Sayfalar

5 Mayıs 2012 Cumartesi

ÇOK YÖNLÜ BLOGGER ÖDÜLÜNÜ ALDIM DAĞITTIM

Ne zamandır "mim" cevaplamamıştım .Özür dilerim öncelikle beni daha önce "mim"leyip geri dönüş yapmadığım için.
En son benim-dunyam  ve  nilhanım mucizem beni mimlemişler,beni bu ödüle layık görmüşler sağ olsunlar:)
Mim ama kurallı MİM !

kural 1-Ödülü aldığın kişiye teşekkür edeceksin.(bu zorlama olmasa da ederdik zaten :)
           Teşekkür ederim arkadaşlarım:)

kural2-Ödülü 11 kişiye vereceğiz.(Ama ben fazla kişiye vermek isterdim:()

         Şimdi ;
Hobim vaktim,Mavimm(buzdan hayaller),Fadişim,Nurancım(topilik),Neclam(oğlum hobilerim ve ben),ülkü'm(busem),sevgicim(sevgiden sevgiler),Aysun'um(duru günlerizi),sevgicim(diloşun ayak izleri),gönül'üm(yaruze),emelcim(emelden),ilknur'um(düşlerimden inciler)Çiğdem(oğlak kızları)
geçmiş hatta daha yazacaklarım var ama 'kural' da var!

kural3-Ödülü verdiğin arkadaşlara haber verilecek.

           Yapmaya çalışacağım.

kural4- Kendimizle ilgili yedi gerçek.

           -çok çabuk sinirlenirim :(

            -Hayır' kelimesini kullanmayı bir türlü beceremedim ,karşımdakinin üzülmesinden korktuğumdan hep kendim üzülmüşümdür.

             -Sabırsızım hem de su katılmamış:( Törpülemeye çalışıyorum ama nereye kadar ,karşıma çok istediğim bişey çıkana kadar:)
             -Gezmeye bayılırım.Bu illa ülke ,şehir değil pazar bile kâfidir ,yeter ki gezilecek bir yer olsun.

              -Maymun iştahlıyım.En son dikişe daldım hala debeleniyorum:)

              -İnsanlara çok çabuk kanıyorum ve Sezo bu huyumdan nefret ediyor ,sonuç hüsran olduğunda bende!

               -Temizliği severim ama ben yapmadığım sürece.(bu şıkkı nilhan dan çaldım kabul ediyorum:)

kural5-Resmi yayınlayın.
          Ok.

27 yorum:

  1. canım senden öncede ben seni mimledim ama haber vermeyi unuttum be gülüm... çok öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaa karşılıklıymış demek:))
      sevgiler

      Sil
  2. Sezooo bende cok maymun istahliyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülom sende istikrar vardır eminim bende o da yok:):(

      Sil
  3. Bende cok eskiden sizin gibiydim,Gül ve sen canim! Yas ilerledikce bu istah köreliyor galiba,Ödül almak ne güzel,tebrik ederim seni,sevgiler canim,iyi pazarlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah öyledir yoksa el atmadığım iş kalmayacak:)hakkıyla yapsamda gam yemiyeceğim.
      sağolasın sana da iyi p.tesiler:)öptüm

      Sil
  4. kuzummm ödülü aldım ama fotoğrafı alamıyorum ,ayıp dedi Bigooo :)))))))))))))
    artık ödülümü fotosuz yayımlarım :)))))))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayıp ama ilknurum cık cık:))yaaa yapmıştım zamnın biride işte:)kurallar sana kurban olsun boşverrrrrrrrrrrrrrrr:))

      Sil
    2. Ben buldum başka yerden ,ayıba düşmemek lazım ama değil mi :)))))))))))))))))

      Sil
  5. Teşekkür ederim Birgülcüğüm.
    Temizlik konusunda tamamen hemfikirim.Hatta mümkünse ben yokken yapsınlar ki geldiğimde hazır bulayım.
    Hoşçakal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))ay ne iyi olur dimi:)
      sevgiler efendim.

      Sil
  6. Aaa ben de resmi alamıyorum , ne olucak şimdi.
    Kurallar suya düştü üzgünüm.:)

    YanıtlaSil
  7. Tesekküe ederim.
    Kıl ım ya.
    Ben resme taktım, ne demek ve hangi dilde ve kim çıkarmış bu resimi. Ne olur bi anlat can.

    Kıl anne Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çiğdemcim şimdi bu blog alemi evrensel ya(tamamen benim düşüncelerim bu tabi:) yabancı bir blog bu 'mim'i başlatmış olabilir ya da herşeyi inglizce konuşma ,yazma sevdamızdan böyle bir resim hazırlanmış olabilir.Resim hazırlandımı da bir kaç soru ve kuralla da 'mim'oluşturulmuş ve sevdiğin blogları 'mim'leyerek (sobelerek)bildiriyorsun.Burdaki amaç da (yine benim anladığım ki kimse bu böyle diye açıklamadı:)bloglar arasında köprü görevi ,tanışmayı sağlamak.
      Başak sorunuz.Umarım açıkalyabilmişimdir.
      Bu arada herkes Mim oluşturabilir sende koy bir resim ,sormak isteğin merak ettiğin şeyleri de madde madde sırala ve bir bloğu 'mim'le.Sonrası çorap söküğü gibi zaten belki yine sana bile gelir:)
      sevgiler

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. ne demek mi?;aklındayım demek:)

      Sil
  9. http://nasilanne.blogspot.com/ Dikkat; mimlendiniz, haberiniz olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin öncelikle.Teşekkür ederim efendim.

      Sil
  10. Hayır kelimesini kullanamamak, bu bana en yakın olanı maalesef...

    YanıtlaSil
  11. eywallah datlum ama ödev de zormuş baaaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ya kopya çekersin olur biter:))

      Sil
  12. Teşekkürler Birgülcüm, :)

    Ödülü alayım dedim cıs oldu. Neymiş efendim çok ayıp mış. Olmaz ki, böylede yapılmaz ki... :)(: Niye ödülü almama engel koydun ki... :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim efendim.

      elektriğimiz tutmuştur ondan:)
      canım benim engel olsam ödülü verirmiydim?:)ödüller sana kurban olsun:)

      Sil
  13. Atı üstü beş harf. Ama bende 'Hayır.' diyemiyorum.:(

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)