Sayfalar

13 Mayıs 2012 Pazar

Bizim Günümüz


Anneler Gününüz Kutlu Olsun.

Şükrederek bu güzel güne başladım.Allah isteyen herkese bu güzel duyguyu nasip etsin.  Bugüne daha da bilinçli kutlayan oğlumu Allahım bana verdiği için binlerce şükürler olsun.

Canım Annem ,başımın tacı,dert ortağım Allah sağlık,sıhhat,huzur nasip eylesin.

Canım blog  annelerim bu güzel,özel Anneler Gününüz Kutlu Olsun.
Öperimmmmm:)

(evde değilim iki dakikalık süre buldum bu kayıdı girdim herkese sevgiler)

Duam;İsteyen  herkese naip eyle allahım.

11 yorum:

  1. duana yürekten amin diyor, bu güzel ve özel gününü kutluyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sağolasın:)

      Sil
  2. duana yürekten amin diyor, bu güzel ve özel gününü kutluyorum...

    YanıtlaSil
  3. Aminnn... İsteyen herkeze tatdırsın Allahım. Seninde anneler günün kutlu olsun Sezocum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. manolyam çok teşekkür ederim sağolasın.sevgiler

      Sil
  4. Anneler günün kutlu olsun canım♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yerden uzağım sağolasın seninki de kutlu olsun.

      Sil
  5. Gecte olsa anneler gununuz kutlu olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok sağolun:)

      Sil
  6. Nasılda büyüyorlar dimi.. İyiki de bu blogu yazıyorsun akıp giden zamandan bak bir sürü şey kurtardın. Ben bakıyorum bazen kocaman olmuşlar ama sanki hiç küçük olmadılar gibi..Değişik birşey yaa. Bu arada gölgelerinizin olduğu fotolar harika :)

    YanıtlaSil
  7. Nasıl başardım bilmiyorum ama bir önceki yorumu aslında "güzel bir güne" yapmıştım.Neyse olsun birde anneler gününü kutlamak için yazayım.

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)