Sayfalar

21 Şubat 2012 Salı

ŞAŞKIN BEN.

Bilgisayar başına geçtim mi ilk olarak bloğa bakarım ve de bloglara daha sonra facebook aklıma gelir yani çoğu zamn unuturum bile açmayı o yüzden pek de bilgili değilim ne nedir face de diye.

Bir kaç akşam önce mert ile sezo yerde oynuyorlar bende geçtim bilgisayrın başına dur dedim face gireyim ,biraz muhabbet ederim .Baktım kardeşim Burcu orda mı ,yani açık mı diye tam o sırada
O -slm
yazını görüp.Burcuya bak tarz değiştirmiş dedim ki ,biz hep "naber" diye başlarız diğeri de karşılık olarak "iii senden naber olur":)
neyse bende hiç yapmayacağım girişi yapıp
Ben-merhaba
dedim.Niyeyse hiç fikrim yok ve dialog aşağıdaki gibi sürdü

Ben- napıyosun
O   -bıldıgın gıbı bılgısayar oynuyom :D
Ben-ne oynuyon
 O -sanalıka
Ben-o ne?
O   -oyun:)
Ben -ey o zamn
O    -sen kaç yaşındasın
Ben-o ne demk şimdi bilmiyonmu senden bir yaş büyüğüm işte
O   -yaşın kac
Ben  - sen
O - ben sana soruyom uzatma yaşın kac

Şmdi konuşma esnasında oyun oynuyorum dediğinde hiç şaşırmadım çünkü Burcu sever face oyun oynamayı , yaşın kaç deyince de herhalde bir bulmaca ,test felan çözüyor onun için soruyor sanıyorum hatta bir ara yiğenim mi diyorum yani teyzesinin yaşını soruyo diye.Ama uslûp giderek değişince ki
"ben sana soruyom uzatma yaşın kac"gb.bir isme baktım ve ben iptal oldum:)
E... k....  diye bir erkek!
Yani ben oturup gayet sıradan samimi konuşmayı kardeşim yerine hiç tanımadığım biriyle yapıyormuşum:)Önce panikten çevrimdışı oldum ,sonra tekrar çevrim içi:)
ve şu yazıyı yazdım utanarak:)

ben-çok özür dilerim ben yanlış yere mesaj yazmışım başkasına yazdıklarım size gelmiş çok çok özür dilerim:(
o  -tm
     sorun olmaz

Bu yazışma esnasında sezo yanımda yerde mertle oynuyor kafayı uzatıp baksa ben elin adamıyla muhabbet ediyorum :))Tam aile faciasına davetiye:))

Ama anlamadığım benim onaylamadığım ,tanımadağım biri nasıl oluyor da arkadaş listemde ???
Hemen akabinde çıkarttım listemden ama nasıl eklenmiş listeme çözemedim.


Yani diyeceğim o ki ben tam bir şaşkınım :)Kardeşimin adına bakarken bana "selam"yazan kişinin hemen kardeşim olduğuna kanaat getirdim bilmiyorum.:)

HOBİM VAKTİM  nice senelere,çok öpüyorum canım benim:)

74 yorum:

  1. çok hoş fıkra gibi canım face in gazabı bu olsa gerek sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. ben bu şaşkın kıza bayılıyorum :d temiz kalpli desek daha dogru olur tabi:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy ayyy efendim o sizin kalbinizin güzelliği:)

      Sil
  3. benim de tanımadığım bir kaç kişi arkadaşlık isteğimi (ki ben göndermedim) onaylamıştı. Direk silmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deemk arada kontrol etmek lazım listeyi kim var kim yok diye.bende hemen sildim lkin konuşmuşda oldum:)

      Sil
  4. Son günlerde çok duyuyorum böyle şeyler, facebook pek tekin bir yer degil zaten bunu iş edinmiş insanlar başkalarının profilıne gayet rahat girip çıkıyor anladıgım kadarıyla dikkatli olmamız lazım canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben pek bilgili ve ilgili değilim başıma gelince anladım neler olabileceğini ama bundan sonra daha dikkatli olacağım.

      Sil
  5. herkesin basina geliyor boyle seyler... valla hepimiz bazen saskin olabiliyoruz canim :)
    Optum kocaman!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yeni öğrendim böyle şeyler olabileeğini.neyse yanlız değilim demek ki:))
      sevgiler sağolasın:)))

      Sil
  6. offf, Bigo'm tam facia sebebi, dalgınlıklar normal de cidden herif nasıl gelmiş ki, bazen isimlerini değiştiriyor insanlar acaba öyle bişe mi oldu ki? neyse, güldük geçtik diyelim :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de güldüm geçtim:)dikkat çekmek içinde yazdım birazda.
      sevgiler

      Sil
  7. facia kıl payı atlatılmış, şansın var:)))

    YanıtlaSil
  8. geçmiş olsun canım, face tam bilmediğin için arkadaşlık teklif edildiğinde kabul etmiş olmalısın:) eğer birde özel resimlerin yüklüyse aman dikkat .. ben ailemden ve çok iyi bildiğim insanların dışında kimseyi kabul etmiyorum vya eklemiyorum, sen listene tekrar bir göz at derim aynı durum başka varmı tam emin ol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok benimki bloğun face adresi öyle özel bilgi felan da yok ama .
      baktım tekrardan şuan bişey yok bakalım:)

      Sil
  9. gece gece güldürdün beni sen çok yaşa emi :D

    YanıtlaSil
  10. Birgülüm ya aksam aksam güldürdün beni bee :))
    Ama nasil olmus ki ben de anlayamadim.
    öpüyorum cok cok cok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen hep gül canım benim:)
      bende bir anlasam bide galiba çok acelece davranıyorum kenara kardeşimin adınıı gördüm diye hemen "slm" yazan yere cevap veriyorum bi bak dimi kim yazıyor" slm" diye:))aceleciyim hemide çok:)

      Sil
  11. son anda ucuz kurtulmuşsun canım =) olur böyle dalgınlıklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yine de efendi çıktı çocuk edepsiz çıkabilirdi de.

      Sil
  12. benim hala face hesabım yok :) bir ben kaldım galiba facesiz. şu zamanda. hele twit falan hak getire.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya sende alıp gelsen ya muhabbet ederiz:)
      aman sorma hiç anlamıyroyum ondan düştüm bu hale:)
      twit hiç sorma aldım bir hesap arada girip birbirimize bakıyoz:))

      Sil
  13. Canım benim face hesabını kontrol altında tutman gerekiyor bir kaç arkadaşımın hesabını girildi onlar adına arkadaş istekleri yapıldı mesajlar yollandı ve kızların yazık ki olaylardan haberi bile yoktu.
    Güvenlik ayarlarından seçeneklerini sadece arkadaşlar olarak kısıtlı tutmaya çalış.Bir daha yaşamazsın inşallah.
    Evet fıkra gibi anlatmışsın ama aman Allah korusun kötü niyetli insanlar çok geçmiş olsun tatlım.
    Çok öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolsun ilknur bahsetti sayesinde yaptım bişeyler.amin amin.
      sağolasın aylincim.

      Sil
  14. çok güldüm, adamın cevap da iyiymiş, 'tamam, sorun olmaz' :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi sanki sen git sıradaki gelsin gibi:))

      Sil
  15. HE HEEE ÇOKİYİ YAA! SEZO BURDAN OKUYUNCA FACİA NASIL SONUÇLANDI!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şulecim görmedi ki görmedi ki:)))
      okumuyor ebnde böyle rahatım işte:)

      Sil
  16. Ha haaa :)) Kaç yaşındasın söyleseneeeee :)) Çok iyiymiş :) Hesabını ele geçirmiş olabilirler maalesef dikkat et canım. Benim de başıma gelmişti..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdilik bir sorun olmadı inşallahda olmaz .geçmiş olsun sanada.

      Sil
  17. heeeeeeeeeee süpermiş.olur böyle vakalar enişte yakalamasın yeter:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))))))9kafiye güzel olmuş .onun daha haberi yok:)

      Sil
  18. Anlatım şeklin harika canım, gerçekten geçmiş olsun,:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nurancım çok teşekkür ederim.sağolasın.
      sevgiler efendim:)

      Sil
  19. şimdi gülüp geçiyoruz belki ama o andaki telaşını düşündümde... kötü... dikkat etmek lazım, arada birde kontrol etmek tabiki... geçmiş olsun bigocum:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın.sen beni görmeliydin şaşakınlıktan acayip panik yaptım:)
      sevgiler bizden

      Sil
  20. ayyy Allah'tan adam askıntı olmamış yaa,korkunç,geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok şükür sorrun olmadı.
      sevgiler

      Sil
  21. Gelibolu17′nin hazırladığı

    “Çay,Kahve Bahane” etkinliğine

    24 ŞUBAT-9 MART tarihleri arasında

    http://elifindefterinden.com yani ben ev sahibeliği yapacağım…

    Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken “hadi çayı koy” geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen “sabah kahvesine geleceğim” deriz…
    Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız….

    “Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!”

    Muhammed Mustafa (s.a.v)

    Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğiz
    Tariflerinize “çay,kahve bahane” etkinliği için Elif’in Defteri’ne gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp
    http://elifindefterinden.com adresimde yayınlayacağım
    Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılmaya çalışacağım:)
      sevgiler

      Sil
  22. MERHABA TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM...
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  23. Olur bazen yanlışlıklar:)

    Canım, bugünkü yorumun için de çok teşekkür ederim.
    Sildiğim yorumlar için, yorum yazan arkadaşların sorumluluğunu yüklenerek çok üzülmüştüm.Beni rahatlatmak destek olmak için yazdığınız senin ve arkadaşların,bugünkü yorumlarınızla,böyle bir bloger gurubunun içinde olmakla da gurur duydum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek canım.
      sen iyysen sorun yok:)

      Sil
  24. Slm yaş kaç?
    :))

    Tebessümle okudum yaşadıklarını. :)

    Yazının finali süperdi. :)

    Teşekkür ederim Bigocum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. söylemem:)))))ben o kadar cesur değilim:)

      finalini sevdiyesn gerisi tefarruat:)))
      öperim canım hobim vaktim nurcanım:)

      Sil
  25. ya oluyor bazen bana da bu tür şeyler. eğlenceli bir posttu biz okuyanlar için tabi senin adına üzüldüm aman neyse boşver gitsin. sevgiler iyi pazarlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorun etmiyorum daha dşkkatli olmama gerekiyor onu öğrenmiş oldum:)

      Sil
  26. :)) eğer bende olsam çok panik olurdum zira eşim çok keskindir bu konularda.cidden geçmiş olsun.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağoalsın canım.bizimikine mert siper olmuştu:)

      Sil
  27. bir şekilde kabul ettmişsin demek farkında olmayarak yoksa arkadaş listende olmazdı
    yada hesabına başkaları giyordur

    neyseki bir şeye sebep olmamış

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanmıyorum ama dikkatli hareket etmem gerekiyormuş.evet sorun olmadı şükür.
      sevgiler

      Sil
  28. Bigom doğru canım makarnalı börek.su böreği tadında. yanlış tıklamadın.

    YanıtlaSil
  29. Cık cık cıkkk kimlerle konuşmuşsun ben yokum ya :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ülkücüm sen yol gösterenimdin nerdesin kurtar beni:)))))))))

      Sil
  30. Bloguna geliyorum. Dolaşıyorum. Dolaşırken çok keyif alıyorum. Sonra öylece bırakıp çıkıyorum. Son zamanlarda bloglarda hep bunu yapıyorum. Tutuk, ne yazacağını bilemeyen, kelimeleri toparlayamayan, karışık bir haldeyim. Oysa sen benim ilk göz ağrımsın diyebilirim. Blog dünyasındaki ilk arkadaşlarımdan birisin. Şimdi de ne yazacağımı bilemiyorum aslında. Merhaba demek ve kendimi hatırlatmak istedim. Face ya da internet denen bu tuhaf iletişim harikası bir çok kazaya sebep oluyor. Neyse ki çabuk farkına varıp noktayı koymuşsun. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o halde kocaman bir MERHABA Gülsüm hanımcım:)ne güzel şeyler yazmışsınız çok mutlu oldum.Çok teşekkür ederrim

      Sil
  31. ayyy alemsin Bigo,tam zamanlı bir face eğitimi alman şart oldu tez zamanda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğitim şart" bak burda da karşıma çıktı bu söz:))

      Sil
  32. kayıp ilanı vermeden ortaya çıksan iyi olur bebegim::D
    nerdesinnn hıııııı hesap ver:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yettimmmmmmmmmmmmm geldimmmmmmmmmmm:)

      Sil
  33. ne haber canım bi bakayım dedim, sesin soluğun çıkmıyor:)

    YanıtlaSil
  34. yavrucum nerdesin bak polisi arıycam he netin mi gitti nolduuu çabuk gelllllllllllllllllllllllllllllll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır aramaaaaaaaaaaaaa geldim:)

      Sil
  35. Birgülüm nerelerdesin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evdeyimmmmmmm:)) geldim geldim:))

      Sil
  36. Bigocum, nerelerdesin?

    Merak ettim.

    YanıtlaSil
  37. HOŞGELDİN CANIM.
    SON POSTUN YORUMLARA KAPALI SANIRIM.
    MUHABBETLE.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim dışımda gelişiyor nedense kapalı gözüküyor sonra açtım .uyardığın için teşekkür ederim sağolasın.

      Sil

elleriniz dert görmesin:)