Sayfalar

17 Mayıs 2012 Perşembe

GÜZEL BİR GÜN


Bizim Sezo genel de hafta içi izinlidir ama geçtiğimiz hafta pazar evde olunca önce ne yapacağımıza karar verene kadar saat16:00 olmuştu.Bizde yarımşar ekmek ve içecekle piknik yapmaya karar verdik ve işte o güzel günden kareler ;

" Yine Pitiye gidelim çok eylendim "diyen Mert kuşu 

baba-oğul poz verdiler ama Mert daha güzel çıkmış kabul:)

Birbirimize nispet yapıyoruz niye mi?valla bilmiyom:)

top(Mert in demesiyle"pop")a doydu. 

gökyüzü uçurtma kaynıyordu.Hani biz göremiyoruz derseniz
-bir canonnum yokk ki  "derim:)


Tutturdu "baba uçurçmayı vuy popla"

Sezo "atıyorum" deyip yukarı topu attığı sırada bir uçurtma yere düştü:)
sezo"bak nasıl vurdum"deyip şişerken
mert"baba buyları da vur "diyerek yeni hedefler
gösterdi:)
Sezo"zirvedeyken bırakmalı "deyip mert in ilgisini başka yöne çekmeye çalıştı:)

ben habire yattım çünkü evde hiç yatmıyorum ya:)

bu da bizden bir poz:)

Sezo dinlenmek için yere uzandı ,o sırada mert kendini babasının üstüne attı ,şükür ki babası boş bulunmamış.

Neyse yerimden kımıldayıp biraz gezindiğim anlardan bir kare.

baktım da el ele değiliz ilk resimde hemen eline yapıştım daha romantik çıksın diye:)

babasını birebir kopya ediyor.İnanamıyorum birini zor idare ediyordum ,bir tane de yetişiyor kopya çekerek:)

kibar sezo:)

demiştim kopyacı diye ,baba çicek verdi o vermez mi?


Ve güzel bir gün böylece sona erer:(

eve geliş.
(bacağında ki arabada bulduğu siyah elektrik bandı,bayılıyor onunla oynamaya)

26 yorum:

  1. canımsın ya,yine keyifli bir post olmuş. Seni şöyle görmeyi özlemişim canım benim. Sizin adınıza mutlu oldum,en çok da ufaklığın uçurtmayı topla vurmak istemesi :) sevgiler hep böyle mutlu o inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın :)
      baba bunu da vuyyy diye nletti ortalığı:)
      sağolasın çok teşekkür ederim
      sevgiler

      Sil
  2. Süper yorumcusun Bigom :)))
    O Mert paşanın bacaklarını yerim yerim ve yerim sonra da biter haberin olsun...Minik kopyacı dersine iyi çalışmış...
    Süper posttu devamını bekliyorum :)))
    ay takipçin mi olsam acaba , keyifli bir aileye benziyor :)
    Düşünüp geleyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deme be:)))))))))))
      çalışmıyooooooooo kopya çekiyoooooo:)
      hani dışarı çıktım demiştim ya face de işte o gün bunları yaptık senin ada maceralarınıda biz bekleriz:)
      lüfteennnnnnnnnnnnnnnnn ollllllllllllllllll:))
      ditmeeeeeeeeeeeee lütfennnnnnn:))

      Sil
    2. Düşündüm ve takibe almaya karar verdim ,sevdim sizin aileyi :))
      Vay vay vay , neler öğreniyorum.Demek ben ada keyfi yaparken sen bunları yapıyordun( iyiki de yapıyordun ).Süper görüntülemişsin ama , benim görüntüler seninkilerin yanında sönük kalır şekerim :))))

      Sil
    3. ayyyyyyyyyy çok sevindim çok mutlu olsum sağolasın:)
      yaaa hemide topu topu 2 saate bunları yaptık:)
      sen anlattın mı ben orada yaşarım hele bir anlat koy resimleri o zamn karar veririz .eminim tevazu gösteriyorsundur.

      Sil
  3. Çok güzel bir gün geçirmişsiniz canım, çocuklar doğayla başbaşa daha mutlu oluyorlar, büyüklerde tabi. Fırsatını buldum bir merhaba diyeyim dedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim içinde güzel birgündü temiz hava ,yeşillik burada her daim bulunan birşey değil malum.:)
      gördüm fadişim kolaylıklar dilerim

      Sil
  4. oh maşallah hava güzel, resimler güzel, siz güzelsiniz:) Allah bozmasın canım. SEvgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eee bu yorumu yapan güzel ben neyleyim:))
      sevgiler

      Sil
  5. aa yüzünü özlemiştim görünce tastamam belirdi gözümün önünde:)

    ayrıca Sezo da pek k,barmış canım, maşallah! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin ki gözümün önünde hiç gitmiyo:)
      çookkkkkkkkkk demeeeeee:))

      Sil
  6. İyi ki havalar güzelleşti bayılıyorum postlara:)
    Mutluluğunuz daim olsun tatlım elleriniz hiç ayrılmasın.Bu arada senin oğlan çok can yakacak bak demedi di deme :))
    Kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yine kapadı be aylinim:(
      sağolasın arkadaşım.yakmasın el üsütnde tutsun:)
      sevgiler bizden.

      Sil
  7. ne guzel bir gun gecirmissiniz. her gununuz boyle keyifli olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sağolasın:)
      sevgiler

      Sil
  8. Maşallah maşallah allah bozmasın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağoalsın canım benim.
      sevgiler

      Sil
  9. ayyyy ne güzel doğa ile başbaşa harika bir piknik olmuş :)

    YanıtlaSil
  10. Oğluşun acaip büyümüş! maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyüyor çok şükür çok güzel zamnlar darısı başına(konuşsun seni çottt sevdiğini söylesin bak o zamn ayakların yere basacak mı?)
      sevgiler

      Sil
  11. ne güzel bir gün geçirmişsiniz.Temiz ve güzel havada iyi gelmiştir.
    Bu arada sen beni unuttun artık ziyaretime de gelmiyorsun sanırım.
    :((((
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde nasıl.
      unutmam unutumam canım benim.özür dilerim eğer öyle hisettirdiysem:(

      Sil
  12. Güzel bir gün olmuş :)

    YanıtlaSil
  13. Bin kere maşallah.
    Allah bozmasın, sağlık versin.

    Amin diyen anne Çiğdem

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)