Sayfalar

19 Nisan 2012 Perşembe

DEJAVU

Yazmak için oturdum ama yazacaklarımı daha önce yazmış olduklarımla aynı olması başka türlü açıklanamz galiba DEJAVU.

Yorumlarıyla destek olan herkese çok teşekkür ederim allah razı olsun.

Yaşadıklarım ağır gelse de bedenime ve zihnime şimdi ŞÜKÜR iyiyim.Şükür sebebim oğlum sanki durumu sezmiiş gibi
-anne seyi çooot sevyom
deyip sarılması ve bunu özellikle 3 gündür ve günün her saati  yapması beni kendime geitiryor.Allah ona uzun ömürler versin sağlıklı sıhhatli,vatana millete hayırlı evlat olsun inşallah.
Her anne gbi bende oğluma -çocuğuma hayranım,onun bu denli aklı başında ,akıllı bir çocuk olması bana mükafat gibi geliyor ve olumsuz hiçbir şey aklıma gelmiyor .Önüme bakmak ve elimdekiyle ,bana sunulanla mutlu olmak istiyorum.Biliyorum ki herşeyin bir sebei ve zamanı var,zorlamanın ,isyan etmenin anlamı yok.
Benim tek duam şuan allah olmayanlara nasip etsin.Benim allahtan dünyalar tatlısı bir oğlum var deyip hep olmayanlar için dua ediyorum.

Kendmle ilgili olarak, belki bir daha cesaret etmem ikinciye diyorum ama bazen ben akıllanmam 1 sene sonra yine içime düşer bu sevda deyip "hayırlısı"deyip kesin konuşamıyorum.

Allah kardeşimden ,annemden,ayşemden razı olsun.Sezom sen değerlim ,hayat ortağım allah sana darda koymasın ,sıkıntı vermesin.




bu resim 2 yaşındaki hali.Ömrümmmm

42 yorum:

  1. Ah sezobigocuğum allah minişini iyilerle karşılaştırsın ve sağlık versin inşallaaaaaah. Güzel şanslı olsun inşallah. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dilek güzel sözlerin için çok teşekkür ederim.sağolasın sevgiler

      Sil
  2. saçlara bak yan yan:)
    tut bileğinden ısır:)

    YanıtlaSil
  3. sen tetkiklerini mutlaka yaptır ve bir süre bekle.O en hayırlı zamanda aranıza katılacaktır hiç merak etme.Rabbim en iyisini biliyor,sana da senin için en iyi zamanda layık görecek bunu tasalanma canım.
    Öperim çookk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz zamn geçsin gidip yaptırıcam bakalım ne çıkacak?
      öyle ,dediğin gibi herşeyin hayırlısını "o"biliyor.
      sağolasın gönülcüm

      Sil
  4. Sağlık herşeyden önemli canım, bu durumlarda toparlanmak zaman alıyor lütfen kendine dikkat et, Allah sağlık ve mutluluk versin tüm ailene, öptüm yavruyu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın fadişim.amin .bende sizi öperim.
      sevgiler

      Sil
  5. canım sakın ihmal etme. Gönülün de dediği gibi o zamanını bekliyordur. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah.
    öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilhanım bende onu beklerim o vakit:)
      sağolasın canım benim.sevgiler

      Sil
  6. yapamadığın her ne varsa tek çocukluyken yap bacım.gün bugündür:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç güleceğim yoktu sevgi.allah iyiliğini versin.bu aralar bunalımdasın anladım:)

      Sil
  7. Allah yavrunuza saglık sıhhat versin,. Umarım gönlünüzce olur hersey...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif hoşgeldin.sağolasın güzel dileğin için.sevgiler

      Sil
  8. çoçuklar herşeyi anlar canım.iyisin bana iyisin gibi geldi vede oglun için iyi olman gerek :) o nazlı kız bi gelsin sorucam ben ona canım:))) öpüyorum çok geçmiş olsun bi daha olmasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavimm eminsin yani illla kız:)bakalım şimdilik düşünme aşamasında bile değilim o kadar yani.
      iyiyim canım çok sağol öperim.inşallah

      Sil
  9. Çok geçmiş olsun ..gelen allahtan gelsin bizler inanmış insanlarız rabbim evladınızı size bağişlasın maşallah çok yakışıklı Allah ailesine vatana millete hayırlı evlat etsin herzaman başını dık yuysun . Sağlık herşeyden önemli kendinize iyi bakın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok sağolun.allah razı olsun

      Sil
  10. Allah sizi birbirinizden hiç ayırmasın, sağlıkla mutlulukla inşallah.

    YanıtlaSil
  11. Herşeyin hayırlısı olur inşallah.Allah oğluna sağlık sıhhat versin ve inşallah herşey gönlüne göre olur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın aylacım.amin inşallah

      Sil
  12. Benden habersiz yaparsan böyle olur deyip güldüreyim istedim be gülüm :) Rabbim hayırlı zamanda hayırlısıyla sağlıkla o günleride göstersin inşallah.Amin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin ülkücüm .sağolasın bir dahaki sefere ararım seni:)

      Sil
  13. Öperim o gül yanacıklarından ,bugünlerde geçecek tatlım , bir bakmışsın hasretle beklediğin kendiliğinden kapını çalacak..
    Allah Mert'ine sağlık sıhhat versin ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilknurum sağolaın .hayırlısı inşallah .herkes için:)

      Sil
  14. Allah yakışıklıma sağlıklı ömürler versin.Hakkınızda hayırlısı ne zamansa o zaman olur.Ne kadar dert edersen et bu iş böyle.Daha önce iki çocuğumun arasında 6 tane düşük yaptığımı yazmışmıydım bilmem ama tam 9 yıl sonra ikinci evlat nasip oldu.
    Ne zaman ve nasıl olursa olsun ama hayırlısıyla olsun İnşallah.
    Kendine iyi bak canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emel canım benim çok üzüldüm .evet haklısın herşeyin hayırlısı.sağolasın derdime ortak olduğun için teşekkür ederim

      Sil
  15. Yine olur Sezobigocuğum Allahın izniyle belki de hiç hesap kitap yapmadığın bir anda bir bakmışsın ki kucağına almışsın. Çocuklar en ufak bi r sıkıntıyı bile hissederler hele ki anneleriyse bu kişi. Evdeki her konuşmayı radar gibi başka şeyle meşgul oluyor görünselerde nasılda dinlerler anlamlandırılar belli ki o da korkmuştur senin için, şimdi her ikiniz içinde o korkuları yenme zamanı ve o dr u unutma zamanı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belkide öyle dibimden ayrılmaz oldu.sağolasın yorumun için çok teşekkü ederim.
      evgiler

      Sil
  16. Allah hakkımızda hayırlısını versin, diyelim. Oğluna ve sana sağlıklı ömürler versin. Belki de hiç beklemediğin bir zamanda alıverirsin kucağına...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun çok teşekkür ederim.yorumunuz için.sevgiler

      Sil
  17. resimde cok sirin bakmis masallah

    YanıtlaSil
  18. ne mutlu sana, herşeyi unutturacak bir ailen var, kendine gerçekten iyi bak, tekrar geçmiş olsun canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şükür varlar.çok sağolasın
      sevgiler

      Sil
  19. sezomm çok geçmiş olsun...
    Bende ikinci çocuğumu istediğim zamanlarda pes etmiştim dört yıl uğraştık olmadı artık elimdeki ile yetinme zamanı dediğimde, rabbim olmayanlara nasip etsin nasılsa bende bir tane var dediğim zamanda hiç beklemediğim anda geldi küçük oğlum,seninde dediğin gibi her şeyin vakti saati var...

    sen içini ferah tut

    sevgilerimleee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağolasın.
      herşeyin vakti var doğru,o yüzden dert etmiyorum.
      sağolasın.
      sevgiler

      Sil
  20. İlk öncelikle çok geçmiş olsun.Allah oğlunuza,size ,eşinize e tüm ailenize uzun ve sağlıklı bir ömür versin..Kısmette varsa bir bakmışınız bir gün size tekrar cee!! deyip,hayatınıza sızıvermiş..Kendinize iyi bakın sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.amin .
      bakalım olursa paylaşır olmazsa şükrederiz bizde:)
      sevgiler bizden

      Sil
  21. Rabbim neylerse guzel eyler sozunu hatirlarim her dar zamanimda... Hakkinizda herseyin hayirlisi... Oglunuz cok tatli masallah.... Allah uzun, saglikli omurler versin sizlerle birlikte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de güç aldığım sözlerden biridir.herşeyin hayırlısı.
      çok teşekkür ederim sağolun.

      Sil

elleriniz dert görmesin:)