Sayfalar

25 Nisan 2012 Çarşamba

SES VERMEKTİ NİYETİM:)

Havalar ısındı içim kıpır kıpır sanki her şeyi yapabileceğim güç dışarı taşmak için çağlıyor.Nereden başlıyayım diye hedefler koyuyorum kendime ;
-temizlik ama öyle böyle değil BAHAR TEMİZLİĞİ!
-Mert 'in odasını değiştirmek (ki  kendi yatak odamdan başladım değişikliğe)Değiştirmekte kastım odanın içinde ki mobilyaların yerlerini kafamda plan yapıp ittirmek suretiyle değiştirmek:)Bayılırım ev içinde değişiklik yapmaya.
-Balkon kuşu olmak.Çok küçük bir balkonumuz var ama nasıl şekil vereyim içindekilere de ,oradan çıkmayayım diye kafa patlatmaktayım(eşimin koca bisikleti işimi sekteye uğratsa da bulunacak bir çare)
-Her gün dışarı çıkmak istiyorum güneş yaksın istiyorum.Merkeze uzak olsam da gidilecek yerler bulmak istiyorum
-Yeni kitaplar okumak istiyorum.Hobilere devam,aslında yarım yaptıklarım var ama bitmeden göstermek yok:)
...........................
Ama şuan içimde ki coşkuya engel olmayıp yapılacak listesindekilerden birini yapmaya gidiyorum hadi bana eyvallah:)

40 yorum:

  1. :D:D al işte sezo bu ne yapcagı beli mi olur kafa da binbir tilki dolanıyo bu yüzden seviyorum seni ruh ikizim:D
    balkonu çok güzel yap önce resim ekle fikir verelim gitme bekle:D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)bende seni:)
      gitcem işte gitcem ve gittimmmmmmmmmmmmm:)
      öperim kuşum.

      Sil
  2. ohh içine bahar gelmiş, ne mutlu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla geldi havalar böyle gitse de sönmesem:)

      Sil
  3. Süpersinnn. Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  4. Hadi sana güle güle :)) niyetin yerinde bir gariplik mi sezdin he çenen düşmüş tabi ondan :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))geldim yine :)
      düştü ve düşsün biraz dimi ama:)sahalara geri dönmek zamnı senin içinde geçerli:)

      Sil
  5. Oh ne güzel neşen sıcaklığın ta buraya kadar geldi canım, facebooktan mesajla adresini gönderir misin ya da hherteldenn@gmail.com a da gönderebilirsin, senin çantanı göndermek istiyorum , oğluşunu da seni de öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Bu arada söylemeyi unuttum tam da seni düşünürken adresini göndermedi bana diye senin yazın düştü ekrana iyi denk geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa bende birden bire yazdım hiç aklımda yoktu yazı yazmak:)denk düşmüş dediğin gibi.
      öperim seni ve deniz oğlanı.

      Sil
  7. oh ne güzel içine bahar gelmiş senin. Öpüyorum kocaman kocaman seni gelinciğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa benimde gelinim gelmş:) nerdesin yahu??
      bende seni öperiim.sevgiler

      Sil
  8. ne guzel canım.Bende aynı durumdayım gunesı gorunce ne yapacagımı sasırdım.Temizlik mi? Bebeklerime hava aldırmak mı? hobilerimle ugrasmak mı?... bu lıste uzar gıder....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en iyisi evde dinlenmek dermişim:)
      sana da kolay gelsin.

      Sil
  9. Süpeeeeeer. Haydi o zaman kolay gelsin şeker.

    YanıtlaSil
  10. Ben de severim evdeki değişiklikleri. ama daha çok azat etmek isterim çokça eşyadan. ferahlasın isterim evim. bir de balkon kuşuyuz ama şu dekorasyon bloglarında görünen balkonlar var ya, alakası yok benim balkonumun. eşya dolu.

    Bahar temizliği deyince tüylerim diken diken oluyor. sevmiyorum ben temizliği ya :(
    Sana kolay gelsin Bigom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynennnnnnnn.benimki zaten kuş kadar bide kocaman bisiklet atamıyorsunda:)
      aman deme bende hiç sevmem maksat günü geçirmek sus çaktırma:))

      Sil
  11. :)) havalar ısındı böyle oldu... bende de durum aynı gün sayıyorum kısmetse evime gidicem.... kendi düzenimi kurup atıcam kendimi sokaklara... sana kolay gelsin canım...çok ara veriyorsun yazılarına tatlım biraz daha sık yaz özlüyorum seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangi evine yahu??nerdesin dice haaaaa doğru düğün vardı dimi?
      en iyisini yaparsın:)
      canım öperim seni ve oğlunu.
      sevgiler

      Sil
  12. Arkadaşım bu gün hediyeni gönderiyorum hayırlısıyla Aras Kargoyla güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  13. içindekiler ne güzel Bigomm , tam baharlık...Çık gel merkeze doğru ,enerjini bize de ışınlamış olursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhhhhh keşkem keşkem:)gezer tozardık:)

      Sil
  14. ne guze seyler yazmıssın bende oek ıstek yok sımdılık ama bakalım bahara guvenıorum :)
    bu arada blogunu yenı kesfettım, takıpteyım benımkıne de beklerım :) sevgıler...

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Ben de hiç içeri girmek istemiyorum.
    Ne olacak bu halimiz
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ama bir türlü gidemiyorum bir yere:)
      sevgiler

      Sil
  16. Yaz hissettirdi üzerimizde kendini.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelsin çok bekledik bu sene.
      sevgiler

      Sil
  17. O zaman sana çok kolay gelsin, istemek başarmanın yarısıdır zaten. Bol enerjili bir bahar olsun :)

    YanıtlaSil
  18. Temizlikten benimde baslamam lazim Sezocum :) kolay gelsin, zevkle yap hepsini insallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağoalsın şeymacım.sana da kolay gelsin.

      Sil
  19. Bu sabah aynı kararı verdim.
    Çiğdem, heyecanlanma, birsürü iş var yapmak istediğin ve olmak istediğin yer var milyon tane.
    Birinden başla ve birini yaparken diğer işi düşünme dedim.

    Bakalım.
    Iradeli anne Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen yaparsın seeeeennnn:)kolay gele o vakit:)
      sevgiler

      Sil
  20. pişşştt bak;

    http://sibel-ish.blogspot.com/2012/01/balkon-yarsmas.html

    http://www.evdose.com/tur/faydali/fay0189.html

    http://www.hthayat.com/kadinca-hayat/guzel-evim/bahce-balkon-teras/haber/663940-kucuk-balkonunuz-icin-aksesuar-onerileri

    öperimmm

    YanıtlaSil
  21. ya nasıl bir hatunsun hemen arayışa girmiş ve buraya yazmış.sağol be sevgi ne diyeyim.

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)