Sayfalar

13 Mart 2012 Salı

ACELE İŞ HEP TÖKEZLER(Bu lafta benden olsun:)

Aceleciyim hemde su katılmamış.Bir işe başlarken daha sonunu hemen hayal eder ve sonuca ulaşmak için arkamdan kovalayan varmışçasına acele ederim.Çoğu zamanda sonuç tam istediğim gibi olmaz.İyi niyetle ,büyük hayalle başlanan işlerim çoğunlukla aceleciliğime kurban gitmiştir.

Gecen sene oğlumun kullandığı polar şapkasını çok seviyordu.Ama artık küçülmüştü ve ısrarla giyme isteğine benim bir çare bulmak amacıyla yine bir işe giriştim:)
Bu sefer her şey çok güzel başlamıştı:)))Şaka bir yana şimdi ye kadar yaptıklarımın içinde en çok belki içime sinen bu olmuştu(diyerek bitirmek isterdim ama olmadı :)







Ölçüleri alıp kalıbı kestim ve aşağıdaki gördüğünüz şapkayı diktim.


Ama bir sorun vardı,ölçüyü büyük almak istemiştim ama almamışım yada alamamışım:) Yani aynı ölçüde iki şapka:)


Görüntü iyi ama sonuç amaca ulaşmamıştır gene:)


Çocuğu bu kış günü niye soydun diye sorarsanız,üzerindeki badiyi kumaş boyasıyla  deneme amaçlı boyadım ve denemek istedik(oğlumda üzerine baskı yaptığım arabaya vuruldu ve giymek istedi)


Üzerinde polar pijamada yine kendi ürünüm dür .Baskıyı orada da bacağını üstüne yapmıştım.

      *******************************************

Bu da benim dalgın dalgın banyodayken ödümü patlatan oğlum.Makinaya çamaşır tıkmaya çalışırken insan ne kadar hayal kurabilir demeyin ben kendimi kaybedercesine daldığımı ,oğlumun"anne meyt gayyu oldu"demesiyle ona döndüm ve bir an gittim geldim:)
Zaten tırsak biriyim ,oğlumu o halde görünce bir çığlık attım ,Mert in hoşuna gitmiş olmalı ki evde böyle dolaşıyor.İşin  kötü tarafı Rozi de ben oluyorum:)




        *****************************************


Bakmayın böyle durduğuna benim okumamı hiç istemediği gibi ona okuduklarımdan da sıkılıyor maalesef.Sadece bana" maşal oku"(anlat)diyor. Sadece yatarken o da.:(
Yani sizin anlattığınız oğlum-kızım bu kitabı aldı,bu  kitabı çok sevdi yazılarınızı imrenerek okumaktayım bilesiniz.


Zaten sıkılmış üstten bize bakıyor:))

61 yorum:

  1. Eee Rozi nerede Bigom :D Onu da göreydik :D
    Yalnız dikişte aşmışsın Bigom. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu da ben takar poz verirsem sizde bende korkarsınız diye takmadım:))
      sağolasın nilhanım

      Sil
  2. Bende çok aceleciyim evdekiler bu konuda şikayetçi ama yapacak bir şey yok..Şapka sonuca ulaşamamışsada bence çok güzel olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.evet yapacak bişey olmuyor ne kadar kendimi yavaşlatsam da sonunda bırakıyorum kendimi tutmayı:)
      sevgiler

      Sil
  3. canım benim yaaa, vallahi seni okurken beni kimse görmesin, bu kadın niye kendi kendine gülüyor derler, bigocum, şapkan birebir olmuş gerçekten. Biraz yanlardan çekelesen açılmıyormu, Oğlun da maşallah büyümüş:)))) sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın nuran:)mutlu oldum.)bende biterken zaten şaşırmıştım bu iş şimdi oldu dedim ama kursağımda kaldı yine:))yok esnemiyor malesef:)evet her gecen gün bende şaşıyorum değiştiğine.
      sevgiler

      Sil
  4. daha küçük annesi...tabi sıkılacak
    o şu an oyun derdinde
    ayrıca her çocuk bir olacak diye birşey de yok
    o büyüyünce ne yapacağını bilir bence :)
    maaşAllah ona...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman ne bileyim ben hevesliyim ya o da heveslensin istiyom:)eminim su yolunu bulur eni sonu.
      sevgiler -teşekkürler

      Sil
  5. :)))
    bende korkardım eminn olasın canım:))
    çok şeyyle meşgul olur kafam ev işi yaparken..
    çok sevimli olmuş alında şapkan.
    pay vermeyi mi unuttun ki..
    çok cici bir şapka modeli imişş.
    oğluşun boşuna tutuklu kalmamış bu modelde:))
    sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))))))))
      sağolasın teşekkür ederim.Bir bilsem niye olmadı?
      evet çok seviyo o yüzden.
      sevgler bizden

      Sil
  6. ama bayıldım şapkaya.. ellerine sağlık da anlamadığım hangisini sen diktin...? ikiside aynı hazır gibi duruyo...
    boşver güzelim sen bu işi beceriyorsun benim daha çok yolum var desene...
    iyi yine sen rozi oluyorsun ya ben... gilbırtım anne kedi gibır diye dolanıyo evde benim canavar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa o kadar da değil:))
      çok istekliyim sen biliyorsun konuşmuştuk.Daha dikesim var bakalım:)
      ooo senin kecelere ben hiç bulaşmam çünkü beceremem sende bunu bil:))
      ayy sorma bizde gilbırt sezo:))
      okula gitmiyo mu artık hem memlkete de geliyosun nasıl olacak?

      Sil
  7. şapka çok güzel olmuş aslında. Bir tane de büyüğünü yaparsın artık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saadetcim yaparım yapmasınada bu acelecilikle onun neyini unuturum bilmem:)
      sevgiler

      Sil
  8. uff çok güldüm, keyifli yazı olmuş wallahi :) şu kayu maskesi de beni de zıplatırdı herhalde, nefret ediyorum zaten... öptüm, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))) bizde de sezo deli oluyo kızıyo seyrettirme diyo bana ama merdo pek seviyo malesef:)
      sevgiler

      Sil
  9. şapka çok güzel olmuş, ama sanırım ben gibi dikiş payını işin içine katmamışsın.. benimde geçen hafta bir tavşan maceram oldu aynı böyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herhalde öyle yaptım.Hııı merak etttim senin ki de.
      sevgiler:)

      Sil
  10. Bigo sende cevher var, ben gördüm, bırakma derim bu dikiş olayını, şapka da ölçüyü tuturamamışsın ama resmen aynısını dikmişsin.
    Boya baskıyı anladım da polar pijamaya bir bravo çektim içimden valla :)
    Bir de ben de çok aceleciyim, hiç sevmiyorum bu huyumu ama :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın esracım güzel yorumun için.ayyy çok teşekkür ederim:)bende bende sevmiyorum ama elden bişey gelmiyo:)

      Sil
  11. Sabırsızlık benimde en kötü huyum. Bir şeye başlayınca hemen bitsin istiyorum. Şapka modeli çok güzel, canını sıkma bence, uygun bir anında yeniden denersin büyüğünü.

    Tişört boyama çok hoş olmuş, oğlun beğendiyse zaten sorun yok. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neyse yanlız değilmişim aslım:)deneyeceğimde bakalım onun neyini atlayacağım acelecilikle:)
      sağolasın sevgiler

      Sil
  12. bu acelecilik bende de var

    bişeye başladım mı anında bitsin isterim daha çok uzar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa evet daha da uzar yanlışı düzeltmek için doğru:))
      sevgiler

      Sil
  13. Canım güldürdün beni, çok tatlısınız ikiniz de. Maske korkulmayacak gibi değil ki üstelik banyoda sen çamaşır çıkartırken makineden, ben olsam ben de korkardım. Bu arada şapka çok güzel olmuş sen bu işi iyice kıvırdın bence ve evet böyle şeyler herkesin başına gelmiştir ilk zamanlar, daha büyüğünü yaptığında paylaşırsın artık ama oğluşun kafasında görmek isteriz, kuzuyu kocaman öp benim için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))))
      çekmek istedim ama beyim poz vermek istemedi:)huyuna gidiyoz bizde:)
      sağolasın fadişim öperim canım

      Sil
  14. Çok güzel olmuş canım,ellerine sağlık.Hazır elin alışmışken bir boy büyüğünü yaparsın artık,bu başkasının kısmetiymiş demekki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın.inşallh denicem yine.evet öyle gerçekten:)

      Sil
  15. :)) çok yaşayın emi!güldürdünüz beni.şapka güzel olmuş.en azından yakınlarınızda yada arkadaşlarınızdan birinin çocuğuna hediye edersiniz.hem böylece daha büyüğü için de acemiliği çıkarmışsınız aradan:)polar eşofman altı da gayet güzel ve başarılı ve tabiki baskılarda.maşallah size.elleriniz dert görmesin.öpüyorum kocaman kuzuyu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim:))güldürdüysek ne mutlu bize:))

      Sil
  16. :) inan çok güldüm ama korkmakta haklısın o maskeli biri benimde karşıma çıkarsa bende korkardım herhalde şapkaya gelince evet küçük olmuş ama inan bana çok güzel olmuş ellerine sağlık sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))))))
      çok teşekkür ederim sağolasın.
      sevgiler bizden:)

      Sil
  17. Bigom çok hoşsun yine...Aklıma arkadaşım geldi, bana gömlek dikecekti ,model olarak önüne likralı badiyi alında gömlek göğüs hizasının ötesine geçememişti...Senin şapkada o misal olmuş ama güzel olmuş :)))))
    Senin afacanın huyları bi ayrı, ilerde belki değişir de sana kitap da okutur ,şarkı da söyletir ...Öperim ikinizi de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy sizin durumda komikmiş:))
      söyletmiyo ilknurum söyletmiyo çekemiyo beni:)))))))))
      bende sizi öperim

      Sil
    2. Mert annesini çekemiyor,Mert annesini çekemiyor
      hahahah
      :)

      Sil
  18. :))) aynen bende hala gülüyorum :D:D demek meyt gayu oldu hehehe :D:D aferin merte:D
    ya bu ne güzel post olmuş yemegin üzerine tatlı gibi:d
    çok eglenceli:D
    bayılıyorum bu hallerine kuzum :D
    şapka olmuş fotokopi gibi:D:D
    ama ben beceremem valla tebrikler kuşum:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kabusumm oldu gayyu:)ayy bu ne güzel yorum böyle:))teşekkürler şeker.
      fotokopi ?:)))))))))))))))
      sen mi yapaazsın evi yeniden inşa ettin ya:))

      Sil
  19. tişörtü unuttum cnm yaa bende yapıcam borama :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaparsın bilirim yaparsın senden kaçmaz ki:))
      kızınada yap ama ayırma.
      öperim

      Sil
  20. Sonuç olumsuz ama iş çok başarılı olmuş :) Marifetli anneye sahip mertcik :) Pardon gayyu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))koykunç gayyu:)mümkünse kendine sahip çıksın:)
      sevgiler

      Sil
  21. Valla şekerim ben şapkayı beğendim, kumaş boyamada süper eh daha ne olsun. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dilek çok teşekkür ederim beğenmene sevindim:)sağolasın

      Sil
  22. şapka çok güzel omuş,braz daha büyük olsaydı tabii.ama tişörte ki baskıya bittim.çok güzel görünüyor,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.çok sağolasın
      sevgiler

      Sil
  23. Oğlunun daha küçük bir arkadaşı varsa onu hediye edebilir mi mesela.O kadar güzel dikilmiş ki çok rahatlıkla bir hediye olabilir hem diktiğinde birinin işini görür.Emeğine sağlık ayrıca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh aylacım derdim o değil ki:))veririm birine gider ama ben yine bu acelecilkle hep sonu gelmeyen işler mi yapıcam?öhüüüüüüüü:)böyle ağlama olur mu ya:)
      sağolasın
      sevgiler

      Sil
  24. BEN DE KATILIYORUM ÇOK GÜZEL CANIM
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)
      sevgiler

      Sil
  25. sezocuğum gün içerisinde birkaç deneme yaptım yorum gönderemedim. ya kaçamak esnasına denk geliyor ya da yorum yaz dediğim an sayfa gidiyor.
    sen çok becerikli bir kadınsın hep imrenerek bakıyorum yaptıklarına ve elbette duyarlı.
    oğluşu ve seni öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy canım benim:)ne güzel iltifatlar böyle:)
      sağolasın ebrucum.

      Sil
  26. şapka güzel olmuş keşke ölçüsünü de tutturabilseydin :(
    Sende de yetenek var be Bigo,biraz üstüne gitmen gerekiyor sanırım.O güzel suratlı Mertoşuda ısırmak istiyorum ayrıca..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke:)
      çok istiyorum ve de zorluyorum kendimi netten ne öğreniyorsam işte:)
      :)
      sevgiler

      Sil
  27. Merhabalar,her ahnımın ortak bir yanı zannerdersem iş yaparken kafasında başka şeyler düşünmek..Bende çok kurarım ve de anlık olaylarda çok korkarım... Boyutları küçükde olsa,bence şapka çok güzel olmuş..Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çünkü işleri başından aşkın bir işi yaparken diğer işi yoluna koymak için hep düşünürüz:)
      çok teşekkür ederim çok sağolasın.

      Sil
  28. ya ne güzel seyler yapiyorsun.
    Olsun birisine hediye edersin :)

    Mert´in güzel gözlerinden kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
  29. çok marifetliymişsin maşallah.ben iğneyi elime almam nefret ederim o derece.bir kitap okumama delisi de bizde var.oğlan eşşek kadar oldu hala sevmiyor kitapları.kızdan umudum var azcık azcık bakalım.:)sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte sevgi işi be sevgicim .bu nasıl bir cümle oldu ya:)
      aaa benim oğlumun abisi olabilir mi??:))
      Ana senin gibi bir ansı ve örtmen bir babaya okumayan çocuk olsun ha?:))
      sevgiler

      Sil
  30. Yerim ben onun kaayyusunu gelecekte nelerin beni beklediğini görmüş oluyorum :) ben hayal kurmuyorum küstüm hayallere ama nedense benımde konusmadıgım her an sinir oldugum seyler gelır aklıma ve daha da sınır olurum :)

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)