Sayfalar

20 Mayıs 2012 Pazar

YAPIYORUM YADA YAP-A-MIYORUM


Yaptığım iş de var, uzun süre elimde sürünenler de,İşte onlar;


Yastık yapmak uzun süredir istiyordum ama nasıl birşey yapacağımı karar verememiştim.Bana zor geliyordu daha doğrusu yapamam diye de bir türlü ilk adımı atamadım. 





Evde peçetelikten kopan bu(mavi renkli olan) parçayı kalıp olarak kullanırım diye saklamıştım.İlk olarak   polara kalıbı koyup kestim(fuşya renkli oalan)




Sonra da malzemeleri çıkardım ortaya.



 Evde bulunan düğmelerle  nasıl yapacağımı ,nasıl süsleyeceğime karar vermeye çalıştım
 En son yukarda ki şekle karar verip yastığa elde diktim.
 İşte son görüntümüz.

Henüz fermuat olayına giremeyip dört tarafını diktim ama ilk fırsatta deneyeceğim.



*******************************************

Bunlar da elimde sürünen yarım kalan işler,hep bahsediyorum ama bir türlü koymamıştım bloğa.



 Bu çarpı işi çok güzel bitse daha da güzel olacak ama elim gitmiyor maalesef:(




 Ve mert kuşuma yaptığım battaniye ,çift taraflı yapmayı planlıyorum diğer tarafı siyah polardan ama üzerine ne yapacağıma hala karar veremedim.


Herkese iyi haftalar

61 yorum:

  1. hamarat gelin seni...hepsi süper.. ellerine sağlık ama ben koltuğa bittim. PEmbe hastası biri olarak koltuğuna aşık oldum arz ederim:) birde üstüne öperim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ee buyur gel üzerinde otur:)
      bende öperim gelin hanım:)

      Sil
  2. Hepsi güzel olmuş, yarım yarım da olsa... hepimiz aynı durumdayız yok aslında birbirimizden farkımız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten bu blog ondan bağımlılık galiba :)
      sağolasın.sevgiler

      Sil
  3. Vay vay vay kelebekler çok mu çok yakışmış kırlente. :) Ben beğendim Bigocum, ellerine sağlık.

    Yarımları bitirde gel.

    Biri bitmeden öbürüne geçme. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine sevindim hobim vaktim nurcanım:)
      tamamdır dinleyeceğim sözünü:))

      Sil
  4. ne güzel bir yastık olmuş o öyle . koltuğa da çok yakışmış .inşallah tez zamanda biter yarım işler çok önemli olmasalar bile yarım bir şeylerin durduğunu bilmek can sıkar bilirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın nilcim.bitireceğim inşallah:)
      sevgiler

      Sil
  5. Yetenek böyle bir şey olmalı dedim yaptıklarını görünce ellerine sağlık yastıği çok beğendim,hele o bisiklet yok mu bayıldım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok be aylam öyle abartılacak bir yanı yok ordan urdan ne gördüysem:)
      bitireyim o zamn gösteririm.
      sevgiler

      Sil
  6. ayyyy ben bayıldım kelebekli yastığa :))) kendime de yapim ilerde inş. :) keçe sandım ben onları değil mi ki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah bende senin gibi ilk dekupajla başladım sonra her beğendiğime el attım:))yapabildiğim kadr yapıyom işte.darısı başına.yok polar onlar.
      sevgiler

      Sil
  7. canım kılıf pek bi şirin olmuş.. ellerine sağlık.. bazen benimde canım çok şey yapmak istiyor.. ama elimin tembelliğine bi türlü söz geçiremiyorum..
    iyi haftalar dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de tembellik var ve gitsin istiyorum boşa geçmiş günüme üzülüyorum sonra.
      sanada :)
      sevgiler

      Sil
  8. Oooo Bigom sen de ne marifetler varmış arkadaşım. Vallahi ellerine sağlık. Sürünseler bile en azından icraate geçmişsin. o bile büyük bişey benim için. Şu dikişe oldum olası merak sarmadım. benim elimde de bir değerlendirme projesi var ama bakalım ne zamana biter :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin kitap okumana da ben hayranım ne olacak şimdi:)
      ayy ben bayılırım dikişe bide becersem tam bilsem benden iyisi olmayacak.
      aaa merak ettim şimdi yap yap yap yap:)

      Sil
  9. ne güzel elisleri bunlar,hepsi harika olmus,bende istiyorum bunlardan,öptüm seni kolay gele...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın.teşekkür ederim.bende seni öperim
      sevgiler

      Sil
  10. güzel olmuş eline sağlık yastığın koltuğuna çok yakışmış. Diğerlerini de bekliyoruz :) muhabbetle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler,inşallah arkası yarın:))
      sevgiler

      Sil
  11. hepsi güzeller ve kullanışlılar ama benim favorim Mert'in battaniyesi oldu;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın :)çok teşekkürler:)

      Sil
  12. sezommmmmmmmmmmmm tasarımcı ruhunu heleşükür ortaya çıkardın ne güzel olmuşşşşşş ama az daha sık yapamazmıydın ki sıkıldın dimi bende hemen olsun bitsin isterim:))
    ama bu hali ilede çok güzel canımmm özledim seni kaç konu kaçırdım kimbilir pek giremiyorum idare et kuzum:D:D mucukkkkkkkkkkkkkkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemde aynısındayım hemen olsun bitsin isterim lakin iş hemen bitmez uyuz olurum:)
      canım heç önemli değil bende sık giremiyorum yalan yok:)
      öptüm öptüm:)

      Sil
  13. gayet te güzel yapıyorsun arkadaşım.yastık çok cici olmuş.kolay gele...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın çok teşekkür ederim:)
      sevgiler saygılar efendim:)

      Sil
  14. yastığa bayıldım,harika olmuş,eline sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sağolasın:)

      Sil
  15. çarpı işinin desenini çok beyendim:))

    YanıtlaSil
  16. battaniye ve yastık şahane olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın çok teşekkür ederim.
      sevgiler

      Sil
  17. Ellerine sağlık yastığını çok beğendim. Keyifle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok sağol
      sevgiler:)

      Sil
  18. CANIM BENCE HARIKA YPIYORSUN..ELLERINE SAGLIK:))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok sağol:)
      sevgiler

      Sil
  19. Ellerine sağlık canım çok güzel olmuşlar, çocuk figürü de çok güzel bitmiş halini merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın fadişim.
      merakta bırakmayacağım yakın zamnda ekranlarda:))
      sevgiler

      Sil
  20. Uzun zaman sonra sayfana bakmak beni çok mutlu etti :) Yastık şahane olmuş ellerine sağlık inşallah güzel günlerde kullanırısn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde seni burda gördüğüme çok sevindim:)
      sağoalsın camnım benim.bebeği öp benim yerime hemde çokçok:)

      Sil
  21. CANIM SENİN TAKİPÇİNİM NE ZAMANDIR GELEMEDİM
    ELLERİNE SAĞLIK HARİKA OLMUŞ
    SAYFAMADA BEKLERİM
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelirim bende:)
      sağolasın
      sevgiler

      Sil
  22. Sen çok yetenekli bir insansın.
    Tebrik ederim, canıgönülden.

    hayran anne Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyy ne güzel bir iltifat:)
      çok teşekkür ederim.
      sağolasın çiğdem:))

      Sil
  23. This is so nice darling! What do u say about following each other?:X


    FashionSpot.ro

    YanıtlaSil
  24. Oleyyy.. Harika olmuş yastık.. Süpersin. Bitmemiş olanlar şimdiden çok güzel görünüyorlar. Yastık fermuarını dikmeye ben de fena halde üşenirim. Bu yüzden kapak yapıp brit düğme ile tutturmayı tercih ediyorum hep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülsüm hanım çok sevindim beğendiğine:)
      bende bilmiyorum o yüzden hiç başlamıyorum yapama diye:(
      valla dört tarafını diktim bitti gitti:))
      sevgiler

      Sil
  25. bari bir tarafını dikmeyip düğmeyle kapatsaydın:) ama çok güzel olmuş, çok sevdim ben. çarpı işi ve battaniyedeki aplikeye bayıldım. haydi bitince de görelim o zaman. eline sağlık. sevgiler

    YanıtlaSil
  26. gayet basarılı olmus canım cok hosuma gıdıyor boyle becerıler bende yapmak ısterım ama ılk once kızımın buyumesı lazım emeklerıne sağlık cok şeker bır yastık olmuş

    YanıtlaSil
  27. Maşallah yapamam diye düşündüğün buysa süper olmuş yastık...

    YanıtlaSil
  28. Yetenek ve zaman olunca böyle güzel şeyler çıkıyor demek ortaya :)
    Pek güzel hepsi bana kalırsa :)

    YanıtlaSil
  29. Sezo bu güzel yastığı yaparda nasıl yapamıyorum dersin? :) çok beğendim ellerine sağlık. Çarpı işi çok güzel görünüyor, bittiğinde harika olucak, battaniye ayrı güzel olmuş, ne diyeyim :)

    YanıtlaSil
  30. Bigocum; bu yastık bi harika, valla yaslanmaya kıyılmaz yani. Al karşına, seyret:) Ellerine sağlık ablacım..

    YanıtlaSil
  31. Bravo walla her defasında daha güzel şeyler çıkıyor bak ortaya ama tembelliği bırakta yarım işlerini bitir. Blogunda görmek istiyorum belki bende heveslenirim hem :)

    YanıtlaSil
  32. Harika olmus kelebekli yastik..ellerinize saglik..cok beceriklisiniz dusunce ve dizayn da super..

    YanıtlaSil
  33. Bende de çok sürünen iş var :)

    YanıtlaSil
  34. çok güzel ellerine sağlık benmde bebeğim yeni oldu yoksa bende uğraşmayı seviyorm.dikişe bayılıyorm.
    bende bloğuma beklerim http://kelebekkizim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  35. Çok güzel olmuş. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  36. harika olmuş. Bende bloğuma beklerim. www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  37. süper yapamıyorum bu ise harika olmuş

    YanıtlaSil
  38. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş :)

    Blogumuzda çekilişimiz var şu anda, katılmak isterseniz bekleriz :)

    http://guzelliknehri.blogspot.com/2012/07/cekilisssss.html

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)