Sayfalar

4 Nisan 2012 Çarşamba

HAVALARDAN DİYECEĞİM AMMA....











Bu aralar evde pinekliyorum hiç iş yapasım ,bilgisayara giresim yok.Nedeni havalara bağlasam ,havalar da öyle her adaim günlük güneşlik değil.Bugün ve dün açtıda dışarı çıktık .Dışarı desemde yanlış anlamayın evin kapısının dışına yani :)




Sezo şanstan iki gündür 16:30 da evde ,geldiği gibi parka iniyoruz benim içinde merdo içinde iyi oluyor ,bana kalsa çıkmaya hiç niyetim yok.Evin içi dışarıdan çok soğuk :)dışarıyı da içerisi gibi sanıp çıkmak istemiyorum,çıktığımda da girmek :)

sezo bir haftadır kuru öksürükle savaşıyor,En son olarak viks i boynuna sürdü rahatlatırmış.Eee bizim ki gördü atlar mı?
-anne benimde dişim ağrıyor
-oğlum dişin için saramayız
-ayırrrrr sarrrrrrrrrrrrr
-sen yeter ki iste:)

kafasına neyi takacağına karar veremedi hepsini taktı:)Bere burada diktiğimin orijinali.



Bu arada  fikiryumagi sayesinde bir de hediye kazandım.Çok istemiştim. Yoğurt makinası na bu vesileyle kavuşmuş oldum:)

Bu hafta şanslı haftammış ki sevgili Aslı nın elindeki fazla düğmeleri boncukları dağıttığı şanslı gruptandım:)
Sağolasın ASLI  bakalım neler yapacağım elime gecenlerle.Teşekkür ederim burdan:)
İşte böyle .
Sizden bir konuda dua rica ediyorum belki anlatırım sonra.

sevgiler

49 yorum:

  1. merhaba canım bayadır takip edemiyorum bende kimseyi, iyisiniz maşallah, bu havalar beni de vurdu sorma görüşmek üzere sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyiyiz çok şükür:)
      inşallah görüşürüz.
      sevgiler

      Sil
  2. yoğurt makinası mı ay çok sevindim cnm ay ne ballısın he bu kaçıncı kızım ya:))
    bende ütüye katılmıştım boşuna beklemiyim bitmiş demek :D
    bu arada çok sportif ve formdasın şekerim öpüldünnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviimmmm bende sevindim valla:)saymıyorum artık :))
      aaa üzüldüm bilsem senin adına birgün kullanırdım oy belki olurdu.
      ayy sorma valla sezonun zoruyla çıktım saçları şapkayla üzerimdeki kötü tişörtüde o üstle kapattım bitti:))
      bende öperim canım benim.

      Sil
  3. Sen oğluşu bir öpüver benim için önce ve yoğurt makinanı güle güle kullan, artık dışarılarda olma zamanı bizimki dışarı çıktığında girmek bilmiyor eve, yorgunluktan bitap düşüyoruz maşallah onda tık yok koşmaya devam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öperim fadişim öperim.sende doğrayıcını:)onlara göre hava her zamna güzel enerjide bolll:)biz tükenmişzi bu yaşta:)

      Sil
  4. ahh bu havalar yok mu bızı de vurdu gectı bır guneslı bır kapalı mesela dun cok sıcaktı bugun kapalı aman cocuklar hasta olmasın da bız bır şekılde atlatırız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle dediğin gibi onlar eğlensin biz yanlarında sürükleniriz :)
      sevgiler

      Sil
  5. Mutlu beraberliğinizi allah bozmasın canım. bahar yorgunluğudur geçer. Sen yinede bizi ihmal etme ama. Yazını okurken içime birşey doğdu. Umarım düşündüğüm şeydir. Herşeyin hayırlısı sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nurancım çok sağoalsın allah razı olsun.
      tamam inşallah.düşündüğü şey olabilir:)ama biraz sancılı bir süreç benim için bir ara anlatırım.
      sevgiler saygılar efendim:)

      Sil
  6. Havaların düzelmiş olmasına sevindim fotolar güzel mutluluğunuz daim olsun canım.
    Elbet dualarım seninle her ne ise hayırlısı olur inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aylinim canım çok sağolasın.inşallah inşallah amin.
      sevgiler

      Sil
  7. iyiki vicksten bahsettin kızda da bi öksürük bi öksürük parçalanıyor sanırsın:(zaten biz kreşe başladık hastalık yakamızdan düşmedi:(
    bi de diyorum şu resimlere ıcık bıcık şeyler eklemesen ,güzel yüzünü görsek cennetlik olsak hımmmm???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy neresi ağrırsa canın orada atıyo ama kuru öksürük insanı süründürüyor esmen:(
      allah şifa versin umarım iyidir şimdi.
      ya sitarem sevgim sevgiler:)ben aslında kendimi ve eşimi koymak hiç istemiyorumda resim o zamn bir acayip oluyor .açıkcası kimsenin tanımasını istemiyorum .nasıl tezat biriyim dimi?:)beni böyle severmisin sitarem sevgim:)kız cennetlik kadar değilim o ka diyeyeim:))

      Sil
  8. Dularim seninle, ne istiyorsan gerceklessin insallah, benimde bu aralar bloga hic giresim yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şeymacım allah razı olsun sağolasın.bahar çarptı blogları:))
      sevgiler

      Sil
  9. Allah gönlünden geçeni hakkında hayırlısı eylesin canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mayacım çok sağolasın allah razı olsun şekerim.:)

      Sil
  10. Hediyeni sağlıkla kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın arkadaşım sağolasın.

      Sil
  11. Güle güle kullan yoğurt makineni,boncukları ve düğmeleri de...

    İnşallah herşey dualar sayesinden yoluna girer...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aylacım sağoalsın daha kullanmadım ama inşallah kulanıcam:)
      inşallah inşallah.
      sevgiler

      Sil
  12. bak bak hiçbir çekilişe ben katılmadım ya hepsini kazandın dimiii? :)) şaka şaka güle güle kullan hepsini. öperim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kere yenildim sana baktım sen yoksun hemen çekilişlere katılıyom:)))
      öperim gelin hanımcım:)

      Sil
  13. bizdede öksürük, bizim evde dışardan soğuk, bizde içeriri giremiyoruz, aynı işte :))) geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı hakikatende de ya:))))))))))))))
      sağoalsın sizede aysuncum.

      Sil
  14. Belki tahmin ettiğim şeydir.Dualarım seninle canım.Hayırlı haberler ile gelirsin inşallah canım.Şans her zaman seninle olsun güle güle kullan hediyelerini canım.Bizde guneşi gördük sık sık dışarıdayız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galiba:))
      sağoalsın mehtapcım sağolasın.İnşallah gelirim.
      senin işin daha zor allah kolaylık versin canım benim.

      Sil
  15. Çekilişime seni de bekliyorum arkadaşım,sevgiler..
    http://aishasbazaar.blogspot.com/2012/04/aishas-bazaar-hediye-cekilisine.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ben katılmamayayım baksanıza hep bana çıkaıyor:))
      sevgiler

      Sil
  16. Şansın daim olsun bigom.

    babam da kuru öksürükle savaşıyor. ne illet bişey. o öksürük sayesinde sigarayı bıraktım ama :)

    sitareye katılıyorum. gül cemalini görmeye talibim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilhanım şansım sana bulaşsın arkadaşım:))
      aman sorma ,ama bak hayr vesile oluyormuş .:)
      ayyy sitarem sevgime bir sürü dil döktüm bakınız yukarı:)utanıyom ,kimse görsün istemiyo vs.aaaa yüz görümlüğü evet yüz görümlüğü isterm:))

      Sil
  17. Gelgitler olmadan geçmiyor günler :) Bazen mutlu, bazen durgun... öyle, böyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen dediğin gibi geçiyor bu aralr ,o yüzden blogla iletişimsiziliğim.
      sevgiler

      Sil
  18. Öyledir, insan tembelleşti mi çıkası gelmez ama çıktı mı da giresi:)) Hava güneşli olmasa bile bahar ılıklığı insanı mayışık yapar gülüm, takma kafana.. Yaza doğru geçer:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçer dimi?:)
      sağoalsın yorumun için.teşekkürler

      Sil
  19. bunca yıllık bloggerım ne bir çekilişe katılmışlığım var etliye ne sütlüye karışmışlığım var.hatun kapmışın makineyi:)ben iyi kazık yedim parayı basıp aldım.bundan sonra açılım yapıyorum nerde çekiliş orda ben.bi çöp bırakmiiicam len size:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serpilcim çok şanslıyım çok yani biraz zor be kuşum hehheeeeeeeeeeee:)

      Sil
  20. Her şey güzel aslında değil mi? Evde olmak, sıkılmak, sonra dışarı atlayıp ferahlamak, hediye almak. Diilerim herşey gönlünce olsun. Dua istemişsin. Rabbim tüm dualarını kabul etsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. taze annaanne:)sağolasın duaların için allah razı olsun.,sevgiler

      Sil
  21. Canım benim duamız seninle Allah hakkınızda hayırlısını nasip etsin, Kesinlikle evlerin içi daha soğuk dışarı çıkası gelmiyor insanın =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mekilam sağolasın canım benim.bu günlerde dışarlarda sğudu ya:))
      öperim

      Sil
  22. Sayfaniz cok guzel..hersey gonlunuzce isteginizce olsun diyorum..

    YanıtlaSil
  23. TicaretRehberim.net


    Türkiyenin Sanal Firma Rehberi

    YanıtlaSil
  24. Çok yararlı paylaşımlar var,bana da beklerim arkadaşım sevgilerle

    YanıtlaSil
  25. maşallah ne bereketli haftaymış yoğurt makinesi,incik boncuk oo süper:) bu arada bebişini allah bağışlasın.insanın ağzını burnu sıka sıka sevesi geliyor böyle pamuk çocukların
    sevgiler
    merve

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)