Sayfalar

16 Nisan 2012 Pazartesi

FLU BAŞLADI VE BİTTİ

Flu başladı ;
  
    Günüm geçmiş şüphhelerim artmıştı,hemen bir test alıp yapmak istemedim ilk defa bir süre bekledim.Tamam artık kesinleşmiştir deyip testi aldım be yaptım,sonuç pozitifti.Bu sefer kimseye hemen söylemiyecek kesinleşince haber verecektim.Bir kaç gün bekledim ki gittiğimde kalp atışını hemen duyayım diye .
Ama hiç de öyle olmadı SAT(son adet tarihi)ne göre 6 haftalık olması gerekirken bizimki 4 haftalıktı.Doktorum geç döllenme olabilir deyip bir 2 hafta sonra çağırdı ben dayanamayıp 8. gün doktorun kapısındaydım.Ultrason için uzandığımda kesenin oluştuğunu ama bişey duyulmadığını alttan ultrasonla bakmak istediğini söyledi.Benim  fobileirmden biri olan o koltuğa oturup bacaklarımı kaldırmaktansa ,"1 hafta sonra gelsem olur mu?" dedim.Doktorum anlayış gösterip "ok"verdi.Bİr hafta sonra dua ederek gittiğimde yine aynı şey oldu ve karnımdaki ultrason muayenesinde kalp atışı duyulmadığından alttan muayeneyi kabul etmek sorunda kaldım.Muayene sonucundao küçük kalbin atışını gördüğümde herşeyi unutmuştum.Yanlız doktorum
-kese içinde bir de besi kesesi "olduğunu söyledi.
ve kesenin 6mm lik ,7 mmlik sınır olduğunu ve büyürse bebeğin büyümesini engelleyeceğini söyledi.Yani  FLU başalyan , hamilelik başlangıçım devam ediyordu:(
2 hafta sonra kontrale çeğırdı doktorum malesef 1 hafta dolmuştu ki kahverengi lekenmelerim olduğundan yine doktorun dediğinden önce odasındaydım.Yine kalp atışını üstten duyamadığımdan lanet koltuğa uzanmak zorunda kaldım.Şükür ki doktorum çok anlayışlıydı.Kontrol sonucunda lekenlenmeye karşın kalp atışını gördüğüm de bir sevinçle kalktım koltuktan.Düşük önleyici bir hap ve dinlenme tavsiyesiyleordan ayrıldım. 3 gün kızkardeşimde 2 gün annedeydim ama lekenmelerim bu sefer kanamaya dönüştü:(

Bugün yine doktorun dediği günden önce odasında ve o koltuktaydım çünkü büyümesine rağmen kalp atışını üstten duymadık.Yani ben o koltuktan korktukça üzerine oturdum:(

BİTTİ
Neyse muayene sonucun da KLAP ATIŞI durmuştu (7.5 haftalık)Doktorum benim 3 düşüğüm olduğu için kürtajı Araştırma Hastanesinde yaptırmamı çünkü kapsamlı bir araştırmanın anca orada yapılabileceğini söyledi.Geçen kürtaj sonucunda patolajiye gönderilen sonuçtan kötü bişey çıkmadığı için kapsamı bir araştırma iyi olacağını söyledi.Ben de devlet hastanesine gitiim ,orada önce muayene olmalıydım sonra kürtaja karar verilecekti ama hayatıma en kötü anlarına bir yenisini daha ekledim malesef.Allah parası olmayıp Devlet Hastanesi doktorunun eline düşene yardımcısı olsun.Bana muayene için gösterilen bölüme girdim (ki abimin eşi orada çalışıyor onun sayesinde işlemlerim kısa bile sürdü)yine o koltuk oturdum ve insan psikolajisinden nasibini almayan doktor geldi.Bir insanın aciz olması kadar kötü bişey yok bu hayatta:(
Dayanamadım bana davranışına ve" bırakın istemiyorum  "deyip resti çekerek koltuktan inmek istedim.Ayşe(abimin eşi)ne olur deyip beni sakinleştirmeye çalışsa da dayanamadım o muameleye:( Hani daha önce öyle bir muayeneye maruz kalmasam herhalde böyle deyip kabulenebilinir ancak dayanamadım işte:(
Bunları yazarken bile hala kötü oluyorum:(

Yarın kendi doktoruma kürtaj olmak için gideceğim.Yaşanan her şey insana dair üzülüyorum ama oğluma bakıp ŞÜKREDİYORUM bana onu verdiği için.

32 yorum:

  1. Geçmiş olsun Sezobigocuğum, yaşadıklarını okuyunca üzüldüm, hassas bir dönemde insan yaklaşımı ne kadar önemli, bu birazda kişilikten kaynaklanıyor hastaneden değil,sanırım senin şansızlığın da bu olmuş. Ne diyeyim tez sağlığına kavuş ve unut bu sıkıntılı dönemi.

    YanıtlaSil
  2. .... buradayım okudum demek için bir işaret bırakıp çıkacaktım, diyecek sözüm yok.. Ama dilerim sıkıntsız geçireceğin harika bir hamimeliğin ve nurtopu gibi bir çocuğun olur hayırlısıyla..


    bir de ne geldi aklıma biliyor musun: cennet kapısında seni bekleyen 3 bebe olacak be Sezom, ve annemi almadan içeri gitmem de gitmem diyecek inşallah..

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun tatlım. dediğin gibi herşey insanlar için. Bence de kapsamlı bir muayeneden geç. Heryerde kötü muamele gösterecek değiller ya? Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. şimdiden çok geçmiş olsun bende okurken kendimi çok kötü hissettim aslında hiç kürdaş felanda olmadım düşüğümde yok fakat sizin çektiğiniz sıkıntıya üzüldüm.inşanlah hayırlısıyla bu sıkıntıdan kurtulursunuz..

    YanıtlaSil
  5. canım çok üzüldüm inan ki.çok geçmiş olsun.yaşın genç, inşallah hayırlısıyla yine anne olursun.üzme kendini.biliyorum üzülmemek elde değil ama işte ne yaparsın.Allah doktorlara da merhamet versin.Bazıları çok anlayışsız ve kaba olabiliyor ne yazık ki.Allah oğluşunu sizlere bağışlasın.sevgiler arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  6. Çok üzüldüm ve böyle durumlarda ne diyeceğimi ne yazacağımı hiç bilemem:(Keşke o minik kalp atmaya devam edebilseydi...Çok üzüldüm,geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun canım. Allah sabır versin. Oğluşuna uzun ömür versin inşallah.
    Doktorlar gerçekten çok anlayışsız, karşısındakinin insan olduğunu, keyfinden orada olmadığını unutuyorlar. Allah kimseleri düşürmesin.

    YanıtlaSil
  8. Canım benim canım, öncelikle yaşadığın kayıptan çok üzgün olduğumu söyleyeyim lütfen kendini yıpratma, Allah oğluşuna sağlık mutluluk versin ailesiyle. Malesef bazı doktorlar iletişim dersi almalı hem de sık sık çünkü karşılarındakinin insan olduğunu unutan duyarsız makinelere dönüşebiliyorlar, kendine iyi bak ve dinlen, sevgili tatlı arkadaşım benim, seni sımsıkı kucaklıyorum buradan.

    YanıtlaSil
  9. Birgülcüm geçmiş olsun. Sakına isyan etme, bundada vardır bir hayır. Allah oğluna sağlıklı uzun ömür versin inşallah.

    Devlet hastanesindeki doktor özelde çalışsaydı melek kesilirdi. Sanki zoraki çalıştırılıyorlar nedir bu terslikleri, anlayışsızlıkları anlamıyorum.

    Ama emin ol, birgün başka yerlerde, başka konularda kendide aynı durumlara düşecektir. Sıkma canını.

    YanıtlaSil
  10. canım benim çook çook geçmiş olsun, kadınlık, annelik işte böyle bişey. sıkıntıya mı yanarsın, üzüldüğüne mi, neyse bigocum doktorunun dediği doğru be canım. 3 düşük mutlaka araştırılmasına izin ver sabırlı ol. yoksa benim gibi bir tane ile kalırsın bunu yazdığım için üzgünüm ama senin başına gelenler benimde başıma geldiği için söylüyorum lütfen ihmal etme...

    YanıtlaSil
  11. canım böyle durumlarda hayırlısı buymuş demekten başka birşey gelmiyor elden.. allah sabır versin..

    YanıtlaSil
  12. Nasıl desem tüylerim diken diken oldu çok geçmiş olsun :(

    Benim hiç bir tcrübem olmadığı ve doğum vs olaylarından oldukça korkuğum için çok hissederek okudum bu yazıyı.Umarım bugünkü operasyon sorunsuz geçer en azından kalbin acır ama canın acımaz offff

    YanıtlaSil
  13. Üzülmeyin lütfen maalesef devlet hastanelerinde davranış genelde böyle.Hem oğlunuz var bir tanede daha sonra olur.Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Her işte bir hayır vardır canım Allah evladına sağlık versin tabii ki sana da.

    YanıtlaSil
  15. canım, iyisinizdir inşallah.

    YanıtlaSil
  16. Çok geçmiş olsun Birgülcüm. Böyle durumlarda insan ne diyeceğini bilemiyor. ben de sırf o muayene yüzünden engelliyorum kontrollerimi.ama neymiş biliyor musun? Baş hemşire sakin olmamı erkeklerin de prostat muayenesinin çok kötü olduğunu söylemişti. Ama gebeliğim sırasında çatala hiç oturmadım -ki ilk üç ay hep alttan girdim ultrasona. normal sedyeye uzanıyordum.
    Şükür ki paşemo var. Rabbim ona uzun ömürler versin. Ve olmayan herkese evlat nasip etsin. sakın moralini bozma ve tetkiklerini ihmal etme lütfen. Çok öptüm bigom.

    YanıtlaSil
  17. Canım benim ya ne denir ki.Allah oğluna sağlık versin inşalah,çok şükür ki bir evladın var.İnşallah hayırlı bir zamanda Rabbim tekrar nasip etsin,vardır bir hayır..Kendim yaşadığım için çok iyi biliyorum,üzme kendini canım..

    YanıtlaSil
  18. Çok üzüldüm yazını okuyunca bir kadın olarak neler yaşadığını çok iyi biliyor ve anlıyorum çok çok geçmiş olsun söylenebilecek başka söz yok .Rabbim bir daha böyle tecrübeler yaşatmasın

    YanıtlaSil
  19. gene mi sezom ya offfffffffffffffffffffff:(((((((((

    YanıtlaSil
  20. allah sana güç versin arkadaşım.ve şükürler olsun verdiklerine...sabır ve güç seninle olsun.dualarım seninle...

    YanıtlaSil
  21. tekrar gelip okudum ya iyi olunca haber et olur mu sezom çok seviyom seni ya

    YanıtlaSil
  22. canım ya bende niye sesi soluğu çıkmıyor diyordum ama abimin nişanıyla uğraşmaktan vakit bulamamıştım seni aramaya...
    çok geçmiş olsun sana tatlım...
    bütün aksilikler hep senimi bulacak çok üzüldüm valla ..
    neyse canım vardır her işte bir hayır...
    rahat ol sen..

    YanıtlaSil
  23. çok geçmiş olsun, allah evladınızı size bağışlasın..

    YanıtlaSil
  24. Canımm benımm yaa cok gecmıs olsun...rabbımm senıı ve evladını bagıslasın... Çok sıkıntılı bır surec yasamıssınnn kıı kadın olupp da bu sıkıntılı surecdenn nasıbını alann o kadar cok arkadasımız varkii.. Muameleye gelınce rabbım böyle ınsanlarıı ıslah etsın dıyebılıyorumm.. dilimmdenn kocaman cumleler cıkacakk diye korkuyorum...çok geçmiş olsun.. rabbimm bir daha böyle acılar yaşatmasın..

    YanıtlaSil
  25. Yaşadığın şeylerin bir benzerini birkaç sene önce ben de yaşadım. Seni çok iyi anlıyorum. Allah oğluna sağlıklı sıhhatli uzun ömürler versin. Bu tecrübeleri tekrar yaşatmasın...

    YanıtlaSil
  26. ne denir bilemiyorum...Allah size sabır, oğlunuza uzun ve sağlıklı bir ömür versin...

    YanıtlaSil
  27. Herkese çok teşekkür ederim şükürler olsun iyiyim.İlginize ve alakanızdan dolayı çok teşekkür ederim yekrardan.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  28. Birgülcüm,geç farkettim bu yazıyı affet ne olur.
    Çok üzüldüm gerçekten.Ama Allah biliyor en doğrusunu,o ne zaman isterse en hayırlısı o sizin için biliyorsun.Sen çok güçlü ve inançlı bir kadınsın ve layıkıyla üstesinden geliyorsun bu işin.
    İçini ferah tut ve oğluna daha sıkı sarıl.İyi ki O var.
    Daha güzel günler bekliyor seni emin ol ve sınandığını unutma..
    Öperim canım...

    YanıtlaSil
  29. Canım çok geçmiş olsun, Allah sen oğluna bağışlasın, hayırlısı olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  30. damdan düşenin halinden damdan düşen anlar.. ben de 3 düşük yaşadım, 2.de yaşadığım senin hikayenle birebir aynıydı, yaşadığım şehirden uzakta bir devlet hastanesi acil servisinde geceyarısı insafsız bir doktor ile muhatap olmak da varmış kaderde, üstelik ertesi gün de resmi tatildi, vazgeçmek gibi bir lüksüm de yoktu.. hala sızısı içimde..
    senin yaralarını sarabileceğin bir evladın olduğu için çok şanslısın, allah onu salih bir evlat olarak yetiştirmeyi nasip etsin, belki de kardeşi hiç planlamadığın bir dönemde süpriz yapar sana.. geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  31. çok çok geçmiş olsun canım, allah sizlere uzun ömürler versin...

    YanıtlaSil
  32. Canim gecmis olsun diyorum, seneler once yasadiklarinizi bende yasadim, 3 ay hamileleik sonrasinda kalp atisi duyulmadigindan..neyse..allah evlatlarimizi bagislasin..cok gecmis olsun diyorum tekrardan..

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)