Sayfalar

13 Temmuz 2012 Cuma

BOŞLUK BİR AN BIRAKMADIM KENDİME

Merhabalar blog alemi,en son yazımdan sonra koşuşturmam bitmiş, rahatlamış bir bigoyla karşı karşıyayız.Neler yaptım neler ,mesela;

-Günümü yaptım çıktı aradan artık ben gezeceğim ve de yiyip içieceğim:)




Güne gelen çocuklar, bu kadar uslu durduklarına bakmayın ilk saatler:)Valla gidip aşağıdaki komşuya durumu açıklayıp bir günlük beni idare etmesini isteyecektim ki evde yokmuş:)ohhhh bir daha ki sefere kullanırım hakkımı.Çok çekinirim birisinin kapıma gelmesine,annem biraz rahat ol onlar çocuk dese de rahat olamıyorum ve kasıyorum tabi çocuklara da işkence çektiriyorum "yavaş,koşma ,lütfen sessiz....................."

Anneleri de çektim de kimi kapalı  ve rahat olmak için saçlarını açtıkları için onları koyamıyorum.Ama çok güzeldi ,kim istemez ki kafa dengi birileriyle muhabbet edip yemenin dibine vurmayı:)
Neler yaptığıma gelince onları yapıp koyacağım sadece blogda yayınlandığımÇizkek  vardı size yazabileceğim.Onu da çilekli yapmak istedim ama bulamadım.Bende bir paket kremanın içine iki paket bitter çikolatayı koyup erittim üzerine döktüm oldu size çikolatalı çizkek:)Tavsiye ederim güzeldi.

*******************************************************************************
-Blog buluşması yaptık kimler mİ?

Kanada  fatihi gülom    ,         yazan anne    canım aslım ve hangi bloğunu bağlıyım hangi özelliğini yazacağımı şaşırdığım .İlknur 'um  . Çok güzeldi çok güldük  çok güzel muhabbet ettik.
 Annem soruyor kimle buluşacaksın diye ,Bende ki hava binbeşyüz:)

-Şey anne ,Kanadadan Gül,Avusturya adan Aslı ve Karşıdan İlknur:)
-sen onları nerden tanıyorsun?
-Blogdan diyorum da kime diyorum ,'kızım dikkat et' sen diyo  başka bişey demiyor:)
Burada da bizi yanlız bırakmak istemeyen  Ülkü bacım:)  Gelmese de ordan telefonla yetti:))


Doğru düzgün pek bir resim çekmemişim allahtan kızlar çekmişti face de yayımlamışlardı.Ya cihan ne hareketli olmuş şaşırdım gecen seneden beri acayip  kilo veren gül ise mucize gibiydi.
İnşallah tekrarı olur diyorum ne diyeyim:)

******************************************************************************
Boş durmadım 10 gün aralıklarla temizlik yaptım.Hem gün için hemde bahar temizliği deyip kendimi haşat ettim ama yine de gezmelerden hobilere ara vermedim.
 Temizliği yaparken bulduğum kalıp sabunları hemen peçeteyle kapladım.Kenarlarına da kurdeleler almıştım fi tarihinden (nedensizce almıştım)yapıştırdım.

 Sadece iki tane kaldı elimde hepsini güne gelenlere dağıttım.Beğenmelerine çok sevindim,isteyenlere 2-3 tane verip gerisini o günün hatırına dağıttım.


Tabi bu kadar değil yaptıklarım dün dolabı karıştırırken yaka kısmını beğenmediğim bir elbiseyi eteğe çevirdim.
 Elbise buydu.

 Üzerine ,bedeni bana cuk oturan bir eteği koyup boyunu ayarladım ve kestim.


 Sonuç beline geçirdiğim lastikle yazın rahat rahat giyebileceğim bir eteğim oldu .Keten olduğu için ayrıca sevdim bu eteği.



Bu kadarla kalmayıp kotumu eteğe çevirdim.Bu sıcaklar beni hep etek(uzun -kısa fark etmiyor )lere yöneltti.  Gogul amcayı taratıp zilyon tane  yapım aşamalı resim ve video görüp "ya allah" dedim.Dedim ama o kadar da kolay olmadı ,kabul ediyorum.
 Her şey kesmekle alakalı düzgün kesmeyince  önce istediğim gibi olmadı ama yılmayıp devam ettim


    ve sonuç;
bu ne ezik bir duruş yaaaaa:)Telefonumla kendi kendimi anca bu kadar çekebildim.Şuan bile üstümde çok rahat çok:)



Yaaaa günlük öyle boş durmuyorum ,boş durmayanları da gezip okuyorum.Şimdi den herkese güzel hafta sonları efendim.

41 yorum:

  1. Abbouw Bigon ne yoğun zamanlar ..Hobilerin de seni takip etmiş ya pes vallahi.Bide bana diyorsun hızına yetişemiyorum diye..Asıl ben bu hobilerinin ve biçip dikme hızına yetişemiyorum..süper olmuş ,yakışmış, marifetlisin vesselam :)
    Dop dolu bir yazıydı ,öptüm canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma:))))))))))))sen nette bir numaraaaaaaaa:))
      bende seni öperim canım ilknurm yine buluşmak dileğiyle:)

      Sil
  2. İnanamıyorum ben Gül ü tanıyamadım. Cihan ı görmesem kim bu Gül diye söylenip duracaktım.Gül diğer yarını kanada da unutmuşsun. Aslı sanki saçlarını değiştirmiş.Daha koyuydu diye hatılıyorum ama yanılabilirim. Ama hiç yabancılık çekmedim. İlknur herzaman ki gibi zaten güzel.
    Bir de senin suratının ortasında şu yazıları görmesek.
    Buluşmanızı kıskandım ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)yarımgül:))))))evet perma yaptırmış.bana da öyle geldi bir de bebiş var biliyosun dimi aslımda :)ilknur gözleri yakıyor zati.)
      o kadar güzellikten sonra bulandırmayayım dedim:))))))))))))
      valla seninle buluşmak da isterdim nilhanım yalan yok.öperim canım benim

      Sil
  3. Sabunlar ve etekler çok güzel olmuş.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok sağolun:)

      Sil
  4. sabunlara bayıldım.süper olmuşlar.etek fikirleride harika.üretmek çok güzel.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet üretmek üreetiğini üzerinde görmek gerçketen zevkli:)
      sevgiler bizden efendim:)

      Sil
  5. E bravo yani, ben yoruldum bu kadar hareketten :)
    Yeni blogger karşılaşmaları... kıskandııım :)
    Kıyafetlerin, sabunların.... harikasııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banu abla hoşgeldin:)aaa bunu sen mi söylüyorsun yaaaaaaaaaa:)bende sana kim geldiyse aahhh keşke bende gidebilseydim diyorum :))
      sen harikasın biz iz sürüyoruz:))

      Sil
    2. Bigooom, birgün geleceksin diye umuyorum, nasıl da mutlu olacağım geldiğinde gör bak :))Öptüm seni :)

      Sil
    3. ahh banu abla biz çekingen bir aileyiz:)eminim oradan geçsek rahatsızlık veririrz diye yandan geçer gideriz:)
      çok sağolasın yüce gönüllülüğünle bir gün herkes o eve misafir olacak bunu da ben diyorum.))benden size öpücükler ve çok sevgiler:)

      Sil
    4. Eğer öyle yandan geçer giderseniz ve ben de bunu duyarsam işte o zaman çok üzülürüm Bigocum :)

      Sil
    5. o zamn "inşallah birgün buluşuruz banu abla "diyeyim:)sağolasın bu güzel ve ısrarlı yorumuna çok teşekkür ederim ve de öperim:)

      Sil
  6. ee süper olmuş bu etekler güzel günlerde giy :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın nilcim görüşmek üzere:))

      Sil
  7. Okurken yoruldum valla şeker, ki ben o kadar hareketli hayatı olan biriyken. Süper keyifler ve sağlıklar sizlerin olsun. Ellerine sağlık yaptıkların da güzel olmuşlar. Sağlıkla kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende şimdi dinlenmeye çekildim zaten:)sağolasın dilek uzun zamn oldu uğrayacağım sana da çok özledim:))

      Sil
  8. maşallah hiç boş durmamışsınız.eteklerin yeni halleri pek güzel ve sabunlar.ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alanay merhaba :)sağolasın çok teşekkür ederim:)
      sevgiler

      Sil
  9. başımı döndürdün ya posta bak kaçyüz tane konu var:))))))
    sezom birincisi çok zayıfsın ya gün diyosun bişey yiyip içedin mi?? nerde gün sofrası kuzum:)) eminimim çoçuklardan birşey kalmamıştır:))
    hep buluşun çatlatın beni burda bende tarif istiyodum bu kadar olur varya şaşıp kalıyorum aramızda ki elektirige inşlh hiç kesilmez:))
    yaptıkların yapıcakların hepsi çok güzel çünkü seni seviyore:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yürü be mavim kim tutar seni:)
      verdin gazı verrdin gazı:))
      gel çizkeki ben yapayım sana:)
      amin amin.ben de beyauuuuuuuu:))

      Sil
  10. Supersin ne deyim..etek elbise ayarlamalari harika, arkads bulusmalari daha bir harika..ustelik cici sabunlar :))) hersey cok guzel olmus..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın çok teşekkür ederim şımarıcam ben bu gidişle:))
      sevgiler bizden efendim:)

      Sil
  11. Aslı'ya hamilelik yaramış, daha da güzelleşmiş maşallah.
    hepiniz çok güzel görünüyorsunuz ;) neşeniz daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok güzel çok:)yakışmış gebelik:)sağolasın arkadaşım:)

      Sil
  12. selam arkadasim .
    iadeyi ziyarete gelmistim ;)
    masaAllah ile birlikte dualarimi sevgilerimi birakiyorum
    muhabbetle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz:)
      sağolun çok teşekkürler

      Sil
  13. Bigocum, benim annem de aynı komikliktedir: Ben 47 yaşındayım ve halen netten bir arkadaşımla buluşacağım zaman uyarır dikkat et diye:)) Annelik işte naapıcaksın:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende pek farklı oalcağımı sanmıyorum ya:))sevgiler:)

      Sil
  14. birgül sen bi tanesin, wallahi bayıldım performansına, hiç detone de olmadın, bizimlesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oley oley finaldeyim yani:))sevgiler aysunum:)

      Sil
  15. ya blog buluşması yapıyosunuz beni çağırmıyosunuz çok adisiniz:D inşallah kanadada avusturyada filan buluşmuşunuzdur.zaten gelemezdim filan derim hiç değilse.dimi ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa meydan da yoksun sonrada çağırmıyorsun diyon allah allah:)
      seninlede buluşalım alıştım ben:)

      Sil
  16. ne güzel dönüştürmüşsünüz kıyafetleri, çok beğendim .Çok güzel olmuşlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok sağolun:)

      Sil
  17. E be güzelim Bigo. Şu elbiseyi mundar edeceğine bana göndereydin ya. Tam aradığım yaka. Cık.. cık..

    Üzgün anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  18. bak şimdi çiğdem ben övüneyim sen mundar de cık cık:)

    YanıtlaSil
  19. Vaaaay Birgülcüm neler yapmışsın böyle valla imrendim hiç boş durmamışsın neredeyse, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)