Sayfalar

30 Nisan 2012 Pazartesi

BİZDEN NOTLAR VE BEN KAZANDIM:)

Gecenlerde(bir ay olmuş resimdeki tarih beni ele verdi:) annemler de kaldık ve hep beraber yatalım istedik.Yere yer yatağı hooopp hep beraber(burcu-kız kardeşim-barış,depdep ve mert .Ara da boşluk var ya orası da benim:)Nasıl yattın mı diye sorarsanız depdep sağ olsun bacağı kafamdan inmedi:)ama eğlenceliydi hele çocuklar için bizim içinde güzel bir hatıra.



Sonra Burcu ya gittik mert ile (bu arada bize gelmelerine izin yok hep biz gezeceğiz:)Orada olduğumuz da hava baya bir soğuktu ,bizimkilerde içerde hem eğlendiler hem yediler birbirlerini:) 





 yalan yok ben kavgalarını bile seviyorum:)galiba bundan ikinci çocuk isteğim.


 Allahtan bu maske yırtıldı da çöpe gitti bir daha alırmıyım hiç sanmıyorum.Dalgın olduğum zamanlarda karşıma çıkan 'galyu meyt' pek de şirin gelmiyor insanın gözüne:)Yanındaki ise 'Roşi depdep' miş:)



                         ****************************************************



"Yaaaaa yeter" diyeceğiniz biliyorum ama bir çekilişte yine ben kazandım yahu:)))))))))))
Bundan sonra benim katıldığım çekilişlere katılmazsanız iyi olur malum hüsranla sonuçlanmasın:)
Şaka bir yana Sevgili Fadişim yaptığı çekilişe katıldım ve kazandım.Sağolasın Fadişim
 bu yaka güllerini hemen taktım yakama ve nasıl yapmış diye iyice bir inceledim yalan yok:)aynısından yapıcam bende.

Çanta da yine kendi el emeği sağoalsın arkadaşım.

 Canım arkadaşım mert 'i es geçmemiş ona da bu güzel tişörtü göndermiş.
yalnız bizimki kargoyu  getiren abinin ona hediye aldığını sanıyor:)

Ona "mert onu sana benim arkadaşım aldı "diyorum o ise
-hayıy abi veydi bana ,o almış:)
Fadişim kusura bakma:))anlatamadım bir türlü.(hemen giyeceğim deyince üzerindeki giysisinin üzerine geçirdik )


              **************************************


 yarın 1 mayıs anneme gideceğim (ne alaka demeyin evde olduğum zamanların tatili :)bana bahane mi yok.)

                 ***********************************************************


Bu arada 26 nisan benim evlilik yıldönümümdü.Ve 9 biter ....

Ne yaptınız derseniz birbirimiz yedik:)

-sezo bugün ne yapacaksın ,neler planladın?
-niye? bugün tek ben mi evlendim?
-ama ama ama.......
-söyle sen benim için ne yaptın nasıl bir hazırlık yaptın?????
-ama ama )bu "ama" da nasıl boşluk dolduran bir kelimedir yahu:)

sonra benim gazabımdan korkan  sezo beni yemeğe götürmeyi teklif eder çünkü aklına gelen ilk plandır:)ama
Artık evde bir çocuk vardır ve
-ben hanbuger yicem baba
deyip planın bir parçası olur.
 10 yılımıza bir hamburgerci de oğlunun istediğinin yerine getirilmesinden memnun yüz ifadesiyle , mutlu mesut girmiş bulunmaktayız .
HAYIRLI UĞURLU OLSUN

              *************************************

bu arada bizim çocuk pek bir içli bişey oldu çıktı.
-seni cotttt seviyom
diyo ve kucağıma gelip gözümün içine bakıyor
-mert sen nereye bakıyon?
-çözüneee
-niye
-bakıyomm(sebebi yok yani:)çot seviyom çot

Hep erkek anneleri derlerdi de bizde tam tersiydi yani baba delisiydi .Şimdilerde dibimde ve babasına "sen dittt"diye bağırıp uzaklaştırıyor.(sezo acayip bozuluyor farkındayım)
Neyse bizden bu kadar .

37 yorum:

  1. Güzel bir gün geçirmişsiniz ve evet tişört çok yakışmış kuzuma, bakışlarını yerim ben onun, annesi büyümüş o büyümüş, bizim oğlan da aynı sen git diyor babasına, seni çok seviyoyum anne cümlesi günde bilmem kaç kez söyleniyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl güzel bir duygu bu:)bende seni diyorum dedikce yanaşıyor:)sağolasın tekrardan fadiişim.

      Sil
  2. 10. yılınız hayırlı uğurlu olsun:)
    çocuk olduktan sonra baçbaşa kutlamalar falan yapmak biraz uzak bir hayal oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet idrak etttik hayalmiş:))
      sağolasın.

      Sil
  3. erkek çocuklar anneye sarılma manyağı oluyor.büyüdükçe de bıktırıyor.
    10. yılınız kutlu olsun şekerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))kızkardeşimde öffffffffff anladık seviyon der bazen:))
      sağolasın şekerimmmmmm:)

      Sil
  4. İlk olarak evliliğinizin uzuuuuuun sağlıklı ve mutlu bir şekilde geçmesini diliyor, merti kocaman kocaman öpüyor, hediye için tebrik ediyorum. Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk olarak hoşgeldin derim:)
      sağolasın ikincisi:)
      teşekkürlerimi sunarım da üçüncüsü.
      canım hobim vaktim sağolasın

      Sil
  5. bırakk çott sevsinn anneciğii:)
    sarıll ona sıkı sıkıı..
    :)
    hediyelerine bayıldımm..
    sağlıkla kullanın anne oğul:)
    sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sarıldım merak etme:)
      bende:)
      sağolasın sevgiler

      Sil
  6. Erkekler anaya aşık oluyor sırf bu yüzden arada coşuyorum 3. erkek olur belki diye :))
    Yıldönümünüz kutlu olsun canım nice güzel seneler dilerim aşkla dolu olsun.Aman kuzular sağlıklı ve yanımızda olsunlarda boş ver kutlama hamburgerle olsun di mi ama:))
    Kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))olur belki aylinim hadi yap yap:))
      sağolsın canım benim olsun onlar mutlu olsun bizde gülümsemesi düşsün.
      sevgiler bizden

      Sil
  7. MAşallah Bigom. nice on yıllara inşallah.

    Şansın daim olsun. tebrik ederim.

    Bu çok sevmelerin tadını çıkar en azından el kızı senin yerini alana kadar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilhanım arkadaşım sağolasın:)
      amin amin.
      hahahaaaaaaaaa hiç güleceğim yoktu yolarım gelini dermişim:)))

      Sil
  8. amanın cancağızım ne enerjik, ne güzel bir post olmuş bu:)

    bir de tabi evlilik yıldönümünüz kutluuuuu ve mutlu olsun.. nice nice nice sağlıklı, huzurlu yıllarınız olsun ikinci bebenizle ve de.. öperim çok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın müminem:)
      amin amin bebek işi askıda ama olsun:)
      ben de bende:)

      Sil
  9. sezo öyle koyun koyuna yatmalar ne kadar güzeldir dimi.
    Bense hep kardeşimle yatarım hiçte güzel yatmaz ama alışkanlık işte:)
    Tek kişilik yatakta sıkış tıkış zorumuz ne bilmiyorum.
    Ona sarılmak bana çok iyi geliyor.

    Tek yatmak kötü bee:)

    Fotoğraf çok şirin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayılırım en çok sevdiğim şeydir kardeşim bana sarılması ama o pek sarılmaz beni uyuz ederdi:)
      :)))sevdiceğin olsun çok çok sarılsın o vakit:)
      sağolasın

      Sil
  10. nice yillara!.. cocuklar olunca mekanda onlara bagli oluyor genellikle. hele birde dillendiklerinde:))
    bizim evde kizim anneeci, oglum babaci:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok sağolun.çok güzel konuşuyorlar o yüzden ne deniyorsa o!:)
      aaa işler değişmiş:)

      Sil
  11. Yıl dönümünüz hayırlı uğurlu olsun Bigom , nice dokuz senelere inşallahhh...
    O Mert'in tatlı dillerini yerimm ben ,cotlatsın annesini, cot cot sevsin ,babalar çaktırmadan bozulsun..Ee geceler boyu analar uykusuz kalırken babalar horul horul uyuyordu ( ne fenayım değil mi, şaka yapıyorum elbette ) yine de anneyi azıcık fazla sevmesinde zarar yok :))))))
    Öperim Mert paşayla seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolsın ilknurum.bozulsunlar ama hemn düzelsinler:)
      aaa doğru diyosun ,bozulsunlar o zamn:)
      bende seni ve o şirin yağız beyi:)

      Sil
  12. Ay unuttum hediyelerinizi , güle güle kullanın.Mert e hediyeyi abisi getirdi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))))))))))sağolasın.sorma ikna edemedim:)

      Sil
  13. 10 sene mi maşallah.. allah huzurunuzu daim etsin.. küçük beye de öpücüklerimi ilet lütfen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın çok teşekkür ederim.banane benim günüm beni öp:))

      Sil
  14. en sevdiğim şey, kız kıza eğlenceli bir gecede yer yatağında yatmak, çocukluğumdan beri bayılırdım :)
    Hediyeni güle güle kullan canım, yıldönümünüzde kutlu olsun, nice huzurlu mutlu yıllara inşallah.
    Blogumda ödülün var, alırsan sevinirim :)
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohhhhhhhhhhh mis gibi ama nirde?????????:)
      sağolasın çok teşekkür ederim.
      oooo sağolasın bu hediyye layık olacağım:)
      sevgiler

      Sil
  15. 10 seneniz kutlu olsun bebişim:)) daha nice yıllara:))
    yavrucum bune şans ya bundan sonra çekişilişlere benin yerime sen katılıp çıkarsa bana gönderceksin tamam mı:))))))))))
    çoçuklar öyle tatlıki maşalhh
    ama şu maske ve çamaşır olayı varya bir ömür gülünür:))))))))
    seviyom seni bıdıkım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın kuşum:))))))))))
      olur var mı bu aralar katılmak istediğin ver adresini:)))))))
      sağolasın bacım.
      :))))))korkulur aynı zamnda:)
      bende seni bacım

      Sil
  16. ilahi yine güldürdün beni, bayılıyorum sizin gayyuuu hikayelerinize :) bu arada nice senelere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aysunum bu nasıl güzel profil resmidir yahu:)
      sağolası arkadaşım:)

      Sil
  17. canım ne yapmışsın sen ya yavrumu öyle köşelere atmışsın... kıyamam ben ona çok öpüyorum seni ve oğluşunu...
    eve dönmedim daha bir aksilik çıkmazsa inşallah pazar günü dönüyorum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seni öperim neclacım .allah kavuştursun o zamn şimdiden ailene:)

      Sil
  18. Ohhh her telden ne güzel olmuş yazı.
    Eline sağlık.

    sen diit e bayıldım. Biz de bana soyleniyo bu söz. Malum kız annesiyim. Yazıktır, çok yüklenme Sezo ya.

    Paylaşımcı anne Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın çiğdem seninkiler gibi olmasada:)
      zor oluyor o zamn ben aklını karıştıryorum hemn yoksa inatlaşmaya gidiyor bizde niye dit demiş diye:))ok yüklenmem:))

      adil anne çiğdem

      Sil
  19. merhaba... onuncu ve tüm yıllarınız kutlu, mutlu olsun...

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)