Sayfalar

21 Mart 2012 Çarşamba

SİRK NEDİR NE DEĞİLDİR?:)(ÖĞRENDİM)

Geçen ay kardeşimin "okula sirk gelmiş gidelim mi?"demesine
-okula mı "deyip, merakla "olur "dedim.Kafamda hep hayvaların okula nasıl sığacağı sorusu hakimdi.Nedense hep Sirk deyince ,aslanın cemberin içinden geçmesi,büyük filin yürütülerek gelenlere selam vermesi gb görüntüler hakim belleğime:)Kardeşime habire soruyorum bu kadar hayvan nereye sığacak ,okulun bahçesi o kadar büyük mü?:)
Neyse gün geldi çattı.Sabahtan sezo işe giderken bizi anneme bıraktı,öğlene doğru annem ben ve mert minibüsle kardeşime gittik.Öncelikle markete girip , bizim çocukların(biri bende ,ikisi kardeşimde -7yaş,2.5yaş)durmama ihtimaline karşı abur cubur alındı.


Kapıda bizi bekleyen Merdo ve depdep(mert zeynep diyemiyor hâlâ hoş zeynep de kendisine depdep diyo:)

Ve oğlum için beklenen an.Gerçi o hayvanları düşünerek gidiyo.Maymun görcem deyip durudu:)

Bizim kıta hazır bekliyor:)

Canım annem durmazlar diye hep poşetten bişey çıkarma telaşından hiç bişey görmedi diyebilirim:)


depdep ,merdo ve ben

tatataaaaaammmmmmmmmmmm başlıyorrrrrrrrrrrrrr:)

Meşhur Çin sirkimiz  başladı bizimkiler heyecanla maymunu bekliyorlar :)

Tabi cahiliğim burada ortaya çıkıyor sirk deyince tek akla hayvan gösterisi gelmemeliymiş.Akrobat,cambaz dan ibaret sirk olabilirmiş:)uçan trapezcileri es geçmiyeyim çok zor bir iş yapıyorlar.Hoş ben Sirkten nefret ederim hiç sevmem ,mert görsün istedim diye gittim.Çünkü hayvanlara eziyet ettiklerini düşünmekteyim.Ne yaptıysam oğlum için yaptım ve gittim.Ama güzel geçti çocuklar çok mutlu oldular.Hayvan olarak sadece yılan vardı ama ne yılan ben diyeyim 2 metre siz deyin 3 ,ııyyy aklıma gelince bile kötü oluyorum.Bi de adam sağolsun yılanın başını ağzına sokmaz mı?Mert "anne napıyor "
dedi.
-öptü annecim öptü:)

Benim çektiğim kötü görüntülerle sizleri baş başa bırakıyorum.Yok ki şöyle adamakıllı bir kameram:)




 
video video


sevgiler:)

59 yorum:

  1. :)alemsin ne diyeyim.önceden aynı kanıdaydık sanırım :)çocuklar keyifli zaman geçirmiş ya önemli olan o..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))
      orası öyle zoraki gittim ama sevinçleri herşeyin önünde:)
      sevgiler

      Sil
  2. Yine güldürdün beni yine :)
    Ben hayvansız sirkleri pek severim, tv de dahi izlerim ama haklısın o zavallı fillerin, maymunların maskara edilmesine ben de çok iç geçiririm.
    Ama çocuklara göre bi program hazırlasalardı keşke, ağıza yılan sokmak da ne? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mutlu bana o halde:)
      tam senlik be esracım o vakit.evet bizde şaşırdık o duruma ama bişeyde yapamadık:(
      sevgiler

      Sil
  3. Ben de hiç sevmem sirkmiş hayvanat bahçesiymiş. Ha bir de palyaço sevmem içindeki adam ağlıyormuş gibi gelir hep:)
    Ama çocuklar için neleri seviyoruz. Yalnız annene baktım ben yazık ya canım benim:) Annem de öyle. Nasıl geriliyor durmayacaklar diye:)hep aynılar hep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa evet bende bende palyoça sevmem.doğru tespit:)
      evet anneler hep aynı be ebrum hep tetikteler aynı zamnda:)
      sevgiler

      Sil
  4. öpmesin yaaaaaa fena oldum depdep harika bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet depdep hakikatende jarika hele bir konuşsun görün:)
      sevgiler

      Sil
  5. :):) Güldürdün beni..

    Sirki daha çok hayvanlarla tanıyoruz ondan olsa gerek..

    Güzel hava güzel bi gün olmuş olmalı.

    Ben depdepi sevdim
    Bu yine iyi teyzemin cadı kızı bana ne dese beğenirsin "ayyuk" Adımı söylemicem çok gülersin çünkü bunla hiç alakası yok:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mutlu bana:)
      evet bende öyle özdeşleştirmişim nedense.
      depdep şirindir :)
      bak merak ettim adını:)
      aynur olabilirmi adın?merak ettim merak:)

      Sil
  6. Öncelikle çok keyifli bir post olmuş kalemine sağlık .Bende hiç sevmem sirkleri büyük oğlum için gitmiştik çok sıkılmıştım ama mecburen ufaklıklar için de gidilecek hak geçmesin dimi ...Öptü oğlum öptü ha çok alemsin ....

    son olarak ben posta video eklemeyi başaramadım hala zahmet olmazsa nasıl yapılıyor şu iş bi anlatıver sevabına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy senin mecburiyetin çokmuş 3 çocuk olunca:)
      ne yapayım çocuğa o an uydurulan en masum sözçük:)

      sevap dedin anlatmazmıyım:))
      canım nilim
      hani resim eklerken "resim ekle"yi tıklıyoruz ya yeni kayıt sayfasında yine hemen onun yanında "video ekle"yi tıklayıp,gözattan istediğin videoyu belirleyip sağ alttan "yükle" diyorsun.O da sağolsun yüklüyor ama çok uzun sürüyor bilesin.Yakalşık 5 dakika veya daha uzun .
      eğer takıldığın bir yer var ise ben burdayım:)

      Sil
  7. çocukları yeteri kadar eğlendirecek gösteri izlemişsiniz ne güzel. yılanlar konusundarki ıııığğğ kısmına ben de katılıyorum:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ende oğlum için gitmiştim zaten:)yoksa hayatta gitmem herhalde:)
      gereksiz yılan şovu benide ııyyyğğğ yaptırdı:)

      Sil
  8. Bigomm alemsin tatlım ya :)
    okula sığar mı sığar mı derken sığdırmışsın koskocaman sirki :)
    Çocukların eğlenmesi ve beğenmesi günü süper yapmıştır...( yani getire getire yılan mı getirmişler demezsem çatlarım kesin )
    Öperim o güzel yanacıklarından...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa kafamda sığmadı ama adamlar sığdırmış:)evet kocamn soğuk bir yılan olmazsada olurmuş hani:)
      ben de seni öperim ilknurcum

      Sil
  9. He he :))
    Valla ne yalan söyleyeyim ben de böyle sanabilirdim :)
    Neyse güzel gecmis.Muhim olan da bu.
    Depdep de cok tatliymis.
    Öpüyorum hepiciginizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim ondan çok benzeşiyoruz biz hep aynı şeyleri düşünüyoz ya:))
      canım bende seni öperim.

      Sil
  10. Benim kızımda sevmişti sirki. Bir kere götürdüm ama tekrar götürmek istemiyorum. Gerçekten çok kötü bir şekilde eğitiliyor o hayvanlar. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahu saçların çok güzel daha önce söylemiştim ama şu profil resminde hep dikkatimi çekiyor ne yapayım:)
      bende istemiyorum ilk ve son galiba bizimkide:)
      sevgiler bizden

      Sil
  11. Çocukların hayal kırıklığına uğramayıp eğlenmelerine sevindim, değişik bir gün olmuş, annelerimiz hep aynı değil mi benim annem de çantasının içinde atıştırmalık bir şeyler mutlaka bulundurur bize de kızar çantanızdan eksik etmeyin diye:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında hala maymun diyolar ama:))
      anneler hep aynı fadişim sığınacak liman:)

      Sil
  12. Ben kızım küçükken gitmiştim hayatımda ilk defa. ne anlayacaksa. bir kere içerideki koku fena. onu geçtim dediğin gibi hayvanlar hayvanlıktan çıkmış. İyi ki küçükken gitmişim de zor sorulara maruz kalmamışım. Bir daha mı? ı ıııh gitmem yani inşallah kızım istemez.

    Öpme olayını iyi uydurmuşsun bigom benim aklıma gelmezdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hı bide kokuları var dimi?
      bende istyemem bzimkide ilk ve son oldu sanırım.
      en mantıklısı gibi geldi o an:)

      Sil
  13. Merhaba, çok cici bir blog! tabiki paylaşımlarınız da öyle... çok beğendim, ben de sizi beklerim! sevgilerimle... :)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deniz dah önce tanışmıştık bende gelmiştim:)
      sevgiler

      Sil
  14. Bazan sirklerdeki ya da herhangi bir gösteri merkezindeki gösteriler çocuklarımızın hayal dünyalarını iyi veya da kötü olarak etkileyebiliyor. Severlerse hoşlarına giderlerse de hiç unutmuyorlar. Sevmezlerse de kötü bir anı olarak onu da unutmuyorlar. İşki sevdikleri ya da izledikleri gösteriyi evde uygulamaya kalkmasınlar değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende o yüzden yılanı niye getirmişler ve de ağızlarını sokuyorlar anlayamadım.
      Atlamalar favorileri oldu habire "abi gibi hooooppppppp"diyor:)

      Sil
  15. HE HEEE ..YİNE BİR POSTUNLA DAHA BİZİ GÜLÜMSETTİN ŞEKERİM. EĞLENMİŞSİNİZ BELLİİİ. HELE ÇOCUKLARKEYİFLERİNE DİYCEK YOK WALLA.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ne mutlu bana o vakit:))
      çocuklar oyalandı şükür yarıda çıkabilirdik ama sonuna kadar dayandılar:))

      Sil
  16. ay geçen sene burda 2 ay reklam yaptılar bilmem ne sirke geliyooo diye. Bir heyecan hemen aldık biletleri. Gösteri günü çoluk çocuk tüm arkadaşlar gittik. Ay bu kadar saçma sirk görmemiştim- ki ben zaten ilk kez sirk görüyordum. Hiç hayalimdeki gibi değildi. atlayan zıplayan bi kaç adam palyaço bir de yılanlı adam o kadar. gerisin geri döndük . mert bey eğlenmiş ama sanki bizimki yarısında sıkıldım gidelim demişti:) öperim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaaa hah o sirk işte hahhaaaaaaaaaaaaaaaa:)
      bizde heyecanı yukarda yazmıştım dimi?:)
      aman dursun diye habire tıkadık ama atlamalrı hoşlarına gitti .Belki kaaan daha büyük ya daha farklı bişey bekliyordu :))
      öperim gelin hanım

      Sil
  17. :)) bende sevmem sirkleri bir kere Mirzahan icin gittim zevk vermiyor bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anladığım kadarıyla kadınlar pek sevmiyor çoğumuz hemfikiriz mecburiyetten gidiliyor:)

      Sil
  18. yavrucum bırak şimdi sirki felan sen ne kadar güzel hatunsun böyle ilk defa yakından gördüm seni :D
    gel bi sarılayım sana ya :))
    gözlerin yeşilmi cnm senin maşallah :)
    hiç sirke yada sirk gibi şeye gitmedik cnm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o senin gözlerinin güzelliği hayatım abartacak kadar değilim :)keşeke annemin çok güzeldir gözleri yeşil yeşil ama biz baabma çekmişiz:)(siyah)
      aman gitme be mavim pek bişey değil zaten:))
      sarılalım ama önce buluşalım:)

      Sil
  19. sirkler nedense annelerin favori mekanı değil.. Ben de AT gösterilerini sevmrum. Hele AT çiftliği kokusunda fenalaşıyorum ama napıcaksın emir büyük yerden!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz öncelikle.
      At benim en sevdiğim hayvandır bayılırım keşke olsada gitsem sevsem ,binsem,oğluma göstersem:)
      Koku konusuna hiç girmeyelim çıkamayabiliriz:))
      sevgiler

      Sil
  20. ÖPTÜ ANNECİM ÖPTÜ HEHEHE GÜZELMİŞ CANIM.BENDE HİÇ GİTMEDİM VE SANA KATILIYORUM CANIM YAZIK HAYVANCIKLARA YA :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))mehtapcım belki sende götürürsün senin prensleri:))
      sevgiler

      Sil
  21. bir kere benimde oğluşum için sirk maceram olmuştu,küçük aslan yavrusunu gezdirip fotoğraf çektiryorlardı ve kız kardeşimin karşı çıkamaması sonucu yıllar evvel tek bir aslanlı fotoğrafa 10 lira vermiştik de halâ aklımıza geldikçe güleriz keriz yerine konmuştuk resmen:)

    neyseki sizin sirk maceranız güzelmiş hayvanlar olmasa da:)

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet orda da çinlilerle para karşılığında resim çektiriyorlardı ama biz çektirmedik:))
      sizinki biraz pahalı olmuş :))
      sevgiler

      Sil
  22. :)) Merak etme Sezobigo, hepimizin aklına aslanlar kaplanlar filler geliyor :)) ama Çin sirki bambaşka, ne güzel çekimler yapmışsın, biz de görmüş olduk, sağol canım, inşallah çok yakında ablamda, yeğenimin Zeynep'in bebeği Gülbilgenin çekimlerini yayınlar da, hep beraber seyrederiz :))Sevgiler canım, AYŞENUR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tek değilim yani:)
      çekim kötü ama:)ayy inşallah allah kavuştursun allah kuçağınıza almayı nasip etsin.merakla bekliyorum:)
      sevgiler

      Sil
  23. Sizin yazınızı okuyunca, bizim zamanımızın sirk gösterilerini ve çocuklarımın zamanını hatırladım.Sanki bizim zamanımız daha da güzel ve özeldi, yada bizler çocuktuk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hayatımda ilk defa gittim ama televizyondakiler daha teferuatlı ve büyük gelirdi gözüme o yüzden beklentimin yüksek olması:))
      sevgiler

      Sil
  24. Ufaklıkların bu ilk sirk-hayvanat bahçesi türü yerleri ziyaretleri hep gülücük dolu olur nedense, herkes için hem de:)) İçinize sinsin Bigocum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın:)onlar mutluydular evet o yüzden güze bir gündü:)
      sevgiler

      Sil
  25. Sezoooo cok ozledim seniii :)Sirk diyince bende hep hayvan dusunuyordum ;) Hehee :) Abur cubur olayi aslinda cok mantikli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seni özledim gül snede yoksun:)

      Sil
  26. maşallahh canım cokta buyumus:)))))))))

    YanıtlaSil
  27. Canımın içi pek güzelmişsin sen,kaşlarına gözlerine bayıldım maşallah..Doğulusun sanırım,o yörelerin insanlarının kaşı gözü pek güzel olur ya,öyle tahmin ettim.
    Sirkleri pek çoğu gibi bende sevmem,aleme maskara edip bir de üstüne eziyet ediyorlar hayvancağızları :(
    Hep güzel günler yaşayın ailecek dilerim..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))) gönülcüm bingo:)hemide en doğusundan:)
      sağolasın.
      dimi ama.sağolasın canım benim

      Sil
  28. yahu sezo'cum sen nerelerdesin ?maşallah ufaklık hayli büyümüş,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buralardayım aslında ama giresim yok bloğa:(
      sağolasın.
      sevgiler bizden

      Sil
  29. Bigocum, hala sirktemisiniz? :)

    Bloğun sessiz kalmış, dön artık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))))))))) yok eve geldim:)
      buralardayım ama yazasım yok be nurcanım:(
      öperim

      Sil
  30. Bayılırım ya sirklere bende gitmek istiyorum :))

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)