Sayfalar

29 Haziran 2012 Cuma

BİR BAKAYIM KAÇAYIM DEDİM



Bir bakayım dedim neler var neler yok diye,benim yaptıklarım mı?İşte aşağıda.


Yaklaşık 15 gündür nete doğru düzgün girmişliğim yoktur.Sezo nun yıllık iznini 8 günü kullanması bunda en büyük etken.Bir de Mert paşamın tuvalet macerasının,malum sabahtan akşama çişin var mı sorusu ve söylediğiyle gerçeğin örtüşmemesinden tuvalete girip ta ki yapana dek orada bekleyişimizden.Allaha şükür 3 günü sonunda üstünü fazla batırmayıp hacetini tuvalete yaptığından rahattım .Lakin  tuvalette beklemeler devam ediyordu.Şunu anladım ki burada anlattığım gibi ne kadar rahatsanız o kadar huzurlu bir geçiş oluyor.Bir hafta demişlerdi bana ki tuttu ,bezden kilota geçişimiz.İlk üçgünün sonunda çocuk zaten alışıyor sadece söyleyemiyor daha doğrusu söylediği yanıltıcı olabiliyor.Ben en çok mert in çişin ve kakasının nereden çıktığını merak edip kendini incelemesiyle "hıı demek çiş pipiden ,kaka popodan "çıkıyor deyip yeni öğrenmesine şaşırmıştım:)Nedense biliyorlar gibi gelirdi bana:)Ayrıca ben gece de bağlamadım çaktırmadan alıştırma kilodu giydirdim ve ona özellikle tembih ettim
-bak sana kilot giydiriyorum aynen sabahları gibi çişin geldiğinde tut "dedim
tuttu:)
Ben bunu beklemiyordum yalan yok:)Gerçi her çocuk farklı onu da biliyorum.Örneğin kardeşimin kzı(merten 42 gün küçük)yürümesini,konuşmasını mert ten önce yapmasına rağmen çiş işini hiç yakın koymuyor ."ben beze yapıcam "diyor.
Hasılı rahat olun ilk üç gün tabiri caizse tuvaletten çıkmayın(ciddi söylüyorum)ya da 10 dakikada bir götürün ,çok çabuk kapıyorlar çünkü.

Şimdi gelelim bizim tatil mevzusuna 3 günlüğüne denize girmekse maksat biz kamp alanına gider gireriz denizimize dedik(ee birazda şartlar bunu gerektiyor:)Ve gitiik ,işte ayrıntılar;

Gittiğimiz yer Silivri de MO CAMP adındaki camp alanıydı.Bana cazip gelen yanı İstanbulu un içinde olmasıydı yani beğenmezsek hemen çıkıp gelebilirdik.Evler,cadırlar kalabalık aileler için Karavanlar mevcuttu ki hemen hemn hepsi doluydu.Bir aylığına 3 aylığına gelenler vardı.Şartlar özellikle bizim kaldığımız evler de sadece bir yatak bir buzdolabı ve kapı önündeki masa sandalyeden ibaretti.Çocuksuz daha rahat kalınabilir bence.Mert şükür ki sakin bir çocuk onu tavlamak kolay.Ben onun için evden DVD player götürmüştüm ve Şimşek cd sini(onun deyimi).
Bakıyorum ki sıkılıyor hemn açtım:)Gerçi deniz bi hayli yordu pek bişeye takadi kalmıyordu:)


 Evin içinden ve dışından resimler yukarıda:)

 Denizden bitap düşen merdo.


 Bu arada mert e tuvalet eğitimini tam tamamlamadan gittik .Ne cesaretse:)Ama şükür fazla kaza olmadı sadece yukardaki resim hariç :))(umarım ileride bu resim için bana kızmaz.)çok seviyorum seni meleğim çokkkkkkkk.




Yine de güzeldi (yine de dememin sebebi ,çamaşırı elde yıkayıp ,tatile gittiğiniz halde yemek ne yapsam diye düşünüyor olmamdı.)Aza şükretmeyen çoğu bulamazmış deyip şükrediyorum halime.Bu arada en güzel yanı kitap okumak için bolca zamanım oldu ama yine de elimdekini bitiremedim:))Nİlhan bana kitabın sonuna çok şaşıracaksın demişti ,allahım kitapta kimin adı geçiyorsa  şüphelenmekten ilerliyemiyorum:)(buda benim mazeretim olsun)
Yine görüşmek üzere ,1 haftayı bulabilir buluşmamız çünkü yın 8 inde günüm var ve harıl harıl temizlik yapıp ,ne yapacağım onu düşünüyorum:)Bütün kış yatıp temizliği son 1 haftaya sıkıştırınca baya bir panikliyor insan.Çok öpüyorum sizi:))

29 yorum:

  1. oh sefaniz olsun bayildim kampiniza muhtesem! Bende hic sorun etmem kendime önemli olan huzur bence tatilde,cocuklarin mutlulugu,yemekmis camasirmis okadarda önemli degil...Ben cocuklarimda hep erken baslamistim am bu oglanin pek orali olacagi yok gibi,bakalim...(henüz yas 1,5 ama ablalari merakliydi ve iki yasini doldurmadan coktan is bitmisti!)

    ee günün varsa isin var demektir,simdiki günler oralarda süper lezzetlerle gecer,keske bizde gelebilseydik!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzeldi güzel:)çok şükür huzurumun keyfimiz yerindeydi o yüzden tatilde güzeldi:)
      ooo maşallah erkenden bitirmişsin ya biz 3 yaşa 2 ay kala başardık:)

      aaayyy keşke valla çok isterdim buradan anlaştığım bloggerlerle birgün evde buluşmak hemde çok:))

      Sil
  2. sefaniz olsun! iyi tatiller diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolsasın arkadaşım bitti tatilimiz:))

      Sil
  3. seni cok iyi anliyorum. Ben de kocama kusup anne evine donmustum 2 sene istanbuldaydim. Gecen ay baristik ve dondum ama ev yok!! 1 aydir bu `homestead` de kaliyoruz... Yemek, camasir bulasik yine bana bakiyor. Kendimi tatilde hissedemiyorum! Yemek yapmayi seviyorum ama ben evimde yapmak istiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin durum kötüymüş yaaa:(
      umarım herşey yoluna girerde evine kavuşursun.Hep tatil gibi yaşamakdda bir yere kadar:)
      bu arad homestead okudum bu ne ya dedim:)sağolsun google yine benim cahilliğimi süpürdü:)
      sevgiler

      Sil
  4. Maşallah Mert paşaya,hemen alışmış. Biz de çok şükür hallettik gibi ama 1 aydan fazla zaman aldı bu mesela. Sanırım biraz erken başladığımız için. Çok dert edilecek bir şey değilmiş ne olursa olsun dediğin gibi rahat olmak lazım. Tatilin kötüsü yoktur. Kaldığınız yer çok sevimli gözüküyor. Deniz, o cıvıl cıvıl ortam iyi geliyor insana..Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen erken yaptın o zaman çünkü hatırladığım kızın oğlumdan küçük dimi.yani biz geç bile kaldık:)
      sağolasın.sevgiler bizden:)

      Sil
  5. Bigom senin bu yaptığına hainlik denir. İnsan hiç en kıymetlisine bunu yapar mı? yapsa bile ortalığa yayar mı? İntikam soğuk yenen bir yemek unutma. Merdo nun intikamı kötü olacak.

    Tatil benim için de yemek yapmayı, çamaşır yıkamayı içermemeli. ama geçen sene biz de apartta kalmıştık. ve hiç içime sinmemişti.

    Bu arada hangi kitaptan bahsettiğini unutmuşum be Bigom. Öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa deme koymadan önce çok düşündüm valla:)sezo daha görmedi eminim o da vıdı vıdı yiyeçek beni:)
      tatil dediğin rahatlıksa böylesi çok da rahat değil ama makst denize yakın olup her istediğinde denize girmekse o zamn kafi bu tür tatiller.
      Aklından bir sayı tut dedğim kitap:))

      Sil
  6. aa ne güzel tatil olmuş Sezom... kıyıdan köşeden de olsa fotonu gördüm, baktım yüzün geldi gözümün önüne:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DEnize girdik,yandık geldik:)
      hahh işte o benim:))
      öperim.

      Sil
  7. Sezocuğum merhaba, valla bravo oğluşa iyi kıvırmış şu tuvalet işini, ve tabi ki seni de tebrik ederim sabır çok önemli tuvalet eğitiminde, ufak kazayı da kampta yaşamanız daha iyi olmuş bence, sen kendini ne kadar kasmazsan oğluşta o kadar çabuk adapte olur.
    Kamp resimleri çok güzel, oğluşun yorgunluktan bitap düşmüş hali de pek tatlı ama söyleyeyim maşallah büyümüş oluş, kırbir kere maşallah.
    Öperim seni ve kucaklarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fadiş şükürler olsun çabuk öğrendi ne yalan söylüyeyim uzar diye korkmadım değil hani:)
      sağolasın canım benim uğrayamıyorum buralara gelicem inşallah deniz oğlana bir bakmak lazım:)
      sevgiler öpücükler bizden de sana olsun:)

      Sil
  8. seni merak edip geldim birde ne göreyim tatillll amanınnn nasıl görmedim ben bunu dün yazdın sanırım
    güzel sezom güzel bigom:))) ne ara gitiniz ayolll aman ne güzel olmuşşş paşa çişe alışmış bir hafta altın kural bilrisin:)))))))))))
    şimdi diyelim ki bizde gittik ne kadar tuutu mennun kaldın mı de bakalım
    hepsini yaz he atlama bana da yazabilrisin
    o çiş tutamayan poza bayıldım:))))))))))))))) allah ta seni diyorummm
    öpüyorummmmm güzelimmm hemde çok güzelsinn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy canım bnim merka da edermiş:)ayy kabardım sanki:)
      bilirim saklıyom yorumu yayınlarım haaaaaaaa:))
      günlüğü 60 milyon dediğim gibi iki kişilik yatak buzdolabı ve masa sndalyenden mevcut.duş alma ve wc si temizdi yani devamlı temizliyorlar.tabi bunlar ortak kullanma alanı.
      birde bulaşıkhane ve çamaşır hane var ki evlere şenlik:)bir tane fayanslı tezgah düşün ve çeşmeleri o da yine ortada bir yerde herkesin ulaşabileceği gibi orada yediklerini leğene koyup gidip yıkıyordun yada çamaşırını.Birde çeşme suları kuyu suyu çaya yemeğe ya hazır su kullanancaksın yada evden -yakınlardan bir yerden terkoz suyu bulacaksın.
      Ne git deerim ne gitme açıkcası ben çok pişman olmadım bütçe buna uygundu gittim küçük tüpün üstünde yemeği çayı yapıp ,giysilerimiz elde yıkadım ama çok da sorun değil zaten 3 günlük gittiğimiz için zor gelmedi .
      yaa ne güzeli ya kendime aynadan bakmasam inanacağım:))

      Sil
  9. Bigom mayolu boy resmini göremedim , en çok onun eksikliğini yaşadım bu postta :) Şaka bir yana ne güzel yapmışsınız.tatilin öylesi böylesi olmuyor,deniz denizdir ...
    Mert'in o malum iş üstündeki fotosuna çok güldüm.tarihi bir anı ölümsüzleştirmişsin , hatta ilerde kızdırdı mı şantaj bile yaparsın bu fotosuyla :))))))))))))))))))))))))))))))
    Şaka şaka
    öperim yanacıklarından :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DİMİ İLKNUR:)ayy eminim kızacaktır babası kılıklı da:))sezo görse eminim oda kaldır diyecek ama :)bakmıyor ki görsün.
      ben de seni öperim canım benim.

      Sil
  10. olsun şekerim ailece bir arada olmakta yeter tatil için...ruhen dinlenmişsindir umarım . çok öptüm seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şulem senin de tatil bitti dimi:)
      dinlendim yoruldum bile:)
      bende seni öperim

      Sil
  11. Oh ne guzel işte canım,tatilin iyisi kötüsü olmaz diyeceğim ama bu ay sonu bende iki küçük bebekle tatile gideceğim.Bakalım nasıl geçecek.Kızmaz annesi kızılır mı hiç,güzel anılar.Sen hiç altına kaçırmadın mı :) Kaçırmayan çocuk yoktur.Keşke bizimde her anımızıın fotoğraflarımız olsa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooyyyyyyyy sevtap kolaylıklar dilerim sana:))şaka şaka umarım çok güzel geçer.yok kaçırmadım ben doğar doğmaz söylemişim:))))))))))
      doğru diyosun benim hiç foto yok mesela:(

      Sil
  12. tatil guzel gecmis, bu arada gun de bitmis mamalar yenmis bitmis, artik dinlenme zamani:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dinlenme de bitti:)yine yoruldum ben ya:))
      şükür güzel geçti nankör olmamk gerekir:)

      Sil
  13. İyi tatiller. Çocuklar ne kadar tatlılar, hayatımızın rengi, Allah tüm çocuklara uzun ömür, sağlık ve mutluluk versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz.çok teşekkür ederim:)amin amin.

      Sil
  14. İyi tatiller, çocuklar ne kadar tatlılar, Allah tüm çocuklara uzun ömür, mutluluk ve sağlık versin.

    YanıtlaSil
  15. Ama annesi Hiç oldu mu öyle?..

    Hiç paylaşılır mı yüzlerle binlerle öyle bir fotoğraf.

    Büyüyüp tepki koyarsa Mert ben ondan yana olacağım şimdiden söyleyeyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa bari siz yapmayın destek bana lazım:))
      belki silerim iler ki yaşlarında delil yok olur gider:)))))))))
      sevgiler

      Sil

elleriniz dert görmesin:)