirdin bana sağ ol :) annenin olayına da çok güldüm .Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))))sen bulunduğun yerde hiç yabana atılacak gibi değil hani canım benim:)
      şimdi bende gülüyorum da o gün çok korktum:)
      sevgiler

      Sil
  6. bir anı boş geçmemiş, güzel bir tatil olmuş.İyi eğlenceler, görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. noblesse çok teşekkür ederim sağolasın.

      Sil
  7. Ne tatlı annen varmış senin öyle.Öptüm ellerinden iyi olmasına çok sevindim.Eminönün de bizimde çok pozumuz var öyle küçüklükten bu yana.Güzel İstanbul'um.Eteğinde çok yakışmış canım güle güle giy,ellerine sağlık.Zayıf olunca guzel duruyor hersey.Fotoğrafların hepsi harika,bayılıyorum mutlu aile fotoğraflarına canım.Allah hiç bozmasın.İnşallah bir gün beraber gideriz Eminönü'ne.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))annem alemdir biraz:)
      inşallah çıkarız belki belli mi olur?
      güzel yorumun için teşekkür ederim:)

      Sil
  8. çok şeker olmuş bu canım ya maşallah... buarada etekde çok güzel duruyor ellerine sağlık...
    sen bu işi çözdün artık ...
    ben daha makinemle barış imzalıyamadım ya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın neclacım .yok çözmedim ama azmettim biraz biraz yapmaya çalışıyorum işte:)
      doğru sende de vardı dimi ee bir el at belki bişeyler çıkar ortaya:)

      Sil
  9. birgül dolu dolu post olmuş olmasınada ben başka bişi diiicem:)) türkçeyi katlede katlede yazıyorum.maşallah sana cillop gibi hatunmuşsun haberimiz yokmuş:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süle serpil:)
      vayyyyyyyyyy bunu söyleyeceksen katlet gitsin türkçeye sana kurban olsun:))

      Sil
  10. cok guzel bir gun olmus. Annene gecmis olsun :)
    Blogunun en yeni takipcisiyim

    Sevgiler

    http://www.stylishtimes.net/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.
      bende ziyaretinize geldim :)

      Sil
  11. canım ya bende öyle birşey dikmek istiyorum can sıkıntısından..
    nasıl diktin makine ile değilmi
    valla gülme hiç bilgim yok öğrenmeye çalışıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet makineyle.yok gülmem ben de çok çektim öğreneceğim diye nereler baktım bilsen.
      dikdörtgen bir parcayı yanından birleştiri beline lastik geçirdim bu kadar:)

      Sil
  12. Cok guzel bir paylasim ve foto lar harika :)) Ustelik marifetliyizde ..etek guzel olmus:))
    Umarim guzel bir tatil olmustur..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel sözler-yorumlar için:)
      sevgiler bizden

      Sil

elleriniz dert görmesin:)