Sayfalar

22 Temmuz 2012 Pazar

BİZDEN KARELER


HAYIRLI RAMAZANLAR BLOG ALEMİ

Bugünler de bizden kareler ;


 Oğlumu alıp sinemaya gittik .İlk olmasından dolayı önce çok ürktü hatta sesleri her yükselmesinde bana sımsıkı sarıldı.Ona çıkabileceğimizi söylememe rağmen "seyredicem" dedi . Gevşedi ve  de çok sevdi.
Zaten filmin( Buz Devri 4: Kıtalar Ayrılıyor)diğer serisini tv den ve bilgisayardan izlemiş olduğu için sevdiği karakterlerdi.Onun bu ilk deneyiminde yanında olmak beni acayip mutlu etti.Bizim zamanımızda diye cümleye başlamak pek sevimli gözükmese de ben annemle gitme şansımız hiç olmadı (yıllar sonra tiyatroya gittik -belediye tiyatroları çok ucuz bu arada:) o yüzden yaşamadığım-görmediğim ne varsa imkan dahilinde bunu yapmaya çalışıyorum
.Çok zevkliydi onun bu büyümüş haliyle el ele sorunsuz ilk sinema keyfimiz.


 Burada uçurtma uçurmaya babaanneye gittik orası bu açıdan pek müsait.Ama ne kadar başarılı olduk o tartışılır zira hala tartışıyoruz
sezo;rüzgar bir yönden esmiyor ki
ben;     ama ben uçurdum demek rüzgarda sorun yok
sezo ;   uçurtma da iyi değil sanki
ben;      ama ben uçurdum(ama beni duyan yok:)
sezo;     bi daha geliriz (allahım kabul etsene be adam, ama yok:)
 Mert istedi lunaparka gittik desem yalan olacak çocuk bakıyor sezo hadi binelim diyor:)

(3 yaş ve altı çocuklar anne babalarıyla binebiliyor)Üstteki resmi mert çekti ,çektiği milyon tane abuk resim arasından tek hoşuma giden kare:)
 Biz bu çocuğu yanlış mı yetiştiriyoruz acaba ?
Hadi karnım açıktı,çişim var vs anladım da şu kaşı olayı nedir yahu hiç sevmem biri bana kendini kaşıtsın(DUYURULUR BİLMEM KİME) bide bu küçük adam çıktı başıma bende sezo ya pas ediyorum :)heheee(beni dinleyen bir çocuğum var hiç ikiletmez git babana diyorum ,sezo ya zamk gibi yapışıyor:)
Gecenler de çiş olayı tatlıya bağlamışken mert 'e "iste benden ne istersen" dedim(kaşınıyorum biliyorum)
Çocuk düşündü düşündü 'bişey istemiyorum 'dedi
Bende babandan bişey istermisin diye sordum o da "hı hı "deyince telefona sarıldık.
-Baba ben 'koysan 'istiyom
Sezo duraksadı ama benim kadar dumur olmadı.
-peki oğlum akşam geleyim olur, dedi.
BEnde diyorum ki ohh gideriz bir alış veriş merkezine onlar bir korsan maskesi aralar bende fink fink dolaşırım.
Akşam eli boş gelen sezo beni daha da heyecanlandırdı bende hemen "gidelim de bakalım nerede satılıyor "dedim
-Ne satılması bigo ,evde siyah kumaşın hiç yok mu ?dedi(benim planlar suya düştü tabi)
-var :(

Ve sonuç yukarıdaki gibi ,bir hafta boyunca çok da eğlenerek oynadı ve bitti hevesi.
Gerçi korsandan ziyade trabzon oyun ekibiyiz diyen sezo ya hak vermemek elde değil:)

 Sizce kim daha çok eğleniyor?



 Ramazandan önce havalar yeni ısınmaya başladığında kendimiz dışarı atıyorduk işte o zamanlardan bu resim, şimdi yemeği yiyip yatma arasında zamanı hatırlayan varsa beri gelsin.
 Bu da instagram  denen resim arşivimizden .
Face hesabınız var mı bilmiyoruma ama ben bloğumun face hesabını açtıktan ve blog hatunlarını ekledikten sonra çıkamaz oldum.
Eğer face adresiniz  ve twitter(sezobigo) hesabınız buralarda da görüşmek üzer:)



Güzel hafta sonları herkese(sezo çalışıyor o yüzden biz evdeyiz ana-oğlu)







32 yorum:

  1. en çok baba egleniyor sanırsam:)) ne güzel korsan olmuşlar :))
    intisgram ne diye bende merak ediyordum bir bakayım canım:))
    canın oglunla günleriniz dolu dolu geçiyor ne güzel canım bora sünnet oldu onla ugraşıyorum bende öptüm canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bingo:)çakma korsanlar desek:)
      bende yeni öğredim hatta yanlışlar yapmamışımdır inşallah çünkü ingilizce ve bende yeni öğreniyorum:)
      allah askerliğinide göstersin mavim güzel heyecanalr bunlar:)

      Sil
  2. Mertle ne güzel aktiviteleriniz olmuş.

    Bugün büyük kızım ailece sinemaya gidelim dedi. Benim küçük kızımdan dolayı cesaret edemedim. Şimdi baba kız sinemadalar bizde ana kız evde yiz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıkcası planlı proğramlı değildi çoğu bir araya getirip yazınca sanki hiç evde durmamışız gibi olmuş ama değil:)boşver küçüğü de uyut ve uzat ayaklarını geldin face gitisin blog:)

      Sil
  3. Zevkle okudum.Maşallah canım çok uyumlu bir ailesiniz.Babanın korsan fikride süper bende oğluşlarıma yaparım evde kumas çok :D Kaşıma olayına da bittim.Bende pek hoşlanmam.Hele bu sıcakta :S Bende oğluşlarımın elinden tutup sinemaya gıdeceğim günü iple çekiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh demek bu blog yazmak gerçeklerin üstünü örtebiliyor:))
      yap tabi sevtapcım hem onlar onlar oynar sen seyredersin sanırım ikiz olmalarının en güzel yanı:)
      ooyy sıcakda bide dimi:))
      inşallah gidersiniz çok mutluyduk ikimizde darısı başınıza diyeyim.

      Sil
  4. Çok güzel eğlenmişsiniz,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler çok sağolun
      sevgiler bizden

      Sil
  5. Mutluluğunuz ve keyfiniz daim olsun canımcım. Sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dileğim sağolasın hep beraber sağlıklı kalalım inşalalh:)

      Sil
  6. Ne güzel fotoğraflar!
    Sinemaya gitmek çok keyifli olmalı birlikte.darısı başımıza
    sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol :)
      inşallah gidersiniz ana-kız çok zevkli çokkk:)
      sevgiler benden

      Sil
  7. annemle ilk sinemya gittiğimiz gün geldi aklıma.. o kadar sevmiştik ki hemen ardından bir filme daha gitmek istemiştik.. annem de bizi kıramamıştı.. ne kadar uzun zaman olmuş..
    bu güzel günlerin ve her dakikanın içindeyken kıymetini bilin ve hep yazın.. bir gün okuduğunda çok mutlu olacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah oğlumun aklına da kazınmıştır ne diyeyim.umarım birgün bırakmam gerekmez zira bende keyf alıyorum yazmaktan.
      hoşgeldin bu arada:)

      Sil
  8. Bigom hiç boş durmamışsın 7/24 tempon devam ediyor, maşallah ...
    Lunaparkı en çok kim istiyor acaba :))))))))))))))
    Bol bol keyifler tatlım,korsan setine bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok be ilknur'um resimler bir araya getirdi tempo ondan:)
      ben bilemedim sana soruyom:)
      sağolasın canım benim:)

      Sil
  9. Canım senin tempona yetişmek mümkün değil, keyifle okudum;) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yerdenuzağım canım benim seninkinin yanında hafif kalırım bence:)

      Sil
  10. O kaşınma bizde de var. Saltanat gibi. Babadan kızına geçti, kuzuyu kaşıdığımız gibi oda bizi kaşıyor sağolsunn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy ne güzel ifade etmişsin saltanat gib derken:)bizimki cabuk sıkılıyor yoksa baba peşinde çocuğun kaşı da kaşı diye:))

      Sil
  11. beni de bir keyif kapladı sizin keyfinizi okurken Bigom...en kötü gününüz böyle olsun.haklısın blog sohbetleri face de daha yoğun sanki:)hatta aklıma geldi bakayım dedi,burdan izlemeye almayı atlamışım seni:( hemen aldım.öperim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ne güzel iltifat böyle:)çok teşekkür ederim çok sağol.görüşmek üzere o vakit:)

      Sil
    2. ya biz zaten görrüşüyormuşuz ya hayyy allahım ya:))

      Sil
  12. cevap şu an yazamıyor hastam var:(malesef.ama yorumları en kısa sürede cevaplıcam.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Yazilarini gunluk yasaminizi konusmalarinizi ne guzel anlatiyorsun, keyifle okuyor bazende guluyorum...resimler gayet eglenceli..ahh bayilirim arkami kasitmaya ama kasiyon yok ki:))))
    Bu arada ustte hastam var diye not dusmussun, umarim cok onemli degildir gecmis olsun, sevgiler Sezobigom:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumun için.:))kötü olmuş kaşınmayı seven insan içiçn kaşıyan bulamamk kötdür kötü.))
      kayınvaliden biraz rahatsıdı şükür iyi sağolasın tekrardan.
      sevgiler bizden:)

      Sil
  14. Maşallah.
    Yerim onu ben.
    Korsan a da bayıldım.
    Face geldim, onayla beni ltf.

    Heryerde olan anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  15. onayladım hoşgeldin çiğdem :)
    sağolasın:)

    YanıtlaSil
  16. çok eğlenceli bir post hazırlamışsın zevkle okudum , alıyorum takibe,vaktin olursa beklerim
    kibelem.blogspot.com

    bu arada tasarımın harika :)

    YanıtlaSil
  17. Face bizi bloglarımızdan etti denilebilir:)))

    Şu sinema işini facede konuşalım ben hala cesaret edemedimde:)))

    YanıtlaSil
  18. sinema candır, tiyatroda iyidir, kışın her cumartesi tiyatro günümüz, fotolar süper.....

    YanıtlaSil
  19. Merhaba blogunuzu yeni kesfettim ve hemen takibe aldim.
    Sizide benimkine beklerim .
    http://komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)