Sayfalar

7 Mart 2012 Çarşamba

DURUM BİLDİRİSİ

Yaklaşık 10 gündür internetin olmamasndan blog ile bağım kesildi malesef:(
Hatta annemlere gittim ,ordan girerim bir yolunu bulup dedim ve dediğimle kaldım, babamlarında interneti çekmiyormuş malesef .
Neyse bana cuma düzelir denilen internet bugün açıldıda benim de yüzümde güller açtı.Nasıl bir boşluğa düşmekmiş böyle yerini doldurmak adına şimdiye kadar kayıt ettiğim projelere daldım bende,yakında  yayınlarım.

Beni arayan ,soran  Mavim,Aslım,Hobimvaktim,Nurancım çok teşekkür ederim mutlu oldum yorumlarınızı görünce allah da sizi mutlu etsin:)
Görüşemediğimiz  bu zaman da biraz yoğun geçti günlerim ama son 3 gün evde olunca internet yine aklıma düştü.Kim ne yapıyor ,neler kaçırdım deyip Sezo ya" git ilgilen ne olur" deyip durdum.Sağolsun sonunda bağlattı tekrardan ve yine buradayım.
Herkese selamlar

46 yorum:

  1. aleyküm selam sezo sen yaşıyor musun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şükür hala nefes alıyorum:))

      Sil
    2. Ama aldığın nefes hiç benim oralardan duyulmuyo. Bir zamanlar bir sezo vardı diyorum:)

      Sil
  2. Hoşgeldiiiin canım, özlettin kendini, neyse ki herşey yolunda, iyisiniz, çok öpüyorum canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şükür iyiyiz biraz aksilik biraz yoğunluk ara açıldı:)bende öperim:)

      Sil
  3. Hoş geldin, oğluş nasıl oğluş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fadişim iyi iyi :)
      merak ettim bende sizleri en kısa zamnda uğrucam:)

      Sil
  4. hoşgelddiiinnnnn:) öperim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bacımmmmm gelinim:))hoşbuldummmm

      Sil
  5. hoşgeldin canım o sanal alem böyle birşey kişiler birbirini görmeden tanımadan birbirleri ile sıcak bir ilişki kuruyorlar
    sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isim değişmiş hayırlı olsun:)
      çok özledim gerçekten sanki yıllarca görüşüyormuşum gibi :)
      sevgiler bendennn

      Sil
  6. Hoşgeldin tekrar inşallah bir daha gitmez bağlantın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayla hoşbuldum:)
      meraktayım yazdıklarınızı biran önce açığı kapatmam gerekli:)

      Sil
  7. hoşgeldin bigom. Ben yine leyla olduğumdan kim var kim yok takip bile edemiyorum.
    benim de aklım kaçıp giden postlarda.
    öperim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma nilhan acaba kim ne yzamış kim ne yapmış çatladım resmen:))artık önümüzdeki maçlara bakıcaz:))
      bende öperim

      Sil
  8. alışınca zor oluyor gerçekten de...

    YanıtlaSil
  9. Hoşgeldin şeker o zaman.

    YanıtlaSil
  10. Hoşgeldin Bigom , ben de işin olduğu için girmediğini düşünmüştüm.Neyse ki sorun çözülmüş, öperim yanacıkalrından.
    projelerini merakla bekliyorum, bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ne işi ben ilknurum:))bende seni öperim ilknnuurm benim.bekle azzzz sonraaaaaaaaa:)

      Sil
  11. özlettin canım bende çok sık giremiyorum bu aralar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok özleidm:)görüşmek dileğile bundan sonra:)

      Sil
  12. BEN DE 9 GÜNDÜR YOĞUNLUKTAN UĞRAYAMAMIŞTIM.AMA NASIL ÖZLEMİŞİM SİZLERİ,BLOĞUMU.
    iNTERNETSİZ YAŞAYAMIYORUZ DEĞİL Mİ? YAŞAMIMIZIN BAŞ KÖŞESİNE OTURDU:)
    NEYSE HOŞGELDİK CANIM:))
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet baş köşede azıcık yerinden kımıldadı huzursuz oldum:)neyse sende fazla bişey kaçırmamaışım demek ki:)
      sevgiler bendennnnnnnn size

      Sil
  13. acılı zamanımda yanımda olduğun için çok teşekkür ederim sevgilerimle seval

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seval umarım iyisinizdir.
      sevgiler

      Sil
  14. Canımm hoşgeldin umarım böyle aksilikler yaşamazsın, projelerini sabırsızlıkla bekliyorum.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldummmm:)umarım.sağolasın.
      sevgiler bendenn:)

      Sil
  15. Aman tek sorun internet kesintisi olsun. :)

    İYi olduğuna sevindim Bigocum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi ama:)
      bende senin beni düşündüğüne ,sorduğuna sevindim:)

      Sil
  16. Hoşgeldin :) İnternetsiz olmuyor artık hiç bir şey haklısın canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldum:))olmuyormuş öğrendim:)

      Sil
  17. Bigocum hoşgeldin, gözümüz aradı yani..Aman haa bi daha kaybolayım deme:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaaa demek aradı:)))kaybolmam kaybolmam:))

      Sil
    2. yaaaa demek aradı:))kaybolmam kaybolmam:)

      Sil
  18. canımcım sen bn için yeri dolmıycak blog dostumsun seni çok sevdim bir kere gözlerim arıyo hep seni:)) ama anladım netin gitigini yoksa gelmezmisin hiç
    ayrıca yorumlarınla yüzümü güldürdün çok saol cnm bnm dönüşün bana kadınlar günü hediyesi oldu :D:D:D seninde kutlarım cnmmm dile benden ne dilersen hahaha:D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vayyy demek bu lafları duymam için ortadan kaybolmama gerekiyormuş:))canım mavim okudum çok üzüldüm inşallah bir daha öyle şeyler yaşamazsın canım benim:)
      ayyyy ben mi hediyeyim:))sağlığını diliyorum ne dileyeyim:)
      sevgiler

      Sil
  19. Hoşgeldin bre.
    Bana bıraktığın notta ''varlıklı'' kısmını anlayamadımkine ben.

    Anlayışssız anne Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldim baktım yoruma "ha şimdi anladım "yazmışsın:))

      Sil
  20. Tahmin ettim böyle bir sey oldugunu.Hissediyorum ya eksikligini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi yoksa niye yazmayayım:)ben de çok özledim ne kadar içime işlemiş anlatamam:)

      Sil

elleriniz dert görmesin:)